Meeting Ede

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 jul, 2008 15:23

Zo net terug van het werk, beetje laat om nu nog te komen. Ik wil wel foto's zien :p

ecke
Geregistreerd lid

Bericht door ecke » zo 27 jul, 2008 16:00

Ga je even op een zondagmiddag de auto wassen komt er je op de galvanistraat al een classis 900 tegemoet die vriendelijk zwaait en daarna een parkeerterrein vol schitterende saabs bij de carwash.
Had weinig tijd dus heb alleen even een rondje om de auto's gelopen en weer verder gegaan, volgende keer zal ik wat socialer zijn!

Willem

screwdriver
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door screwdriver » zo 27 jul, 2008 17:01

ecke schreef:Ga je even op een zondagmiddag de auto wassen komt er je op de galvanistraat al een classis 900 tegemoet die vriendelijk zwaait en daarna een parkeerterrein vol schitterende saabs bij de carwash.
Had weinig tijd dus heb alleen even een rondje om de auto's gelopen en weer verder gegaan, volgende keer zal ik wat socialer zijn!

Willem
En jij bent de enige die wel aan autowassen toe is gekomen (oke bram en sjoerd hebben gesmokkeld)...

Was gezellig moet ik zeggen, over 2 maand als de auto's weer echt vies zijn weer? ;)

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » zo 27 jul, 2008 17:06

Ik vond het ook een geslaagde meeting! Het leek wel een 9000 meeting trouwens.

Leuk om wat gezichten bij namen te zien. Jelle nog bedankt voor de lift. ;) Vet man, zo'n dumpvalve.

Hierbij mijn foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De foto's heb ik wat verkleind, dus mocht iemand een orginele willen dan kan dat via de pb.

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » zo 27 jul, 2008 18:07

Was super! een heerlijke besteding van deze hete zondagmiddag, mooi plekje zo in de schaduw met al die mooie Saabs! Is het wassen er nou uiteindelijk helemaal bij in geschoten?

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 27 jul, 2008 18:29

Het was een geslaagde zondagmiddagbesteding. En tja wassen is er bij in geschoten.....

Wat wel frappant was. Het hoge 9000 Aero gehalte. Heel veel deepdish Aero velgen en de firma JT is er bij ons ook beter van geworden.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 27 jul, 2008 18:34

Zo, sinds enige tijd ook weer terug; was een erg leuke meeting! :D Prachtige auto's gezien en leuke mensen gesproken, helemaal top!

Bedankt voor het organiseren Bram!

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 27 jul, 2008 18:52

Ben net thuis, via Den Haag en Delft, ik vond het heel erg leuk om de mensen te zien en misschien wel tot
een andere meeting. :P
De meeting is september gaat overigens (zeer) hoogstwaarschijnlijk niet lukken, omdat ik dan al diverse
andere dingen op het programma heb staan. :(

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 27 jul, 2008 20:57

Goede opkomst dacht ik zo. Iedereen bedankt voor het komen. :lol:
Het niet verwacht dat er zoveel zouden komen.
Ondanks het warme weer vond ik het weer ontzettend gezellig. Weer nieuwe gezichten gezien, en veel mooie auto's.

Bart nog bedankt voor het rijden in je schitterende 900. Heerlijke auto stiekem toch wel.

Tot de volgende keer.

Grt
Bram

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » zo 27 jul, 2008 21:14

Bart nog bedankt voor het rijden in je schitterende 900. Heerlijke auto stiekem toch wel.
Your welcome!

Was toch weer even heel leuk, mooie auto's gezien en inderdaad het 9000-gehalte was zeer hoog.

Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » zo 27 jul, 2008 21:16

Mooie wagens heren! ;)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 27 jul, 2008 21:24

Toppie jongens. Was een lekker middagje!

Herco en ondergetekende konden de vakantieauto ff mooi aan de tand voelen. Heeft zich prima gehouden.

Volgende keer maar weer de 900 uitlaten. ;)

90002.3Griffin
Donateur
Donateur

Bericht door 90002.3Griffin » zo 27 jul, 2008 21:36

Same here, leuk om eens wat gezichten bij forumnamen te zien. En wat een mooie auto's zaten ertussen zeg. Erg leuk en tot een volgende keer.

Herco
Geregistreerd lid

Bericht door Herco » zo 27 jul, 2008 22:07

Was ook weer een leuke zondagmiddag! Met een erg hoog 9000 gehalte :)

Maar de Turbo X die Hanm mee had genomen was ook prachtig 8)

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » ma 28 jul, 2008 0:05

ecke schreef:Ga je even op een zondagmiddag de auto wassen komt er je op de galvanistraat al een classis 900 tegemoet die vriendelijk zwaait en daarna een parkeerterrein vol schitterende saabs bij de carwash.

Willem
Zal wel schrikken zijn geweest ja. Een impossante rij van 9000's voor de carwash

Plaats reactie