Saab en Golfmeeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Caspar

Bericht door Caspar » vr 17 aug, 2007 14:37

ben erbij..laat maar even weten wanneer..

jev
Geregistreerd lid

Bericht door jev » vr 17 aug, 2007 14:55

Ha, eerste bericht op dit forum en gelijk meedoen aan een golfwedstrijd - strak plan! Als 't even kan ben ik ook van de partij... Hcp 29.3...

Overigens, als er deelnemers zijn die geen GVB hebben zijn we ws. aangewezen op Spaarnwoude of een P&P baan (gruwelijk? Nah... best grappig en goed voor je korte spel!).

SYW
Geregistreerd lid

Bericht door SYW » za 01 sep, 2007 23:03

Geef me ook op want ze worden alweer behoorlijk stoffig.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 12 sep, 2007 19:51

Ik wil ook wel komen!

SYW
Geregistreerd lid

Bericht door SYW » wo 12 sep, 2007 21:26

De koperenhoogte mischien een idee? Leuke baan en GVB niet nodig.

http://www.dekoperenhoogte.nl/

jev
Geregistreerd lid

Bericht door jev » do 13 sep, 2007 8:17

SYW schreef:De koperenhoogte mischien een idee?
Dat heeft weinig met golf te maken... PAR3 met floating balletjes :shock:

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » do 13 sep, 2007 10:00

jev schreef:
SYW schreef:De koperenhoogte mischien een idee?
Dat heeft weinig met golf te maken... PAR3 met floating balletjes :shock:
Volgens mij is het beide, zie inderstaande tekst:
De golftuin bestaat uit een reguliere 18 holes par 3 baan en een unieke 18 holes floating baan met automatische afslagen die zich langs de waterkant bevinden. :

jev
Geregistreerd lid

Bericht door jev » do 13 sep, 2007 15:03

Marc van Beek schreef:Volgens mij is het beide, zie inderstaande tekst:
De golftuin bestaat uit een reguliere 18 holes par 3 baan en een unieke 18 holes floating baan met automatische afslagen die zich langs de waterkant bevinden. :
Ik ben er nog nooit geweest en heb de boel inderdaad door elkaar gehaald, maar het is een korte PAR3 Mickey Mouse baan en een veredelde driving range. De PAR3 meet slechts 1,8 km, dus dat is zo'n 100 meter per hole. Iets tussen P&P en golf in dus. Ik zal er nog eens navraag naar doen, maar het ziet er wel echt als speelgoed uit.

Meer-dan-PAR54 alternatieven (als het GVB-loos moet kunnen):

Spaarnwoude (A, B en F holes)
Exloo (7 x PAR3 + 2 x PAR4, PAR3's varieren van 100 to 180 meter)
Harderwold, recreatiebaan (3 x PAR3, 5 x PAR4 en een PAR5 in de rode lus en nog 2 x 9 holes PAR3 in de blauwe en gele lussen)
Burggolf St. Nicolaasga (onder begeleiding van een GVB'er / Hcp houder), normale PAR72 (?) baan

...anders moeten we de grens over.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » do 13 sep, 2007 15:16

jev schreef:
Marc van Beek schreef:Volgens mij is het beide, zie inderstaande tekst:
Ik ben er nog nooit geweest en heb de boel inderdaad door elkaar gehaald, maar het is een korte PAR3 Mickey Mouse baan en een veredelde driving range. De PAR3 meet slechts 1,8 km, dus dat is zo'n 100 meter per hole. Iets tussen P&P en golf in dus. Ik zal er nog eens navraag naar doen, maar het ziet er wel echt als speelgoed uit. Voorlopig ben ik eerder voor Spaarnwoude (eventueel A/B/F holes), Harderwold of wellicht dat een van de burggolf banen soepeler is.
Het is inderdaad vrij klein.
Zijn er in Duitsland, net over de grens, niet verschillende banen waar geen GVB nodig is?

jev
Geregistreerd lid

Bericht door jev » do 13 sep, 2007 15:31

Marc van Beek schreef:Zijn er in Duitsland, net over de grens, niet verschillende banen waar geen GVB nodig is?
Sorry, zat net nog mijn vorige posting te editten :).

Over de grens in Duitsland is wellicht meer mogelijk. Ik krijg de indruk dat Borghees bijvoorbeeld zonder GVB gespeeld mag worden (maar weet dat niet zeker).

Tsja, en anders wordt GVB toch een verplichting (maar dan zijn er heeeel veel mogelijkheden in eigen land).

jev
Geregistreerd lid

Bericht door jev » vr 14 sep, 2007 10:13

Even wat onderzoek gedaan... Er is, volgens de kenners, geen mogelijkheid om zonder GVB te spelen in Duitsland.

Denniz
Geregistreerd lid

Bericht door Denniz » vr 14 sep, 2007 13:50

Er zijn in duitsland zeker mogelijkheden om zonder GVB te spelen. Zal ze vanavond wel even opzoeken.

Groeten Denniz.

zwacri
Donateur (5x)
Donateur (5x)

SAAB GOLFDAG

Bericht door zwacri » wo 19 sep, 2007 17:00

Ben ook van de partij!

Jaeroen
Geregistreerd lid

Bericht door Jaeroen » vr 21 sep, 2007 13:30

Ik heb ook nog een setje oude stokken in een tas staan. Afbeelding Als de datum juist is ga ik graag mee. O ja...ook geen GVB, wel les gehad en een baanpermissie.Afbeelding

Groet,
Jeroen.

Afbeelding

Juice
Geregistreerd lid

Bericht door Juice » di 12 aug, 2008 9:32

en hoe zit het nu? Wordt er nog een balleke gepleegd of niet?

als er genoeg animo is wil ik wel eens kijken of ik iets kan regelen bij een van onze partners in de zin van een clinicje met een etentje en vooral een leuke route voor een tochtje met de saabs.
Op dit manier komen ook de nog-niet golfers en de nog niet GVB-ers aan hun trekken. De GVB-ers kan ik wel de baan op krijgen als er vraag naar is.

Plaats reactie