demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
yrhen
Geregistreerd lid

Bericht door yrhen » do 24 sep, 2009 23:00

oh wow! dat klinkt goed. Daar kan ik vast heel veel leren.
en eindelijk enthousiaste saab-adepten leren kennen - ipv van die anonieme cabriorijders hier op de heuvelrug.

"onder voorbehoud", mag dat ook? - alles hangt voor mij altijd af van het balanceren van de noden en eisen van gezin en ouders.
Betekent dat eigen gereedschap hebben? of is dat aanwezig?

Leren: deur rechthangen

mogelijk interesse in:
kapmotor (maakt raar geluid bij mij), achterraam rubbers, lichtschakelaar, clignoteurschakelaar, ..... ik ga van het weekeind nog eens grondig om de Caab heen lopen.

Gebruikersavatar
LaurensT
Geregistreerd lid

Bericht door LaurensT » vr 25 sep, 2009 1:35

Ik kom kijken naar:

- Rubbers v/d motorkap
- Eventueel motorkap zelf (ivm steenslag)
- Eventueel deur links
- Diverse rubbers en sierlijsten
- Eventueel bumpers

Ben benieuwd! Mn budget is niet heel groot :( Maar sleutelen is altijd leuk.

Gebruikersavatar
Arnout99cc
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Arnout99cc » vr 25 sep, 2009 10:15

Hey iedereen,

Mocht de 99 uit elkaar gaan dan ben ik er graag bij en wil ik waarschijnlijk nog wel wat 99 onderdelen meenemen. Wellicht kom ik dan net als vorige keer met mijn broertje. Nu al zin in. Thom laat je het weten wanneer de 99 definitief uit elkaar gaat en niet wordt verkocht?

Groet,
Arnout

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » vr 25 sep, 2009 11:39

ik meld sowieso of de 99 uit elkaar gaat, mijn sterke vermoeden is van wel

Gebruikersavatar
LaurensT
Geregistreerd lid

Bericht door LaurensT » vr 25 sep, 2009 12:58

O ja, als het zou kunnen ook nog de eindpijp van de uitlaat als deze minder lek is dan die van mij :D

Gebruikersavatar
Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » za 26 sep, 2009 12:07

Heb je nog een plekje voor een bandentrapper?

Gebruikersavatar
Fiction
Geregistreerd lid

Bericht door Fiction » za 26 sep, 2009 13:10

Aanwezig! :) ik kan de sleutelervaring wel gebruiken...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 26 sep, 2009 19:15

Robert Jansen schreef:Heb je nog een plekje voor een bandentrapper?
Vriend, jij helpt gewoon mee hoor :lol:

Gebruikersavatar
Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » za 26 sep, 2009 20:48

DEELNEMERS (update 24-09-2009): 0. Thom
1. Sapphire
2. Rombouts
3. Dasdaas
4. LaurensT
5. Menno
6. Ruud 9.3
7. Dick Pruis
8. Azul2001
9. Jurgen
10. Panhead
11. Arvid (?)
12. Rhinobirds
13. DiedX
14. Hannes
15. Yrhen (voorbehoud)
16. Robert Jansen
17/18. Jlampe + Berend Jan
19/20. Arnoud + broer
21. Fiction
22. .... (meer aanmeldingen mogelijk)

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 26 sep, 2009 21:09

Kan jij mij onder voorbehoud op de lijst zetten.

Ik rij wellicht mee met Menno (hij weet het nog niet!).

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 26 sep, 2009 23:13

Kijk eens aan, dat wordt aardig druk!

Gebruikersavatar
Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » za 26 sep, 2009 23:42

Zoveel deelnemers, geen vuile handen voor mij, zal aanwijsdinges meenemen: hee jij, dat moet zo los, pats! 8)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 sep, 2009 0:08

Dan neem ik mijn priem wel mee

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 27 sep, 2009 9:46

@Menno: is dat didactisch verantwoord?

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 27 sep, 2009 17:40

Het is nu definitief: ik ben er bij.

Thom: graag voor mij reserveren de onderdelen van de FPT die ook op mijn auto passen.

Ik begreep de motor was gereserveerrd. Maar dingen als ECU/LMM graag voor mij.

Ik mail je vanavond nog wel even.

Plaats reactie