Swedish Horsepower meeting 2009

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » di 02 dec, 2008 18:18

viny schreef:Mijn zoon heeft een vriendje :P en dat vriendje is een volvo dealer :lol: met andere vriendjes die rondrijden in gechipte volvo's door mijn zoon :P :P en ik heb een saab turbo :P :P :P :P
kan nog aardig oplopen met die volvo's als ik ook mag komen :wink:
Hey cool dat je zoon chipjes in T5 zet,heb zelf ook een 850T5+chip en dat gaat als een gek!welk bedrijf werkt je zoon?

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » di 02 dec, 2008 18:24

brinky schreef:Kom maar op hoor... met die volvootjes. We wassen ze de oren wel! :twisted:
kwa uiterlijk vind ik een 900c mooier dan elke volvo 8) maar die volvo,s zijn echt ziek snel,is heel veel voor nodig om de power die een leuke volvo T5 heeft in een 900c te krijgen....370pk 850 uit Tukkerland: http://nl.youtube.com/watch?v=2pesfLwA-e4 :wink:

viny
Geregistreerd lid

Bericht door viny » di 02 dec, 2008 18:52

Coby01 schreef:of:

viewtopic.php?t=48127&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik weet niet hoe of met wie te regelen, maar wel een goede locatie, en tot 1 juni word het (geloof ik) niet gebruikt.

Mischien dat tenfour weet of het te regelen is...
Ik ben een gebruiker zonder speciale toegangsrechten :shock: :shock:

Uhh en nu :? :?

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » di 02 dec, 2008 18:56

viny schreef:

Ik weet niet hoe of met wie te regelen, maar wel een goede locatie, en tot 1 juni word het (geloof ik) niet gebruikt.

Ik ben een gebruiker zonder speciale toegangsrechten :shock: :shock:

Uhh en nu :? :?
Ik heb het net even snel doorgespit, maar ik kan daar niets over vinden :!: :?: :oops:

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » di 02 dec, 2008 19:15

Vliegbasis Soesterberg is niet meer te regelen via mij helaas.

Militair Luchtvaartterrein Deelen (midden op de Veluwe) misschien wel. Daar ligt nog een leuk stukje start- en landingsbaan wat vaak voor rijtesten van de KLPD wordt gebruikt. Doordeweeks wordt er gewoon gevlogen, in de weekenden niet. Het beheer valt onder andere onder mijn verantwoordelijkheid. Saabclub NL had het terrein ook willen boeken voor hun IntSaab2009 feest komende augustus. Echter voordat het verzoek langs mij was gekomen, was het al door de commandant afgewezen...

Daarnaast heeft forumlid Marcelgerry ook een voorstel gedaan voor een mooie omgeving, namelijk Marnewaard. Zie: viewtopic.php?p=518589#518589. Misschien valt dat te combineren?

Dan hoef ik tevens geen verantwoording af te leggen voor afgebroken en kwijtgeraakte Volvo-onderdelen* verspreid over een luchtvaartterrein, met mogelijke FOD-gevaren voor helikopters.

* = geintje :wink:

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » di 02 dec, 2008 19:20

Tenfour schreef:

Vliegbasis Soesterberg is niet meer te regelen via mij helaas.

Militair Luchtvaartterrein Deelen (midden op de Veluwe) misschien wel. Daar ligt nog een leuk stukje start- en landingsbaan wat vaak voor rijtesten van de KLPD wordt gebruikt. Doordeweeks wordt er gewoon gevlogen, in de weekenden niet. Het beheer valt onder andere onder mijn verantwoordelijkheid. Saabclub NL had het terrein ook willen boeken voor hun IntSaab2009 feest komende augustus. Echter voordat het verzoek langs mij was gekomen, was het al door de commandant afgewezen...

Daarnaast heeft forumlid Marcelgerry ook een voorstel gedaan voor een mooie omgeving, namelijk Marnewaard. Zie: viewtopic.php?p=518589#518589. Misschien valt dat te combineren?

Dan hoef ik tevens geen verantwoording af te leggen voor afgebroken en kwijtgeraakte Volvo-onderdelen* verspreid over een luchtvaartterrein, met mogelijke FOD-gevaren voor helikopters.

* = geintje :wink:

beide locaties zijn iderdaat prima, maar even off-topic:

Volgende meeting,rijvaardigheidstest, Saab vs. KLPD? :lol:

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » di 02 dec, 2008 19:43

Pepijn schreef:en na afloop Zweedse Gehakballetjes bij de Ikea? :roll:
Dan wel in je kleren van de H&M komen hé

H&M is ook zweeds, toch?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 02 dec, 2008 19:51

Deelen vind ik ook wel een geschikte plek; lekker centraal.

Om in te haken op eerdere vragen van Ervani: ik kan zelf ook wel een paar broodjes en een thermoskannetje koffie meenemen, zoals elke andere volwassen kerel.
En vrouw en kinderen laat ik lekker thuis; wel zo veilig 8) Dus de ballenbak en het klimrek mogen van mij in de schuur blijven staan voor deze meeting.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » di 02 dec, 2008 21:11

http://www.pyramidevanausterlitz.nl/

Misschien ook het bekijken waard? Ben er al lang niet geweest maar de omgeving is in ieder geval mooi, het is centraal, er is eten, er is wat te doen voor kinderen en volgens mij is er ook redelijk wat parkeerruimte (maar weet niet precies hoeveel).

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » di 02 dec, 2008 21:42

Die pyramide staat inderdaad op de lijst, krijg echter de indruk (via google earth) dat daar geen toegang voor auto's is. Ik ga het uitzoeken.

Rooie Cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Rooie Cabrio » di 02 dec, 2008 21:50

Ja, Uhhhhhhhh.

Als we er een familiedag van gaan maken, dan kom ik wel met mijn Volvo. Ik heb geen kinderen, maar dan neem ik mijn honden wel mee :lol: .

Of ging het nou om auto's met veel Zweedse Horsepowers?

hannes85
Geregistreerd lid

Bericht door hannes85 » wo 03 dec, 2008 0:35

Ervani, ik kom denk ik ook wel. Plan even een datum dan weet ik een beetje hoe of wat :) (sorry als het al is genoemd, heb nie zo veel zin om paginas terug te lezen :oops: )

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 20 dec, 2008 11:02

Het strand van Castricum heeft een lap parkeerplaatsen. Kan je ook nog even uitwaaiien en een toerrit is daar denk ik best goed te regelen. OP de parkeerplaats kan je makkelijk een 100 en meer auto's kwijt. Het is wat in het Westen alleen.

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » za 20 dec, 2008 12:40

Prima Idee!!!!

Ehh, Saab of Volvo, Saab of Volvo ehh.... :shrug:

Misschien zijn wij er dan wel met een Volvo 760 en Saab 99 ....

Als mijn ega, in de Volvo het gaspedaal niet aanraakt, komen we misschien gelijk aan ..... :twisted:

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 11 jan, 2009 13:15

Gisteren dit topic besproken met een goeie vriend van me, die in het bezit is van een 240 Polar. We hebben belangstelling om te komen, als we maar weten waar en wanneer het is.

Met andere woorden: leeft dit topic nog :roll:

Plaats reactie