Volgende keer beter
Lente in Tilburg is weer voorbij....
-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
Re: Lente in Tilburg (Tapas&Karten) 10 april (chille stoel m
Helaas door verplichting elders in het land het niet kunnen halen. Hopelijk voor de mensen die wel hebben kunnen gaan was het een geslaagde dag.
Volgende keer beter
Volgende keer beter
-
millerman
- Donateur (3x)

Was weer mooi! Leuk gekart, lekker gegeten en nog veel meer slap geluld. Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, dus als die geplaatst worden hoef ik er niet meer over te zeggen.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Roger, de mijne is voor geen meter te lezen...
Heb jij wel een blitse?!

Heb jij wel een blitse?!

-
inactief
- Geregistreerd lid
Ow, en trouwens...
Het was KEI gezellig, KEI leuk, en KEI lekker!
Leuk iedereen weer eens gezien te hebben, laat nu het BBQ seizoen maar beginnen!
GrIJnS
Het was KEI gezellig, KEI leuk, en KEI lekker!
Leuk iedereen weer eens gezien te hebben, laat nu het BBQ seizoen maar beginnen!
GrIJnS
-
Nairua
- Donateur

Was idd erg leuk! Nu maar weer slapen en morgen netjes aan het werk.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

@G-Ice: Yep, heb ik

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UymSPgd-Aio[/youtube]

Erg geslaagd. Volgende week weer?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UymSPgd-Aio[/youtube]

Erg geslaagd. Volgende week weer?
-
bestway
- Donateur (2x)

Het was gewoon weer een oergezellige meeting met heerlijk weer en lekkere tapas ...... 
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Was super gezellig allemaal. Gijs, special thanks voor de organisatie!!
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Zo ook weer thuis!!! (met karten ben ik toch sneller geloof ik... of zou het gewoon komen dat ik nu de laatste ben omdat ik toch wat verder moet?
)
Erg geslaagd dagje en toppie georganiseerd!!!
@Werli.... Moest op de terugweg zelfs nog ff aan je denken... was een liedje op de radio met daarin de tekst "I wish you were a mermaid"
Tot een volgende keer heren!!!
Erg geslaagd dagje en toppie georganiseerd!!!
@Werli.... Moest op de terugweg zelfs nog ff aan je denken... was een liedje op de radio met daarin de tekst "I wish you were a mermaid"
Tot een volgende keer heren!!!
-
millerman
- Donateur (3x)

Speciaal voor Werner, kies maar!

-
Red lady
- Geregistreerd lid
Oei Millerman... da's vast heeeeeel erg verleidelijk voor Werli hoor 
-
werli
- Donateur (2x)

manman,een tilburgse kartbaan lijkt volgens sommige op een parenclub (ik heb geen idèè)
twee mannekes hebben het nodig om de kart baan als thuisbasis te kennen om net geen les te krijgen van het ................vrouwvolk
de rest kreeg een flinke les in bochten aansnijden en weg scheurende (scheuren moet er iets geplakt worden ? )bolides
raar dat sommige karts kunnen winnen en de heat erop niet meer vooruit te branden zijn ;ik verdenk gijs toch ervan dat hij er even zen eigen softare inlaad in die kart
tja en daar krijg je honger van ,sommige hadden al vanaf smiddags beginnen vasten ...........daar rechtover de nel zen deur hebben de hongerige zich kunnen rond eten
en ja ook weer nieuwe gezichten gezien ; zullen de al wat noordelijken zich dan toch willen inmengen in de zuidelijke gezelligheid ..........heel verstandig
natuurlijk kunnen we met dit niet stil blijven staan ,ik weet nog een plaatsje voor gamba's en ook nog èèn voor MOSSELEN beiden a volentè (agenda maarten raadplegen )of iemand nog ideeën
mvg werner
twee mannekes hebben het nodig om de kart baan als thuisbasis te kennen om net geen les te krijgen van het ................vrouwvolk
raar dat sommige karts kunnen winnen en de heat erop niet meer vooruit te branden zijn ;ik verdenk gijs toch ervan dat hij er even zen eigen softare inlaad in die kart
tja en daar krijg je honger van ,sommige hadden al vanaf smiddags beginnen vasten ...........daar rechtover de nel zen deur hebben de hongerige zich kunnen rond eten
en ja ook weer nieuwe gezichten gezien ; zullen de al wat noordelijken zich dan toch willen inmengen in de zuidelijke gezelligheid ..........heel verstandig
natuurlijk kunnen we met dit niet stil blijven staan ,ik weet nog een plaatsje voor gamba's en ook nog èèn voor MOSSELEN beiden a volentè (agenda maarten raadplegen )of iemand nog ideeën
mvg werner
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Erg leuk, gezellig en lekker! EN eindelijk een paar smoelen aan nick's gekoppeld ... ook erg interessant !!
Bedankt Gijs, dat was een goed plan.
Trouwens: ik reed vanaf het karten naar de tappas achter Maarten/Millerman - dat was lastig aanhaken op momenten. Pfoe!!! Ik dacht dus klaar te zijn met het oppeppen van mijn auto ... maar nu jeukt het toch wel weer (naar méér)!
Bedankt Gijs, dat was een goed plan.
Trouwens: ik reed vanaf het karten naar de tappas achter Maarten/Millerman - dat was lastig aanhaken op momenten. Pfoe!!! Ik dacht dus klaar te zijn met het oppeppen van mijn auto ... maar nu jeukt het toch wel weer (naar méér)!
-
eddracket
- Geregistreerd lid
super dag, lekker weertje, lekker eten en telkens laatste na elke heat
Toppunt was wel de remactie nadat ik Gijs zag vertrekken in een blinde bocht, lekker snel en dan rood licht na de bocht
Toppunt was wel de remactie nadat ik Gijs zag vertrekken in een blinde bocht, lekker snel en dan rood licht na de bocht
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

LOLRed lady schreef:@Werli.... Moest op de terugweg zelfs nog ff aan je denken... was een liedje op de radio met daarin de tekst "I wish you were a mermaid"![]()
"I sometimes wish you were a mermaid
I could raise you in the tub at home
We could take a swim together
On weekly daytrips to the bay"
Geen thuisbasis voor mij, dat is Breda of Huizen. Wel typerend dat Merel de anderen zo zoek rijdt. Hulde! Erg vermaakt om G-Ice in de eerste heat dwars te zitten en ook daadwerkelijk dwars te zettenwerli schreef:twee mannekes hebben het nodig om de kart baan als thuisbasis te kennen om net geen les te krijgen van het ................vrouwvolk![]()