Vermoedelijk zit hier dan toch weer wat blik omheen met het naambordje Saab eropmelle z schreef:Rolf, er zijn er zelfs die met een dubbele Weber rondrijden.
Groet Rolf (hij is niet snel voor één gat te vangen)
Vermoedelijk zit hier dan toch weer wat blik omheen met het naambordje Saab eropmelle z schreef:Rolf, er zijn er zelfs die met een dubbele Weber rondrijden.
In mijn agenda blijkt al wat anders te staan, van onvermijdelijke aard.Tenfour schreef:Staat genoteerd in mijn agenda, of ik er wat mee doe is een tweede
Beste Reub,Reub schreef:In mijn agenda blijkt al wat anders te staan, van onvermijdelijke aard.
Ben dus niet bij de reprise.
Wij eten ook gepasteuriseerde hond van de BBQ, je doet echt te veel moeite voor onsArtemis schreef:Present bij BBQ!!!
(klein hondje ondergaat sterilisatie-proces een aantal dagen ervoor,kan helaas niet hele dag weg van huis)
RolVer schreef: Groet Rolf (hij is nooit te beroerd om een goed advies geheel gratis te verstrekken)
Mijn schoonfamilie heet helaas niet Wallenberg; dan was het met de uit de hand gelopen hobby wel goed gekomenRolVer schreef: Sorry, dacht dat het een wat uit de hand gelopen hobby was.