Sleutelen voor beginners - Wie, hoe, waar?
-
Mikey
- Lid van verdienste
Re: Sleutelen voor beginners - Wie, hoe, waar?
Ik ga 't helaas niet redden zaterdag wegens eigen verjaardag ..
Dacht er nu pas aan......
Dacht er nu pas aan......
-
Funky Dude
- In memoriam †
Jammer, wij hadden je anders ook graag geholpen met de taart 
-
odin1899
- Donateur

Iemand anders nog een lift nodig van station Dalfsen morgen?
-
tanisha
- Geregistreerd lid
op een een of ander manier komt het uit dat er morgen van alles moet gebeuren
ik sla deze ook over en hoop op een 2de v4 dag
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik baal er van maar morgen moeten er gewoon een aantal dingen gebeuren 
-
9000fan
- Geregistreerd lid
Als de kat van huis is !!!!!!tanisha schreef:op een een of ander manier komt het uit dat er morgen van alles moet gebeuren
Dansen de muizen op de tafel !!!!!
Heel veel plezier voor iedereen die vandaag AANWEZIG is
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik heb er zin in, tot straks.
-
Super-red-one
- Geregistreerd lid
ik wil ook graag een keer meedoen aan sleutelen voor beginners (ik hoop dat het ook geld voor mensen met 2 linkerhanden
)
Ik woon in Goor Overijssel, dus Dalfsen is voor mij goed te doen (rijd ik ook weer eens lekker een uurtje in mijn saab 900 NG). Jammer dat ik het niet eerder heb gezien, want ik had vandaag wel gekund en heb nog wel wat klusjes te doen (dashbordlicht dat steeds uitvalt en vervangen van de koppelingskabel voor een zelfstellende koppelingskabel)......ik wil heel graag leren mbt mijn eerste saab.
Groet, Martin.
Ik woon in Goor Overijssel, dus Dalfsen is voor mij goed te doen (rijd ik ook weer eens lekker een uurtje in mijn saab 900 NG). Jammer dat ik het niet eerder heb gezien, want ik had vandaag wel gekund en heb nog wel wat klusjes te doen (dashbordlicht dat steeds uitvalt en vervangen van de koppelingskabel voor een zelfstellende koppelingskabel)......ik wil heel graag leren mbt mijn eerste saab.
Groet, Martin.
-
Funky Dude
- In memoriam †
Vast 2 mobielkiekjes van de V4-dag van vandaag:
werken aan de remmen:

uitleg over afstelling van de motor:

We hebben een zeer geslaagde dag gehad en ook de lunch was zeer prima verzorgd, ik ben er nog een beetje stil van.
Johan en zijn team
dik verdiend!
@ Super-red-one: Linkerhanden zijn extra welkom, maar voorlopig staan de cursusdagen voor wat nieuwere SAABs in Lemmer gepland (zie de lijst op pagina 17), ik zet je er vast bij.
werken aan de remmen:

uitleg over afstelling van de motor:

We hebben een zeer geslaagde dag gehad en ook de lunch was zeer prima verzorgd, ik ben er nog een beetje stil van.
Johan en zijn team
@ Super-red-one: Linkerhanden zijn extra welkom, maar voorlopig staan de cursusdagen voor wat nieuwere SAABs in Lemmer gepland (zie de lijst op pagina 17), ik zet je er vast bij.
-
odin1899
- Donateur

Johan, Wouter & co bedankt voor een geestelijk verrijkende en leuke dag! Nooit gedacht dat kleppen stellen en ontsteking afstellen eigenlijk zo simpel is
.
-
ernabenno
- Geregistreerd lid
't Was een geweldig leuke dag vandaag. ...............en we hebben er nog wat van opgestoken ook.
Fam. Tammeling; bedankt voor de hartelijke ontvangst.
Groetjes, Benno
Fam. Tammeling; bedankt voor de hartelijke ontvangst.
Groetjes, Benno
-
bob_z
- Geregistreerd lid
als ik dit zo lees en zie kijk ik helemaal uit naar de dag van groep 2!
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Tevreden gezichten, uitstekende catering en een kundige instructie. Dat zag ik bij aankomst wat later in de middag in Dalfsen. De thema's van de derde ronde van deze sleuteldag in beeld: lassen, kleppen stellen en remblokken vervangen. Link naar het album, hieronder de thumbnails.

-
Funky Dude
- In memoriam †
Ik had trouwens in de leenauto een paar keer bijna de ruitewisserpook te pakken... als ik wilde schakelen