Minimeet Alphense Forumleden?
-
windekind
- Donateur

Re: Minimeet Alphense Forumleden?
-
N207
- Donateur

Voorspellingen zijn niet al te slecht gelukkig. Ook hier trekt de mist langzaam op.\
Tot zo.
Tot zo.
-
mikekiwi
- Geregistreerd lid
Ziet er inderdaad wel droog uit, komt allemaal goed!
-
gfgf
- Donateur (2x)

Gfgfje jr. had er vanmorgen al zo vroeg zin in dat wij vroeg genoeg op zijn om eens even te komen kijken. Zometeen dus op naar bergkip (alp-hen)!
-
N207
- Donateur

Ziezo, de paar fot's die ik gemaakt heb zijn bewerkt. Ik vond het leuk om elkaar even zo te ontmoeten. Maar vijf Saabs, maar... wel allemaal verschillende. En dat is weer erg mooi om naast elkaar te zien.
Toen de foto's gemaakt zijn was gfgf (9-3 SS) al weg.
Henk, bedankt voor de organisatie.

Ronald.
Toen de foto's gemaakt zijn was gfgf (9-3 SS) al weg.
Henk, bedankt voor de organisatie.

Ronald.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Ja, was gezellig. De brandweerwagen was een mooie afleiding voor jr. Leuke dwarsdoorsnede trouwens van 30 jaar Saab ('73 - '03). 
Hebben we nou op de terugweg (ca. 11.30) nog een forummer gespot in een grijze 9-3 caab, halverwege de N11 en Avifauna? Zou zo maar kunnen!
Hebben we nou op de terugweg (ca. 11.30) nog een forummer gespot in een grijze 9-3 caab, halverwege de N11 en Avifauna? Zou zo maar kunnen!
-
windekind
- Donateur

Inderdaad een leuke dwarsdoorsnede. Proberen om er een volgende keer nog een paar modellen ertussen en erbij te krijgen. Ik vond vooral Knut er fantastisch tussen staan.
-
mikekiwi
- Geregistreerd lid
Eens met dat laatste, en met het eerste trouwens ook
Even gezellig kletsen met gelijkgestemden, een bakkie thee (/koffie(verkeerd)/cappucino/espresso/appelsap met rietje) is altijd fijn.
Is voor herhaling vatbaar, wellicht inderdaad met wat meer auto's nog... Bedankt en tot ziens!
Is voor herhaling vatbaar, wellicht inderdaad met wat meer auto's nog... Bedankt en tot ziens!
-
Suffridus
- Geregistreerd lid
Ook ik vond het erg gezellig... graag nog een keer!
Foto's zijn overigens goed gelukt...
Met groet van
Suffridus
Foto's zijn overigens goed gelukt...
Met groet van
Suffridus
-
Ard
- Geregistreerd lid
De volgende keer ga ik beter opletten. Meeting om de hoek en het dan niet op tijd zien