Nordschleife 5 en 6 September

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 09 sep, 2009 22:46

Henk-Jan schreef:Gaaf dat jullie met Sabine mee hebben gereden. Echt tof! 8)
Als zij in een Saab rijdt, is het Saabine 8)

Wat een slechte kutgrap... Gave foto's, dat dan weer wel!

Gebruikersavatar
Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » vr 11 sep, 2009 12:35

Coenwagner schreef:Maarten zoals gezegd, die Nordschleife guide
http://rapidshare.de/files/48309632/bmw ... e.pdf.html
Thanks! Leuk dat je er nog aan gedacht hebt. :bluethumb:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 11 sep, 2009 13:07

Maar dan weet ik nog steeds niet wij die Kai is?

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » vr 11 sep, 2009 13:57

Kai is een duitse Saab-enthousiasteling met een NG900 die voor races is geprepareerd, hij rijdt regelmatig wedstrijden, o.a. op de Nordschleife.

aatje turbo
Geregistreerd lid

Bericht door aatje turbo » ma 14 sep, 2009 10:24

de volgende keer ben ik ook zeker weer bij, baal er nog steeds van dat ik niet kon! Erg mooie actie foto's mannen

Plaats reactie