Utrechtse Heuvelrug- en Het Gooi meeting: zondag 16 november

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » ma 17 nov, 2008 0:33

K*t, heb wat gemist zo te lezen. Was vandaag per trein naar Limburg, per Saab met gewisselde bak (:O: :)) weer terug en door richting OLVG Amsterdam. Redde Doorn onderweg niet, helaas zie ik nu. Bale, want het begon in mijn achtertuin. :evil: Ben benieuwd naar de foto's.

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » ma 17 nov, 2008 1:20

sjoerdk schreef:
hannes85 schreef:ik ben in inmiddels in Engeland aanbeland. Zit nog even op mijn kamer en wil Sjoerd bedanken. Mijn eerste Saab meeting, maar hopelijk volgen er nog meer. Erg geslaagd en mooi om al die beestjes achter elkaar aan te zien rijden. Thanks Sjoerd!

Ennuhhh, Arjen, bedankt voor het vuil maken van je auto met het laten zien van de sproeiers ;)!!! Jij bent de held vandaag!

Sterkte Injectie!

Volgende week weer? :)
Graag gedaan Jurjen, ik vond het erg gezellig! :D En wat een schitterende auto heb je zeg, echt helemaal super! :D :D Snel het Hirschinterieurpakket bestellen, dan is 'ie helemaal af. :wink:
*kijkt trots*, thanks :D. Schrijf je je in voor het parkeerplaats hangen bij de Witte Bergen in december? Nie verkeerd rijden dan hé ;)!

jaja Arjen, dat idee van duitsland klonk goed :).

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » ma 17 nov, 2008 13:45

:D. Ik heb constant met een glimlach gereden, overal waar ik keek, voor, achter links en rechts, allemaal SAAB's. That's how life should be :D.

Zijn de foto's er al? :)

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 17 nov, 2008 14:21

[]stom stom heb zelf geen foto's gemaakt, maar ga graag nog een keer voor je rijden ...

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » ma 17 nov, 2008 15:52

Zolang je geen onderdelen verliest onder het rijden blijf ik graag achter je Arjen ;).

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 17 nov, 2008 16:00

hannes85 schreef:Zolang je geen onderdelen verliest onder het rijden blijf ik graag achter je Arjen ;).
Ha alles zit nu vast hoor !

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 17 nov, 2008 17:04

Ik heb eerlijk gezegd ook geen foto's gemaakt, veel te druk gehad met verkeerd rijden en kletsen. :D :oops:

@ Jurjen; ik meld me zeker aan voor de Witte Bergen, ben mede-organisator! :)

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » ma 17 nov, 2008 17:11

woei gezellig :D:D:D.

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » ma 17 nov, 2008 17:29

hannes85 schreef::D. Ik heb constant met een glimlach gereden, overal waar ik keek, voor, achter links en rechts, allemaal SAAB's. That's how life should be :D.
Wij ook, maar de Saab voor ons vloog toch wel met regelmaat zo snel weg dat ik hem amper meer in't zicht had. Too much power idd... ;)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 17 nov, 2008 17:31

Reden wij ook niet even voor jullie in de PV-**-** 9000 CSE? :oops: Na Bosch en Duin hebben wij ook even flink lopen planken omdat Arjen en Jurjen dat zo graag wilde. :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 17 nov, 2008 17:59

Ja, ik had even met Thomas en Arjen gebeld. :wink: In Bosch en Duin - prachtig trouwens! - klaagden de heren over het feit dat we te langzaam reden, nou, dat hebben ze geweten. :twisted:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 17 nov, 2008 18:01

sjoerdk schreef:Ja, ik had even met .... Arjen gebeld.
Dat is apart, want dat Afbeelding!! :wink:

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » ma 17 nov, 2008 18:02

Ja Sjoerd, wel eventjes, jullie kwamen ons op de provinciale weg inhalen. Daarvoor zaten we achter de 9-3 V6... (wij: JT ** ** ). Ik kon het meestal redelijk bijhouden, maar die Aero die vloog aardig snel weg.

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » ma 17 nov, 2008 20:38

sjoerdk schreef:Reden wij ook niet even voor jullie in de PV-**-** 9000 CSE? :oops: Na Bosch en Duin hebben wij ook even flink lopen planken omdat Arjen en Jurjen dat zo graag wilde. :lol:
:shock: Als we vragen of je in de sloot springt doe je het toch ook niet :twisted: :lol: .

@ de teng, je zat toch steeds netjes achter me :)?

Kon alleen nie harder :(, zat één of andere 9-5 met een vieze motorkap voor me (;) @ Arjen)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 17 nov, 2008 20:40

Haha, wij dachten: het gas erop. :twisted: Even lekker losblazen, in het weekend een kleine 1.000 km met dat ding gereden. :shock:

Plaats reactie