"Düsseldorf Meet" binnenkort...
-
BaliBennie
- Geregistreerd lid
Denken jullie ook aan de umweltzone?
Het genoemde etablissement zit binnen deze umweltzone en als je niet een plakette op je voorruit hebt en je wordt aangehouden krijg je 40 euro boete (en Duitsers krijgen er een punt op het rijbewijs gratis bij).
Meer info op de site van TÜV-Nord in Apeldoorn.
Het schijnt dat je deze plakette goedkoper kunt krijgen in Duitsland zelf (voor € 5,--), maar dan moet je naar een keuringsstation of een Saab-dealer aldaar.
Het genoemde etablissement zit binnen deze umweltzone en als je niet een plakette op je voorruit hebt en je wordt aangehouden krijg je 40 euro boete (en Duitsers krijgen er een punt op het rijbewijs gratis bij).
Meer info op de site van TÜV-Nord in Apeldoorn.
Het schijnt dat je deze plakette goedkoper kunt krijgen in Duitsland zelf (voor € 5,--), maar dan moet je naar een keuringsstation of een Saab-dealer aldaar.
-
screwdriver
- Donateur (2x)

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
screwdriver
- Donateur (2x)

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
sorry voor het even uitblijven van een reactie, was een beetje druk. Ik heb mij, door telkens van datum te veranderen omdat er mensen niet konden, een beetje erg vergist. Ik kan 1e paasdag helaas niet.... Zetten we het naar 2e paasdag of prikken we een hele nieuwe datum....of jullie gaan zonder mij, dat kan natuurlijk ook nog...
en over de umweltzonde plakette geen zorgen, je kunt gewoon aan de rand van het centrum parkeren en verder met de tram ! Ik heb er trouwens wel net een zelf besteld, kom wel vaker in Duitsland, dus zo;n plakette is altijd handig, kost maar 12.50
en over de umweltzonde plakette geen zorgen, je kunt gewoon aan de rand van het centrum parkeren en verder met de tram ! Ik heb er trouwens wel net een zelf besteld, kom wel vaker in Duitsland, dus zo;n plakette is altijd handig, kost maar 12.50