Utrechtse Heuvelrug- en Het Gooi meeting: zondag 16 november

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 01 okt, 2008 11:28

Als je hard genoeg rijdt merk je niks van die klinkertjes... :D

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 01 okt, 2008 11:30

ik bedoelde dan ook dat bospad in de heidehoek :P

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 11:34

Komen beide heren ook naar de meeting?

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 01 okt, 2008 11:35

Stuiter dan daarna ook nog even door over de Blaricummer tollaan en je hebt al een leuk stukje route :D

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 01 okt, 2008 11:37

Wel leuk voor in de toerrit die weg, ff belletje lellen bij het programma "Can't buy me love" (voormalige Gouden Kooi), etc...

Weet nog niet of ik van de partij ben voor een toerrit aangezien de komende maand al twee flinke ritten gepland staan (Viking & Vechtdalrit). Mijn voorkeur zal uitgaan naar 16 november.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 11:37

Ik kijk alvast even op Google Maps, volgens mij moet er wel een aardige route van te maken zijn. :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 01 okt, 2008 11:40

Het stuk Goyergracht Zuid van ehhh "de villa" is niet ingetekend op google maps - het zou zomaar kunnen dat het tegenwoordig alleen maar bestemmingsverkeer is. edit - dat stuk staat er welop, maar niet het stuk bij de heidelaan. (achter hotel de witte bergen dus)

ik wil best komen, maar wel net als Roger beetje richting midden november.

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » wo 01 okt, 2008 12:24

Lijkt me interessant. Ik zou wellicht 16-11 kunnen, moet dan om 11.00 uur hockeyen. Vrouwlief speelt dan in Doorn (tijd nog niet bekend), dus wellicht valt er wat te combineren met kinderen.....
Andere data moeilijk gezien hockeyende ouders en 3 kleine kinderen.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 01 okt, 2008 12:28

ik kan helaas niet, hockey, maar als je na drinkt bij bonte paard, ben ik er zeker bij (meestal na-borrelen met hockey team daar :wink: )

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » wo 01 okt, 2008 12:53

Doorn is best dichtbij... :roll:

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » wo 01 okt, 2008 12:59

Meetinkje op zaterdag is gezien zondagsporten makkelijker :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 13:20

Kan uit ervaring vertellen dat zaterdag nog steeds een erg drukke dag is voor veel forummers, zondag lijkt me daarom handiger. :wink:

Oke, even een lijstje van mensen met een voorkeur:

- Doc: 16 november (onder voorbehoud)
- Jelger: 16 november
- Margreet: 2 of 16 november
- Roger: 16 november
- Jelle: ?

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » wo 01 okt, 2008 13:44

Ik heb (nog) geen voorkeur voor een datum, in principe ben ik elke zondag een vrij man :-)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 01 okt, 2008 13:45

Volgens mij kun je beter even in de Saab-agenda kijken op www.saabclub.nl, en even checken op het forum of iemand anders al een meeting heeft gepland. Als de dag nog vrij is, dan klaar.

Je kunt wel gaan inventariseren onder de forummers, maar daar is lastig uit te komen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 01 okt, 2008 13:53

Zoals per PB al besproken is zondag 26 oktober al afgevallen vanwege de Vechtdalrit.
Niemand anders heeft in november nog een meeting gepland, dus het leek ons een prima maand om een mooie dag te organiseren. :) Zover ik weet zijn bovendien niet alle forummers ook geinteresseerd in de SAABclub, en ik zal heus rekening houden met de ritten van de club. :wink:

Aanwezigheid van enkele zeer fraaie, nieuwe SAAB's is ook niet uit te sluiten, denk aan Cabrio en een Turbo X.

Plaats reactie