Meeting Ede
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
ecke
- Geregistreerd lid
Ga je even op een zondagmiddag de auto wassen komt er je op de galvanistraat al een classis 900 tegemoet die vriendelijk zwaait en daarna een parkeerterrein vol schitterende saabs bij de carwash.
Had weinig tijd dus heb alleen even een rondje om de auto's gelopen en weer verder gegaan, volgende keer zal ik wat socialer zijn!
Willem
Had weinig tijd dus heb alleen even een rondje om de auto's gelopen en weer verder gegaan, volgende keer zal ik wat socialer zijn!
Willem
-
screwdriver
- Donateur (2x)

En jij bent de enige die wel aan autowassen toe is gekomen (oke bram en sjoerd hebben gesmokkeld)...ecke schreef:Ga je even op een zondagmiddag de auto wassen komt er je op de galvanistraat al een classis 900 tegemoet die vriendelijk zwaait en daarna een parkeerterrein vol schitterende saabs bij de carwash.
Willem
Was gezellig moet ik zeggen, over 2 maand als de auto's weer echt vies zijn weer?
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
Injectie
- Moderator
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
Goede opkomst dacht ik zo. Iedereen bedankt voor het komen.
Het niet verwacht dat er zoveel zouden komen.
Ondanks het warme weer vond ik het weer ontzettend gezellig. Weer nieuwe gezichten gezien, en veel mooie auto's.
Bart nog bedankt voor het rijden in je schitterende 900. Heerlijke auto stiekem toch wel.
Tot de volgende keer.
Grt
Bram
Het niet verwacht dat er zoveel zouden komen.
Ondanks het warme weer vond ik het weer ontzettend gezellig. Weer nieuwe gezichten gezien, en veel mooie auto's.
Bart nog bedankt voor het rijden in je schitterende 900. Heerlijke auto stiekem toch wel.
Tot de volgende keer.
Grt
Bram
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
brinky
- Donateur

-
90002.3Griffin
- Donateur

-
Herco
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
Zal wel schrikken zijn geweest ja. Een impossante rij van 9000's voor de carwashecke schreef:Ga je even op een zondagmiddag de auto wassen komt er je op de galvanistraat al een classis 900 tegemoet die vriendelijk zwaait en daarna een parkeerterrein vol schitterende saabs bij de carwash.
Willem