Utrechtse Heuvelrug- en Het Gooi meeting: zondag 16 november
-
brinky
- Donateur

Sjoerd, ik zeg dit alleen maar om je te helpen. Ik waardeer je enthousiasme, maar ik zie gevaar dat dit topic gaat verzanden in een gekibbel om de juiste datum.
Alle data die je noemt zijn prima. Toevallig heb ik 16 november de verjaardag van de hond van de buurman... en ohja, 2 november ga ik al poffertjes bakken met het buurmeisje.
Alle data die je noemt zijn prima. Toevallig heb ik 16 november de verjaardag van de hond van de buurman... en ohja, 2 november ga ik al poffertjes bakken met het buurmeisje.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Als er genoeg mensen zich hebben aangemeld, stellen wij gewoon de datum vast, dat komt goed!
Ik vind het fijn dat je meedenkt, snap ook dat het niet handig is als we in de knoei raken met de agenda van de SAABclub.
Nu je het zegt, 16 november verjaart de beer (die Aap heet) van m'n neef, daar moet ik wel bij zijn natuurlijk.
Ik vind het fijn dat je meedenkt, snap ook dat het niet handig is als we in de knoei raken met de agenda van de SAABclub.
Toevallig heb ik 16 november de verjaardag van de hond van de buurman... en ohja, 2 november ga ik al poffertjes bakken met het buurmeisje.
Nu je het zegt, 16 november verjaart de beer (die Aap heet) van m'n neef, daar moet ik wel bij zijn natuurlijk.
-
brinky
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Haha! In dat geval stel ik voor de meeting bij mij thuis te houden - ik woon tegenover de hockey verenigingsjoerdk schreef:Haha, ehm, nou afgezien van de ietwat stuntelige & zwaarlijvige bediende die één keer langs kwam en het moeizame afrekenen wel goed te doen. Maar dat had ook andere redenen hoor, bediendes waren verder wel erg leuk.![]()
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
PH3500
- Geregistreerd lid