demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL
-
yrhen
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Freek Jansen
- Donateur

-
Thom
- Donateur

we hebben de 99 op de Solstad gemanouvreerd - gaat tegenwoordiger wat handiger want die heeft een lier waarmee je een boom uit de grond trekt (als er stroom op staat tenminste ...). Morgen even een foto maken.
Bij deze iedereen bedankt voor de hulp, ondanks een paar druppels tussendoor vond ik het heel geslaagd.
Vraagje van mijn kant ... ik had voor mijzelf gereserveerd 2 rubbers die bij de deuren van de cabrio zijn gemonteerd. Nu heeft iemand die vast gezien als onbelangrijk en meegenomen .... zou het waarderen als ik deze nog retour zou kunnen krijgen!
Bij deze iedereen bedankt voor de hulp, ondanks een paar druppels tussendoor vond ik het heel geslaagd.
Vraagje van mijn kant ... ik had voor mijzelf gereserveerd 2 rubbers die bij de deuren van de cabrio zijn gemonteerd. Nu heeft iemand die vast gezien als onbelangrijk en meegenomen .... zou het waarderen als ik deze nog retour zou kunnen krijgen!
-
Sander
- Forum Admin
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Was weer gezellig ondanks het weer!
Met speciale dank aan Thom, Maria, en Freek.
Helaas ben ik een stuk gereedschap kwijtgeraakt, wil iedereen even checken of hij deze per ongeluk in bezit heeft? Ik vermoed iemand die vroeg is vertrokken, want het ding was de rest van de dag niet meer te vinden.
Het gaat om een schroevendraaier van het merk Skandia, Ph2 als ik me niet vergis (normale kruiskop). Het handvat is zwart, en er staat met oranje letters (indien niet weggesleten door de regen) SKANDIA op.
Ongeveer zoiets (maar dan kruiskop):
Mijn dank is groot.
Met speciale dank aan Thom, Maria, en Freek.
Helaas ben ik een stuk gereedschap kwijtgeraakt, wil iedereen even checken of hij deze per ongeluk in bezit heeft? Ik vermoed iemand die vroeg is vertrokken, want het ding was de rest van de dag niet meer te vinden.
Het gaat om een schroevendraaier van het merk Skandia, Ph2 als ik me niet vergis (normale kruiskop). Het handvat is zwart, en er staat met oranje letters (indien niet weggesleten door de regen) SKANDIA op.
Ongeveer zoiets (maar dan kruiskop):
Mijn dank is groot.
-
Sander
- Forum Admin
Panorama van het veld waarop de demontage plaats vond

Ooit lang lang lang geleden gedemonteerd

Een Saab kan best wel ergens tegen, maar dit was te veel..

Aan de slag dus!

en dan heb je een lege 99

een vijver in je Saab, niet aan te raden..

Noodreparatie van een kapot schakelrubber (hier regende het nog niet, later wel..)

Bekijk alle foto's in de slideshow.
Thom en Maria bedankt voor de goede zorgen!
Leuk weer veel bekenden gesproken te hebben en een aantal nieuwe
Een heel geslaagde dag! (ondanks barstende koppijn..)
en de regen viel heel erg mee, maar twee buien.

Ooit lang lang lang geleden gedemonteerd

Een Saab kan best wel ergens tegen, maar dit was te veel..

Aan de slag dus!

en dan heb je een lege 99

een vijver in je Saab, niet aan te raden..

Noodreparatie van een kapot schakelrubber (hier regende het nog niet, later wel..)

Bekijk alle foto's in de slideshow.
Thom en Maria bedankt voor de goede zorgen!
Leuk weer veel bekenden gesproken te hebben en een aantal nieuwe
Een heel geslaagde dag! (ondanks barstende koppijn..)
en de regen viel heel erg mee, maar twee buien.
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Hallo,
Een zeer geslaagde dag en de voorspelde 'slechte' weersverwachting is grotendeels uitgebleven.
Eigenlijk perfect 'sloop' weer, op één minder uurtje regenval na.
De lunch was perfect geregeld, ik hoorde dat Thom en Maria de aanvraag voor de bouw van een restaurantje met carport overwegen ...
Misschien een idee voor een subsidie aanvraagje voor een 'jeugdhonk', misschien is daar ook nog wel ergens een potje voor...
Maria, Thom en sleutelvolk, bedankt voor de gezellige dag ...

Een zeer geslaagde dag en de voorspelde 'slechte' weersverwachting is grotendeels uitgebleven.
Eigenlijk perfect 'sloop' weer, op één minder uurtje regenval na.
De lunch was perfect geregeld, ik hoorde dat Thom en Maria de aanvraag voor de bouw van een restaurantje met carport overwegen ...
Misschien een idee voor een subsidie aanvraagje voor een 'jeugdhonk', misschien is daar ook nog wel ergens een potje voor...
Maria, Thom en sleutelvolk, bedankt voor de gezellige dag ...
-
Fiction
- Geregistreerd lid