Saab en Golfmeeting
-
jev
- Geregistreerd lid
Ha, eerste bericht op dit forum en gelijk meedoen aan een golfwedstrijd - strak plan! Als 't even kan ben ik ook van de partij... Hcp 29.3...
Overigens, als er deelnemers zijn die geen GVB hebben zijn we ws. aangewezen op Spaarnwoude of een P&P baan (gruwelijk? Nah... best grappig en goed voor je korte spel!).
Overigens, als er deelnemers zijn die geen GVB hebben zijn we ws. aangewezen op Spaarnwoude of een P&P baan (gruwelijk? Nah... best grappig en goed voor je korte spel!).
-
jev
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Volgens mij is het beide, zie inderstaande tekst:jev schreef:Dat heeft weinig met golf te maken... PAR3 met floating balletjesSYW schreef:De koperenhoogte mischien een idee?
De golftuin bestaat uit een reguliere 18 holes par 3 baan en een unieke 18 holes floating baan met automatische afslagen die zich langs de waterkant bevinden. :
-
jev
- Geregistreerd lid
Ik ben er nog nooit geweest en heb de boel inderdaad door elkaar gehaald, maar het is een korte PAR3 Mickey Mouse baan en een veredelde driving range. De PAR3 meet slechts 1,8 km, dus dat is zo'n 100 meter per hole. Iets tussen P&P en golf in dus. Ik zal er nog eens navraag naar doen, maar het ziet er wel echt als speelgoed uit.Marc van Beek schreef:Volgens mij is het beide, zie inderstaande tekst:De golftuin bestaat uit een reguliere 18 holes par 3 baan en een unieke 18 holes floating baan met automatische afslagen die zich langs de waterkant bevinden. :
Meer-dan-PAR54 alternatieven (als het GVB-loos moet kunnen):
Spaarnwoude (A, B en F holes)
Exloo (7 x PAR3 + 2 x PAR4, PAR3's varieren van 100 to 180 meter)
Harderwold, recreatiebaan (3 x PAR3, 5 x PAR4 en een PAR5 in de rode lus en nog 2 x 9 holes PAR3 in de blauwe en gele lussen)
Burggolf St. Nicolaasga (onder begeleiding van een GVB'er / Hcp houder), normale PAR72 (?) baan
...anders moeten we de grens over.
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Het is inderdaad vrij klein.jev schreef:Ik ben er nog nooit geweest en heb de boel inderdaad door elkaar gehaald, maar het is een korte PAR3 Mickey Mouse baan en een veredelde driving range. De PAR3 meet slechts 1,8 km, dus dat is zo'n 100 meter per hole. Iets tussen P&P en golf in dus. Ik zal er nog eens navraag naar doen, maar het ziet er wel echt als speelgoed uit. Voorlopig ben ik eerder voor Spaarnwoude (eventueel A/B/F holes), Harderwold of wellicht dat een van de burggolf banen soepeler is.Marc van Beek schreef:Volgens mij is het beide, zie inderstaande tekst:De golftuin bestaat uit een reguliere 18 holes par 3 baan en een unieke 18 holes floating baan met automatische afslagen die zich langs de waterkant bevinden. :
Zijn er in Duitsland, net over de grens, niet verschillende banen waar geen GVB nodig is?
-
jev
- Geregistreerd lid
Sorry, zat net nog mijn vorige posting te edittenMarc van Beek schreef:Zijn er in Duitsland, net over de grens, niet verschillende banen waar geen GVB nodig is?
Over de grens in Duitsland is wellicht meer mogelijk. Ik krijg de indruk dat Borghees bijvoorbeeld zonder GVB gespeeld mag worden (maar weet dat niet zeker).
Tsja, en anders wordt GVB toch een verplichting (maar dan zijn er heeeel veel mogelijkheden in eigen land).
-
jev
- Geregistreerd lid
-
Denniz
- Geregistreerd lid
-
Jaeroen
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
en hoe zit het nu? Wordt er nog een balleke gepleegd of niet?
als er genoeg animo is wil ik wel eens kijken of ik iets kan regelen bij een van onze partners in de zin van een clinicje met een etentje en vooral een leuke route voor een tochtje met de saabs.
Op dit manier komen ook de nog-niet golfers en de nog niet GVB-ers aan hun trekken. De GVB-ers kan ik wel de baan op krijgen als er vraag naar is.
als er genoeg animo is wil ik wel eens kijken of ik iets kan regelen bij een van onze partners in de zin van een clinicje met een etentje en vooral een leuke route voor een tochtje met de saabs.
Op dit manier komen ook de nog-niet golfers en de nog niet GVB-ers aan hun trekken. De GVB-ers kan ik wel de baan op krijgen als er vraag naar is.

Als de datum juist is ga ik graag mee. O ja...ook geen GVB, wel les gehad en een baanpermissie.