Utrechtse Heuvelrug- en Het Gooi meeting: zondag 16 november
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Wel leuk voor in de toerrit die weg, ff belletje lellen bij het programma "Can't buy me love" (voormalige Gouden Kooi), etc...
Weet nog niet of ik van de partij ben voor een toerrit aangezien de komende maand al twee flinke ritten gepland staan (Viking & Vechtdalrit). Mijn voorkeur zal uitgaan naar 16 november.
Weet nog niet of ik van de partij ben voor een toerrit aangezien de komende maand al twee flinke ritten gepland staan (Viking & Vechtdalrit). Mijn voorkeur zal uitgaan naar 16 november.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Het stuk Goyergracht Zuid van ehhh "de villa" is niet ingetekend op google maps - het zou zomaar kunnen dat het tegenwoordig alleen maar bestemmingsverkeer is. edit - dat stuk staat er welop, maar niet het stuk bij de heidelaan. (achter hotel de witte bergen dus)
ik wil best komen, maar wel net als Roger beetje richting midden november.
ik wil best komen, maar wel net als Roger beetje richting midden november.
-
Doc
- Donateur (2x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
screwdriver
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

Volgens mij kun je beter even in de Saab-agenda kijken op www.saabclub.nl, en even checken op het forum of iemand anders al een meeting heeft gepland. Als de dag nog vrij is, dan klaar.
Je kunt wel gaan inventariseren onder de forummers, maar daar is lastig uit te komen.
Je kunt wel gaan inventariseren onder de forummers, maar daar is lastig uit te komen.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Zoals per PB al besproken is zondag 26 oktober al afgevallen vanwege de Vechtdalrit.
Niemand anders heeft in november nog een meeting gepland, dus het leek ons een prima maand om een mooie dag te organiseren.
Zover ik weet zijn bovendien niet alle forummers ook geinteresseerd in de SAABclub, en ik zal heus rekening houden met de ritten van de club. 
Aanwezigheid van enkele zeer fraaie, nieuwe SAAB's is ook niet uit te sluiten, denk aan Cabrio en een Turbo X.
Niemand anders heeft in november nog een meeting gepland, dus het leek ons een prima maand om een mooie dag te organiseren.
Aanwezigheid van enkele zeer fraaie, nieuwe SAAB's is ook niet uit te sluiten, denk aan Cabrio en een Turbo X.