Xenon inbouwmeeting ::: 1 feb bij Taaffert's hobbyhok

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » zo 01 feb, 2009 21:10

Ik heb ook wel in een deuk gelegen toen de Bmw zijn ingewanden via de uitlaat er uit spuugde :lol:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 01 feb, 2009 21:12

Menno schreef:Hoogtepunt werd toch wel door de Renault 5 verzorgd :wink:
Zal het doorgeven aan mijn zus :lol:
Overigens, mocht je je WD40 kwijt zijn Menno, die staat op een mooie plek in de Fabrique.

@savaan: Ja en vervolgens de hele Fabrique blauw zette ;)

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » zo 01 feb, 2009 21:14

Afbeelding

Ziet er mooi uit Eelco!!

Ik wil het wel eens in het echt zien!

Ik wil ook Xenon in mijn Aero :)

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » zo 01 feb, 2009 22:19

Ook ik ben inmiddels weer in Tilburg, via een omweg. Ik vond het een erg leuke en leerzame middag met nieuwe en bekende gezichten. Stephan nog bedankt voor de zorgvuldige voorbereiding, zelfs een krat met allemaal koffiespul! Nu eindelijk ook eens de Fabrique gezien, goeie plek! Op de terugweg in de auto lekker opgewarmd, want koud was het wel vanmiddag.
Wat een rotzooi braakte die BMW trouwens uit zeg, complete schuursponsjes. :lol:
brinky schreef:Er zijn aardig wat setjes ingebouwd tijdens de meeting. Ik vind het wel jammer dat we Pluseight teleur hebben moeten stellen - vanwege de tijd en bij een 9-5 is het toch wat meer werk.

Misschien kunnen we hier nog eens een datum voor prikken?
Er zijn zeker de nodige setjes ingebouwd. Het eindresultaat bij Eelco ziet er ook mooi uit. Is het bij Diederik ook allemaal gelukt?
Jammer inderdaad dat het bij de 9-5 nog niet er in zit. Het is inderdaad meer werk. Als je nog een keer een "Brabants kwartiertje" of wat over hebt zou ik het erg waarderen als je me een keer zou willen helpen!

roel de graaf
Geregistreerd lid

Bericht door roel de graaf » zo 01 feb, 2009 22:20

savaan76 schreef:Ik heb ook wel in een deuk gelegen toen de Bmw zijn ingewanden via de uitlaat er uit spuugde :lol:
ik heb dus wat gemist

maar was dat toevallig een bmw 318 touring?
dacht ik op de foto te zien ?
dan gok ik dat dat jullie een gevoelige snaar hebben geraakt bij mij omdat ik een stille voorliefde heb voor dit type :oops: :oops: :oops: :oops:

gr roel

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 01 feb, 2009 22:23

Nee die touring is een 325. Waar de prut uit de uitlaat kwam was een 2002 touring van 1974.

roel de graaf
Geregistreerd lid

Bericht door roel de graaf » zo 01 feb, 2009 22:24

ooooo gelukkig heb ik daar weinig mee
alleen het model van dat type touring:P

gr roel

AlvarJens
Geregistreerd lid

Bericht door AlvarJens » zo 01 feb, 2009 22:53

Ook ik heb mij geamuseerd! Mooi altijd om weer even geënthousiastmeerd te worden door al die SAAB-liefhebbers. En een hele leuke (en fotogenieke) lokatie, Taaf! Volgende keer met een graadje of 20 meer afspreken aldaar... :lol:

Ik zeg nu met zekerheid: ik doe de volgende keer mee met de inkoopactie :!:

Wie kunnen we nog meer opgeven voor een tweede bestelronde :?:

roel de graaf
Geregistreerd lid

Bericht door roel de graaf » zo 01 feb, 2009 22:55

mischien ik voor een setje grootlicht 10000k H1
maar daar moet ik het nog eens met mijn portomonnee over hebben:P:P

gr roel

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 01 feb, 2009 22:56

Het vervelende is dat de lampen eerst moeten opwarmen... dus als je grootlicht aan zet - heb je 3 seconden ff geen licht. Jikes...

roel de graaf
Geregistreerd lid

Bericht door roel de graaf » zo 01 feb, 2009 22:59

nou dat is toch mooi :p
dan bespaart t ook ff 3 sec. gemiddeld 5 keer grootlicht opzetten per avond. = 15 sec.
× 365 = 54.75 meer lichturen:P

gr roel

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 01 feb, 2009 23:03

Een andere eigenschap van de bediening van groot licht is dat je vaak achter elkaar aan en uit doet (tenminste ik wel). En waar kunnen die dingen nou net niet tegen? Juist...

roel de graaf
Geregistreerd lid

Bericht door roel de graaf » zo 01 feb, 2009 23:04

een dimmertje?:P:P
sorry ben een beetje melig vanavond en dus heel makkelijk
mijn excuses

gr roel

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » zo 01 feb, 2009 23:15

roel de graaf schreef:
savaan76 schreef:Ik heb ook wel in een deuk gelegen toen de Bmw zijn ingewanden via de uitlaat er uit spuugde :lol:
ik heb dus wat gemist
gr roel
De BMW werd gestart (that is: na 3 minuten startmotor merkte je dat hij iets meer zin er in had, en toch langzaam "vroem" deed). Hij kreeg vervolgens goed op zijn kl0ten, resulterend in een goede hoeveelheid zwarte rook uit de uitlaat, en na een paar seconden rochelde hij wat schuursponsjes naar buiten :P

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 01 feb, 2009 23:16

Goeie grap he... die schuursponsjes had Powertje nog op de zuigers liggen toen hij de kop heeft gemonteerd. Oei, foutje, vergeten. Ach... komt er toch wel weer uit. ;)

Plaats reactie