Als zij in een Saab rijdt, is het SaabineHenk-Jan schreef:Gaaf dat jullie met Sabine mee hebben gereden. Echt tof!
Wat een slechte kutgrap... Gave foto's, dat dan weer wel!

Thanks! Leuk dat je er nog aan gedacht hebt.Coenwagner schreef:Maarten zoals gezegd, die Nordschleife guide
http://rapidshare.de/files/48309632/bmw ... e.pdf.html