GEANNULEERD!! 20 December Saab Support Convoy
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Sidney- Saab 9-5 Aero. 
Lijkt me trouwens goed om het idee, inderdaad even vast te houden, totdat er meer gegadigden en nieuws is. Dit is erg "short notice". Mensen moeten minimaal een week te tijd krijgen om te reageren of hun pc aan te zetten. Ik denk dat je zo een verkeerd beeld krijgt. Misschien willen er wel meer mee, maar hebben ze dit niet gezien. Ik zie het ook pas net.
Lijkt me trouwens goed om het idee, inderdaad even vast te houden, totdat er meer gegadigden en nieuws is. Dit is erg "short notice". Mensen moeten minimaal een week te tijd krijgen om te reageren of hun pc aan te zetten. Ik denk dat je zo een verkeerd beeld krijgt. Misschien willen er wel meer mee, maar hebben ze dit niet gezien. Ik zie het ook pas net.
-
bestway
- Donateur (2x)

Re: 20 December Saab Support Convoy
Ik doe in principe mee !!
01. Ervani, Saab 900 Classic
002. Melle, Saab 9-3 TiD '02 of 9-3 aero caab '06
003. Jannuis
004. Willeme 1
005. Bestway
01. Ervani, Saab 900 Classic
002. Melle, Saab 9-3 TiD '02 of 9-3 aero caab '06
003. Jannuis
004. Willeme 1
005. Bestway
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

-
ervani
- Geregistreerd lid
We laten morgen gewoon doorgaan en dan kunnen we er gewoon een vervolg aan geven. Maar het is natuurlijk leuk als er zo veel mogelijk Saabs meerijden! Dus allen gewoon aanmelden en dan morgen meteen ' bomen' over nieuwe plannen m.b.t. Saab Support Convoy.
Kunnen de admins er geen mail m.b.v. maillist uitgooien?
Nogmaals de voornaamste reden voor deze last minute actie is het feit dat de feestdagen er aan komen en dat redelijkerwijs een volgend konvooi pas in de eerste week van 2010 opgezet kan worden. Laten we hopen dat het dan geen mosterd na de maaltijd is... zaken lijken opeens erg snel te gaan. En zoals ik ook al eerder schreef zo'n konvooi is natuurlijk sowieso leuk om op de weg te krijgen!
Kunnen de admins er geen mail m.b.v. maillist uitgooien?
Nogmaals de voornaamste reden voor deze last minute actie is het feit dat de feestdagen er aan komen en dat redelijkerwijs een volgend konvooi pas in de eerste week van 2010 opgezet kan worden. Laten we hopen dat het dan geen mosterd na de maaltijd is... zaken lijken opeens erg snel te gaan. En zoals ik ook al eerder schreef zo'n konvooi is natuurlijk sowieso leuk om op de weg te krijgen!
-
Henk-Jan
- Donateur

-
ervani
- Geregistreerd lid
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Een konvooi met zes man is niet echt indrukwekkend. Een konvooi wordt pas leuk als er meer dan 50 auto's meedoen. Het hoeft toch niet voor de feestdagen rond te zijn. Waarom maken we er niet een nieuwjaarskonvooi van?ervani schreef:We laten morgen gewoon doorgaan en dan kunnen we er gewoon een vervolg aan geven!
Ik ben bereid om iets te doen om een signaal af te geven, maar laten we dat dan wel goed doen en met meerderen.
-
Henk-Jan
- Donateur

Niet flauw bedoeld, maar ik denk dat Generaal Mismanagement zich daar weinig van aan zal trekken. Daarnaast bestaat het risico dat mensen het wel degelijk als een rouwstoet zullen opvatten en daar zit ik helemaal niet op te wachten. Niet om mensen te ontmoedigen of om jouw initiatief te gronde te richten (alleen maar bewonderenswaardig dat je zoiets zo kort dag wil oprichten voor je geliefde merk), maar ik zal niet meedoen op het moment.
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid