3e Den Haag meeting, za 29 januari 2011: 11u Duinoord
-
thomkins
- Geregistreerd lid
Re: 3e Den Haag meeting, za 29 januari 2011: 11u Duinoord
was in een woord samengevat, ontzettend genoegelijk
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Met hem ^^ 
Serieus, koud maar bijzonder gezellig. Wat nieuwe mensen ontmoet, en me verder prima vermaakt
Serieus, koud maar bijzonder gezellig. Wat nieuwe mensen ontmoet, en me verder prima vermaakt
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Mooi samengevat Constant, het was inderdaad een genoegen, leuk om met weer een aantal forummers kennis te maken. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
@Berry: Ja er zijn door een aantal mensen (waaronder mezelf) foto's gemaakt. O.a. tenfour en gfgf zag ik met camera's lopen.
@Berry: Ja er zijn door een aantal mensen (waaronder mezelf) foto's gemaakt. O.a. tenfour en gfgf zag ik met camera's lopen.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Grappig, ik ben vandaag gaan wandelen met mijn dochters van 3 en 7 jaar, en mijn oudste dochter schreeuwde, papa, allemaal oude saabs. En jaar hoor, bij het hotel restaurant allemaal saabs. Een mooie 93 en diverse oudjes. Een rode 99 special, leek het. Ik reed er twee keer langs in een zwarte 95 aero estate, dus misschien hebben jullie me gespot. Mijn oude witte 900 staat op stal, helaas.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Leuk! Volgens mij was er geen 93, maar wel een 96 kortneus 2T van Peterpaul (baby blauw). Die rode 99 was geen special maar "slechts" mijn '83 GLPG 
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Reed je daar rond een uur of 14:00?Saapie schreef:Grappig, ik ben vandaag gaan wandelen met mijn dochters van 3 en 7 jaar, en mijn oudste dochter schreeuwde, papa, allemaal oude saabs. En jaar hoor, bij het hotel restaurant allemaal saabs. Een mooie 93 en diverse oudjes. Een rode 99 special, leek het. Ik reed er twee keer langs in een zwarte 95 aero estate, dus misschien hebben jullie me gespot. Mijn oude witte 900 staat op stal, helaas.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Het was gezellig. Leuk opkomst.
Ook lekker om in de tweetakt dampen van PP weg te rijden.
Ook lekker om in de tweetakt dampen van PP weg te rijden.
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
[]Graag gedaan Jelger
Goed fris maar zeer gezellig. Leuk om zo weer onder t genot van een kopje koffie en een goed gesprek wat mensen te leren kennen. Dank voor de organisatie! Voor herhaling vatbaar.
Goed fris maar zeer gezellig. Leuk om zo weer onder t genot van een kopje koffie en een goed gesprek wat mensen te leren kennen. Dank voor de organisatie! Voor herhaling vatbaar.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Goede & gezellige opkomst! 15 Saabs*, 1x Seat & 1x Citroën.

(* = 1x 96TT, 1x 96v4, 1x 95v4, 3x 99, 5x C900, 3x 9-3, 1x 9-3SS)

(* = 1x 96TT, 1x 96v4, 1x 95v4, 3x 99, 5x C900, 3x 9-3, 1x 9-3SS)
-
Menno
- Geregistreerd lid
Kain: het was leuk, mooie wandeling gemaakt ook, goed restaurant, maar ze hadden geen lekker eten.
Ik: eens met Kain, maar eten was wel goed
Ik: eens met Kain, maar eten was wel goed
-
baas99.9000
- Oudlid
Ik ziet iets bekends op den foto. 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ja hij is back on the road Simon. En nog op LPG ook 
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Een selectie van mijn foto's: KLIK
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik reed er idd iets voor 14.00 uur langs, had geen idee dat er een meeting was. Was wel een erg leuke verrassing....
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Toen reed ik net weg. Ik zag je tegemoet komen