90-MEETING 31 mei 1e Pinksterdag, Heino (met foto's)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Zurpsam
Geregistreerd lid

Bericht door Zurpsam » vr 14 nov, 2008 10:53

Ja lijkt mij ook super he al die saabies 90 achter elkaar een rondrit maken !! Minstens een telefoontje waard naar bijv: autovisie, krant , tv , enzo enzo hahaha :P

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 16 feb, 2009 20:41

Hopelijk is mijn 90 in april weer op de weg. Want ja, hij wordt gerestaureerd!!

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » ma 16 feb, 2009 21:00

Je hebt volledig gelijk Etienne, ik hoop binnenkort weer beter thuis te zijn in de sprookjes .
Zo zie je maar Cornell, op elk potje past een dekseltje.

Kom maar op met die 90-meeting, ik ben er. 8)

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 16 feb, 2009 23:13

En zo is het maar net Bart :wink:
Cornell

peter salet
Geregistreerd lid

Bericht door peter salet » di 17 feb, 2009 15:19

wat een goed nieuws Peter , dat de Bossaab wordt gerestaureerd :wink: :wink:
enne.... wie neemt het initiatief om nu een definitieve datum en plaats voor de Saab-90 meeting voor te stellen ? (in het midden van het land is voor iedereen het beste bereikbaar)
Er zijn al een paar data genoemd........

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » di 17 feb, 2009 17:18

Heej leuk initiatief! Ik ga ook proberen er bij te zijn (kan nog geen toezegging doen nu), heb wel een voorkeur voor 28 of 29 maart of eventueel 4 april.

Edit: het weekend van 4/5 april kan ik niet, maar als het op 28/29 maart valt ben ik er bij :)

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » vr 17 apr, 2009 15:58

Memootje gemist?

Lian :O:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 17 apr, 2009 20:05

Kweetooknie.

Misschien komt het nog?

Hopelijk wel!

he fijn 90
Geregistreerd lid

komt ie nog

Bericht door he fijn 90 » do 07 mei, 2009 12:19

hey allemaal

net nieuw op het forum. ik hoop dat ie nog komt het klonk wel fijn!!!

gr

Atte
Geregistreerd lid

Meeting Saab 90

Bericht door Atte » vr 15 mei, 2009 20:06

Als er een bijeenkomst voor Saab 90-rijders wordt georganiseerd; hoe groot zou de opkomst zijn? Indachtig het aantal rijdbare 90's en de geografische spreiding.
Zelf denk ik dan aan een overzichtelijke bijeenkomst op een zondagmiddag in Heino (daar waar ik woon; ligt tussen Zwolle en Raalte). Goed cafe-restaurant ('Marktzicht'); pleisterplaats van de Ducati Club Nederland. Een mooie ruime parkeerplaats tegenover het terras en een mooie omgeving om te toeren. Eigenlijk zo geregeld...

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » vr 15 mei, 2009 21:59

Voor mij goed bereikbaar.

Datum prikken?

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » za 16 mei, 2009 0:26

Lijkt me leuk!

Zoals jullie misschien gelezen hebben, heb ik vandaag een Saab 90 gekocht en opgehaald, het lijkt me wel leuk om eens te verschijnen op een meeting!

Niels

wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » za 16 mei, 2009 0:40

Ik woon in Eindhoven, mijn vriendin in het noorden van het land, de 90 rijdt op gas. Alles is goed bereikbaar.
Indien de datum schikt, ben ik er natuurlijk bij. Leuk!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » za 16 mei, 2009 9:47

Ik kom ZEKER.

Met een en als ik het in mijn kop krijg twee negentigs en een spandoek uit 1984 met "Test de nieuwe Saab 90" en een bak info (alle folders, eerste en laatste persfoto en zo).

En wellicht is het goed een tip te geven aan Jelger omdat er in een volgende Saabberichten o.a. aandacht voor de 90 komt.

Onze meeting kan op zijn minst mooie plaatjes opleveren!

Het gaat de goeie kant op met de 90's (de eerste worden nu belastingvrij, 25 jarig verjaardagsfeestje is altijd leuk).

en oja Lian, mensen in 9000's, of Clio's, of 900's van/met hun partner, zijn ook van harte welkom natuurlijk!!

Atte
Geregistreerd lid

Meeting Saab 90

Bericht door Atte » za 16 mei, 2009 10:35

In het weekend van zondag 21 juni heeft de regio Oost van de SCN een koffieklets/kampeerweekend in Markelo. Die zullen we niet in die fantastische Saabwielen rijden. Tenzij er niemand uit de 90-gelederen daar naar toe gaat (?!).

Zondag 28 juni of zondag 12 juli zijn nog redelijke momenten waarop niet iedereen al met vakantie is.
Anders tillen we het over de vakanties heen of doen we het nog een keer.

Geen dik programma. In de middag bij elkaar komen (vanaf ongeveer 14.00 uur). Koffie drinken, auto's bekijken en een beetje zeuren. Voor degene die langer plakken is er vast wel een schnitzel of je gaat weer mooi huiswaarts.

Plaats reactie