gelukkig zat ik in een heat met nog geen 10 auto's
maar je hebt wel gelijk er waren groepen bij, zelf in de toertochtparade daar reed je toch echt liever niet tussen
(sh@t net een nieuwe bladzijde)

ja gaaf ik begon mijn dag met dit filmpje, jammer dat de renault de pits in gingTurbobakk schreef:Leuk om te zien. Bij 15.16 kom ik de baan op met Bram als passagier.

Net terug van weekje vakantie!Blindstra schreef:Idem voorgaande bericht. Kijk goed uit voor de "petjes" die op dit soort events afkomenGeronimo1 schreef:Gaan we wel even checken zeg..is betaalbaarder...zit je nog met je slijtage....Tenfour schreef:Op 1 oktober kun je 's avonds 2 uur vrij rijden voor €120 (max €150), via Gummen.org![]()
![]()
![]()
Je bent niet verzekerd he
![]()
Goedkoop is vaak duurkoop.

Hoi Millerman ik volg je LeBoque Brun Tp. Gaaf dat de 9.5 bijna zo goed is als jij hem wilt hebben! Persoonlijk twijfel ik om de totale zgan Viggen remset die eigenlijk voor -project- nog heb liggen op de Caab te zetten....wel een goed idee om dan tzt de remmen te testen Aero Rmillerman schreef:Zolder is ook in de buurt
Ik vond het erg gaaf en doe zeker weer mee als het kan! Net mijn 9-5 opgehaald met strak onderstel en goede remmen. Dat verschil wil ik toch een keertje ervaren. Volgende week even uit laten lijnen.