Twente rijdt naar MLM-meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: Twente rijdt naar MLM-meeting

Bericht door SpeekTuning » vr 31 aug, 2007 8:35

brinky schreef:Voor de mensen uit de omgeving twente:

Zondagochtend 08:00 kun je verzamelen bij de Esso Holstlaan in Almelo (vlakbij oprit snelweg). Vanaf daar zullen we gezamenlijk naar de meeting rijden. Mensen die mee willen rijden zijn van harte uitgenodigd. In ieder geval zullen Herco, Michiel, Denniz en ondergetekende aanwezig zijn. Wie voegt zich hier nog meer aan toe?

Is er nog behoefte aan een stop te Holten AC, zodat mensen die westelijk van Almelo wonen daar kunnen aanhaken aan het treintje?
Ik sta op de camping daar ergens in de buurt...ik denk dat wij bij de 'wite bergen' aan sluiten.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 31 aug, 2007 9:22

De rest van de stoet gaat ook naar de witte bergen. Sander, we zien je daar dan. :)

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » vr 31 aug, 2007 9:32

brinky schreef:De rest van de stoet gaat ook naar de witte bergen. Sander, we zien je daar dan. :)
ja denk ut wel......

Wanneer kom je SpeekTuning #3 ophalen?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 31 aug, 2007 16:00

Dus nu opeens is de bijéénvoeging niet bij de Ikea maar bij de Witte Bergen? Is het dan niet handig, Ervani, om even een mail rond te laten gaan?

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » vr 31 aug, 2007 18:51

De mensen die bij de ikea meeting komen sowieso langs bij de witte bergen dus ik zou zeggen daar de konvooien samenvoegen. Ik kan nu wel een mail rond sturen naar alle deelnemers maar ik wil eigenlijk voorkomen dat de organisatie deze konvooien gaat organiseren. Ik denk dat alles via het forum wel goed gaat komen.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 31 aug, 2007 19:28

Oké. De Ikea mensen komen, evenals de Amsterdammensen en Twentenaren bij de Witte Bergen, en daar voegen wij samen? Op een parkeerplaats ofzo?

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » vr 31 aug, 2007 19:37

Hotel/restaurant de Witte Bergen heeft een groot parkeerterrein en in de ochtend een vers koppie koffie (wel v/d valk kwaliteit)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 01 sep, 2007 1:05

even voor de mensen die niet bekend zijn met de omgeving.

komende uit het oosten : bij knoopppunt Eemnes (A1/A27) de parallel rijstrook aanhouden. (Baarn/Almere/Utrecht) maar niet deze afslagen nemen en parallel baan blijven volgen onder knooppunt door naar de afslag Witte Bergen, de afslag is namelijk niet vanaf de hoofdrijbanen te bereiken. (mis je die onverhoopt : er is al snel een volgende afslag Laren/H'sum-Noord--> even keren)

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: Twente rijdt naar MLM-meeting

Bericht door SpeekTuning » za 01 sep, 2007 8:14

brinky schreef:Voor de mensen uit de omgeving twente:

Zondagochtend 08:00 kun je verzamelen bij de Esso Holstlaan in Almelo (vlakbij oprit snelweg). Vanaf daar zullen we gezamenlijk naar de meeting rijden. Mensen die mee willen rijden zijn van harte uitgenodigd. In ieder geval zullen Herco, Michiel, Denniz en ondergetekende aanwezig zijn. Wie voegt zich hier nog meer aan toe?

Is er nog behoefte aan een stop te Holten AC, zodat mensen die westelijk van Almelo wonen daar kunnen aanhaken aan het treintje?
Hoe laat zijn jullie dan ongeveer bij 'de Witte Bergen'?

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 01 sep, 2007 8:31

Witte Bergen - Naarden Vesting reistijd ongeveer 15 minuten

Let op als jullie van deze kant komen, NIET afslag Bussum, Naarden Vesting nemen want dan moeten jullie heel Naarden door rijden. Beter een afslag later (afslag 6) zie route beschrijving draaiboek

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » za 01 sep, 2007 8:36

ervani schreef:Witte Bergen - Naarden Vesting reistijd ongeveer 15 minuten

Let op als jullie van deze kant komen, NIET afslag Bussum, Naarden Vesting nemen want dan moeten jullie heel Naarden door rijden. Beter een afslag later (afslag 6) zie route beschrijving draaiboek
IK HEB ER ZIN IN!!!

@Ervani: Heb jij ook het adres in Naarden-Vesting? Stel dat we de routebeschrijving op één of andere manier niet meer (kunnen) volgen dan is het makkelijk dat we een adres hebben.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 01 sep, 2007 8:44

Zie voor het adres het document dat ik aan alle deelnemers heb verstuurd:

Westwalstraat
Naarden-Vesting (parkeerplaats ligt op de wal dus omhoog rijden, parkeerplaats 'Het Arsenaal')

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » za 01 sep, 2007 8:47

ervani schreef:Zie voor het adres het document dat ik aan alle deelnemers heb verstuurd:

Westwalstraat
Naarden-Vesting (parkeerplaats ligt op de wal dus omhoog rijden, parkeerplaats 'Het Arsenaal')
ja klopt...nu ik het nog een keer doorlees zie ik het staan..

Denniz
Geregistreerd lid

Bericht door Denniz » za 01 sep, 2007 15:32

Ik ben er klaar voor. tot morgenvroeg, :lol:

Groeten Denniz.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 01 sep, 2007 17:04

Gisteren mijn kapotte antenne vervangen, vandaag de auto gewassen en afgetankt, alle spulletjes klaargelegd... kortom, ik ben er ook helemaal klaar voor :wink:

Vandaag ook nog even een nieuwe luxe nummerplaat besteld voor de voorkant, morgen dus even zo'n nummerplaathouder scoren 8)

Plaats reactie