Saabmeeting Midden Nederland, the after party
-
RayB
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
RayB
- Geregistreerd lid
-
RayB
- Geregistreerd lid
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Ja, de randvoorwaarde die hoort bij de naam Midden is inderdaad Midden Nederland. Die 30 kilometer verder is wel degelijk een reden om niet te komen voor sommigen. We rijden een eigenzinnig merk en zijn dus mensen met eigenzinnige eigenaardigheden. Twee zeer succesvolle meetings hebben we gehad. Verplaatsen is volgens mij geen optie. Ajax speelt sinds de verhuizing naar de Arena ook klote.! (Waar ik dan weer erg van baal!) 
-
jelger
- Geregistreerd lid
wie wilde er nou niet voor een dashboarpaneel ietsje verder rijden?
wat een obstinaat gedoe op maandagmorgen.
Haven gebied is leuk voor wat behendigheidsritten, maar kan me voorstellen dat het voor de organisatie een beetje buiten de geografische bandbreedte valt die ze voor ogen heeft.
Je kan je daar ook bij neerleggen Ray, het punt is gemaakt.
wat een obstinaat gedoe op maandagmorgen.
Haven gebied is leuk voor wat behendigheidsritten, maar kan me voorstellen dat het voor de organisatie een beetje buiten de geografische bandbreedte valt die ze voor ogen heeft.
Je kan je daar ook bij neerleggen Ray, het punt is gemaakt.
-
brinky
- Donateur

-
RayB
- Geregistreerd lid
Ik kwam alleen maar met een alternatief idee en ip.v. te kijken naarjelger schreef: Je kan je daar ook bij neerleggen Ray, het punt is gemaakt.
de mogelijkheden probeert men het zo snel mogelijk af te schieten.
Lekker star, als dat de Saab mentaliteit is en men inderdaad niet
een stukje verder wil rijden om meer te krijgen is er imho iets mis.
Het punt is door een paar mensen gemaakt, nu zou ik wel eens de
lijst van woonplaatsen willen zien en afzetten tegen mogelijke locaties.
Ik vraag me af of dit punt de algemene consensus is of de mening van
enkelen die reageerden.
-
RayB
- Geregistreerd lid
Je bent niet alleen op de wereld, niet voor iedereen zou het 57 minutenbrinky schreef:RayB, volgens mij is er iets mis met je realiteitsbesef. Eerst was het 15 minuten, toen werd het 30. In werkelijkheid noemt de ANWB routeplanner 57 minuten.
zijn en voor sommigen zou het naast de deur worden voor anderen
weer een stukje verder. Groningen > Soesterberg 181, Groningen>
Amsterdam 182. Arnhem > Soesterberg 56, Arnhem > Amsterdam 98.
Pak hem beet 40 km met 120kmh is 20 minuten. Poe nee da's een reden.
-
brinky
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Je wilt zeker dichter bij huis, zodat je minder kans hebt dat je schakelstang losschiet
Ik heb gister mensen uit alle uithoeken van het land gesproken èn daarbuiten, vergeet dus ook onze Belgische vrienden niet. Ik moet uit Nijmegen komen en dan had ik gepast als ik naar Amsterdam moest rijden. Voor een meeting vind ik een uur in de auto wel voldoende. Het moet wel leuk blijven.
Ik heb gister mensen uit alle uithoeken van het land gesproken èn daarbuiten, vergeet dus ook onze Belgische vrienden niet. Ik moet uit Nijmegen komen en dan had ik gepast als ik naar Amsterdam moest rijden. Voor een meeting vind ik een uur in de auto wel voldoende. Het moet wel leuk blijven.
-
RayB
- Geregistreerd lid
Wat ik wil zeggen is dat jij, vanuit jouw optiek gelijk zou kunnenbrinky schreef:Wat je dus eigenlijk wil zeggen is...
"Jongens, jullie hebben helemaal gelijk."
hebben (34km verder rijden (big deal)), maar dat dat nog geen
gelijk is. Als je het gebodene (waar dat dat ook is) afzet tegen
het aantal mogelijk extra kilometers zou dat wel eens de moeite
waard kunnen zijn.
-
RayB
- Geregistreerd lid
Het zal mij een zorg zijn waar het is, als er iets leuks te doen isDe Flok schreef:Je wilt zeker dichter bij huis, zodat je minder kans hebt dat je schakelstang losschiet![]()
kan het wat mij betreft Friesland worden
schiet los waar hij maar wil, hij is niet zo geografisch onderlegd
Antwerpen Amsterdam 159 Antwerpen Soesterberg 134, Saab rijden isDe Flok schreef: vergeet dus ook onze Belgische vrienden niet.
toch een genot? Dan is die 25 kilometer extra genieten