GEANNULEERD!! 20 December Saab Support Convoy

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » vr 18 dec, 2009 19:20

Naam konvooi zal ik aanpassen, dus zie het als een support konvooi

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » vr 18 dec, 2009 19:22

En nu alleen aanmelden en deelnemen, nogmaals het is allemaal erg hot-news dus media aandacht kunnen we trekken. Een week later wordt moeilijk ivm de feestdagen en krijg je nooit iedereen op de been.

Dus nogmaals verspreid de actie! gebruik twitter en weet ik veel wat

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 13:38

Ik weet het is allemaal last minute en Saab is gelukkig nog niet echt ter zielen. Maar een konvooi is natuurlijk altijd leuk, dus waar blijven die aanmeldingen? Met drie auto's op een rij is het wel erg sip :oops:

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 18:04

Ik pijl morgen ochtend de deelnemerslijst, als deze dan minder dan 10 deelnemers bedraagt lijkt het mij beter te annuleren.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 18:05

001. Ervani, Saab 900 Classic
002. Melle, Saab 9-3 TiD '02 of 9-3 aero caab '06
003. Jannuis
004. Willeme 1
005.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 19 dec, 2009 18:20

Sidney- Saab 9-5 Aero. :wink:
Lijkt me trouwens goed om het idee, inderdaad even vast te houden, totdat er meer gegadigden en nieuws is. Dit is erg "short notice". Mensen moeten minimaal een week te tijd krijgen om te reageren of hun pc aan te zetten. Ik denk dat je zo een verkeerd beeld krijgt. Misschien willen er wel meer mee, maar hebben ze dit niet gezien. Ik zie het ook pas net.

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 20 December Saab Support Convoy

Bericht door bestway » za 19 dec, 2009 18:32

Ik doe in principe mee !!

01. Ervani, Saab 900 Classic
003. Jannuis
004. Willeme 1
005. Bestway

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 19 dec, 2009 19:07

01. Ervani, Saab 900 Classic
003. Jannuis
004. Willeme 1
005. Bestway
006. Sidney 9-5 Aero

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 20:24

We laten morgen gewoon doorgaan en dan kunnen we er gewoon een vervolg aan geven. Maar het is natuurlijk leuk als er zo veel mogelijk Saabs meerijden! Dus allen gewoon aanmelden en dan morgen meteen ' bomen' over nieuwe plannen m.b.t. Saab Support Convoy.

Kunnen de admins er geen mail m.b.v. maillist uitgooien?

Nogmaals de voornaamste reden voor deze last minute actie is het feit dat de feestdagen er aan komen en dat redelijkerwijs een volgend konvooi pas in de eerste week van 2010 opgezet kan worden. Laten we hopen dat het dan geen mosterd na de maaltijd is... zaken lijken opeens erg snel te gaan. En zoals ik ook al eerder schreef zo'n konvooi is natuurlijk sowieso leuk om op de weg te krijgen!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 19 dec, 2009 20:45

Ik weiger mee te doen aan het ten grave dragen van SAAB zolang het echte nieuws nog moet komen volgens bepaalde bronnen. Sorry Ervani, in Januari misschien.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 20:59

het is niet te graven dragen... het is aandacht voor de prachtige auto's! zodat een ieder kan zien wat er in de toekomst misschien zal verdwijnen als een stel leipo's zich liever op een kadett blijven richten

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 19 dec, 2009 21:03

ervani schreef:We laten morgen gewoon doorgaan en dan kunnen we er gewoon een vervolg aan geven!
Een konvooi met zes man is niet echt indrukwekkend. Een konvooi wordt pas leuk als er meer dan 50 auto's meedoen. Het hoeft toch niet voor de feestdagen rond te zijn. Waarom maken we er niet een nieuwjaarskonvooi van?

Ik ben bereid om iets te doen om een signaal af te geven, maar laten we dat dan wel goed doen en met meerderen.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 19 dec, 2009 21:04

Niet flauw bedoeld, maar ik denk dat Generaal Mismanagement zich daar weinig van aan zal trekken. Daarnaast bestaat het risico dat mensen het wel degelijk als een rouwstoet zullen opvatten en daar zit ik helemaal niet op te wachten. Niet om mensen te ontmoedigen of om jouw initiatief te gronde te richten (alleen maar bewonderenswaardig dat je zoiets zo kort dag wil oprichten voor je geliefde merk), maar ik zal niet meedoen op het moment.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 21:05

@ Sidney:

In dat geval alles voorbereiden qua draaiboek, route etc etc... zodat het klaar ligt en dan op het moment U de boel op de rails zetten. Of sowieso een datum begin januari prikken?

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 19 dec, 2009 21:08

Je kan er ook zoiets als de skatenight van maken dus elke 3e zondag van de maand een konvooitje. En dat natuurlijk voor zo lang het leuk is...
En dan elke maand een andere route met het MLM als startpunt. Kan elke maand iemand anders de voorste auto rijden mbt de route

Gesloten