Techniek meeting en onderhoud 16 juni in Rutten
-
CorH
- Geregistreerd lid
Re: Techniek meeting en onderhoud 16 juni in Rutten
Tanisha ik vind dat je diagnose nogal stellig overkomt.
Denk jij dat het leuk en geruststellend is voor Garry om dergelijk knallende uitspraken en stellingen, zonder enige vorm van twijfel te lezen op het forum?
Vooral (citaat): “het resultaat is een blok + turbo die regelrecht naar het oudijzer kunnen”
Met zo’n verhaal kun je hem denk ik beter even privé opbellen en dit (mogelijk) slechte nieuws op tactische wijze mondeling aan hem vertellen.
Denk jij dat het leuk en geruststellend is voor Garry om dergelijk knallende uitspraken en stellingen, zonder enige vorm van twijfel te lezen op het forum?
Vooral (citaat): “het resultaat is een blok + turbo die regelrecht naar het oudijzer kunnen”
Met zo’n verhaal kun je hem denk ik beter even privé opbellen en dit (mogelijk) slechte nieuws op tactische wijze mondeling aan hem vertellen.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Wil me nergens mee bemoeien maar dit soort berichten kunnen mijns inziens beter via n PM gestuurd worden, dr zijn ook nog andere mensen van buiten dit forum die meelezen, dan vind ik dit niet erg "gezellig" om te lezen

-
blue city
- Donateur (3x)

John, helemaal mee eens. Maar gezien de wel lieve reacties van medeforummers over mijn pech heb ik besloten niet! te vragen dit topic te sluiten. idd is dit niet leuk voor mij. Maar bv de laatste reactie van CorH ontlokt mij een brede grijns.
Probleem met mij is dat ik er ook niet tegen kan dat mensen op het forum beschadigd worden. Aan de andere kant kan ik heel goed inschatten met wie ik van doen heb. En nee, gezellig of leuk vind ik het niet.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
doe ik niet die heeft gewoon een keerring vervangen ik zeg wel dat er nog een probleem was/is ik heb dit namelijk 1 keer eerder gezien op een sloper alleen was daar het trillingsdemper vast geslagen op de voorplaat van de oliepomp op de foto's kan je duidelijk zien dat de boutjes ervan de schade hebben veroorzaakt hebbenblue city schreef:![]()
Tanisha, jij impliceert dat Harm slecht werk geleverd heeft bij het vervangen van de keerring
maar als je geen reacties wens te krijgen kan je het beter niet op het forum plaatsen
-
CorH
- Geregistreerd lid
John, right.
Ik heb de tekst aangepast
Ik heb de tekst aangepast
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Hoi Jeroen. Ik kan morgenavond de foto's van de zeer geslaagde sleutelbijeenkomst op het forum zetten. Ik sluit mij aan bij hetgeen de anderen er al over hebben geschreven: het was een leerzame én gezellige bijeenkomst. Iedereen was positief en op zijn of haar manier behulpzaam. Jullie benadering van zo'n sleutelbijeenkomst bevalt zeer!
-
rademaker
- Donateur (6x)

Ik moet Tanisha gelijk geven. Wees blij dat zij een reactie geeft, waaruit blijkt dat de oorzaak ook bij de trillingsdemper kan liggen.
Als je een onderwerp in de openbaarheid van het internet en dit forum gooit moet je niet gek opkijken dat er naast serieuze reacties soms ook emotionele kanttekeningen gemaakt worden die misschien kant noch wal raken. We zijn hobbyisten en willen graag van andere liefhebbers horen wat hun opinie is.
Als je in een café een opmerking maakt of probleem opwerpt kunnen er zowel zinvolle als stomme opmerkingen worden gemaakt. Die woorden moet je niet altijd meteen op een goudschaaltje te leggen.
Ik bepleit dus een hoger incasseringsvermogen.
Koos
Als je een onderwerp in de openbaarheid van het internet en dit forum gooit moet je niet gek opkijken dat er naast serieuze reacties soms ook emotionele kanttekeningen gemaakt worden die misschien kant noch wal raken. We zijn hobbyisten en willen graag van andere liefhebbers horen wat hun opinie is.
Als je in een café een opmerking maakt of probleem opwerpt kunnen er zowel zinvolle als stomme opmerkingen worden gemaakt. Die woorden moet je niet altijd meteen op een goudschaaltje te leggen.
Ik bepleit dus een hoger incasseringsvermogen.
Koos
-
blue city
- Donateur (3x)

Koos, je hebt gelijk. idd was mijn reactie een beetje fel. Zelf heb ik ook wel in mijn achterhoofd dat het einde verhaal is voor het blok. Punt is alleen dat we dat nog aan het uitzoeken zijn. Het was zeg maar even de druppel die de emmer deed overlopen. Mijn incasseringsvermogen stond gisteren even op een te laag pitje.
edit: Heb ook nog ff tijd genomen om dit topic door te spitten viewtopic.php?f=8&t=117760&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Ligt dit aan mijn incasseringsvermogen??, of is iedereen dom behalve:
-
9000fan
- Geregistreerd lid
Hey Garry, dat kan ik mij heel goed voorstellen, zelfs voor zo'n fijne vent als jij is het emmertje wel een keertje volblue city schreef:![]()
Mijn incasseringsvermogen stond gisteren even op een te laag pitje.
![]()
Ik persoonlijk heb daar ook weleens last van
Maar ik denk dat het hele verhaal toch wel een goede afloop gaat krijgen en dat de garage
jou niet met de brokken laat zitten. Daar leek mij deze man toch ook net iets te vriendelijk voor
toen ik gisteren kennis maakte met hem.
Dus bij deze; houd de moed erin
Groetjes Silvia
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
bovendien: hij heeft een naam te verliezen.
-
9000fan
- Geregistreerd lid
Buiten dat !!!!Jungleman schreef:bovendien: hij heeft een naam te verliezen.
Hij maakte gewoon een hele vriendelijke welwillende indruk
-
blue city
- Donateur (3x)

Jaren geleden echt gebeurd. Platbodem op het Wad. In een keer, lek. De meesten(gasten) overboord en in de dinghy of naar de plaat. Niet de eigenaar en de bemanning. Eerst maar even noakiek'n woar e lek is en den moar even moak'n, want zinken is ja sund. Waren Groningers.
Zo zijn ze, eerst even kijken en dan pas meningen of paniek.
Zelfde met mijn Caabje: komt aal goud.
Harm is een Groninger
-
19741974
- Geregistreerd lid
Het was een geweldige meeting in Rutten. In eerste plaats zijn er heel wat saabs (classics, 900ng en 9-3) van kleine en grotere euvels ontdaan. En omdat iedereen kon meekijken ook veel geleerd. Erg leuk om andere saabliefhebbers te ontmoeten tijdens het klussen of de bbq. Jeroen, Sylvia, Hendrik en alle anderen hartstikke bedankt. Wat mij betreft een meer dan geslaagde meeting.
-
blue city
- Donateur (3x)

dus binnenkort
-
Guppi
- Geregistreerd lid
Jee wat fijn voor je! Dat wordt weer lekker tuffen met het volste vertrouwen!