ribbekes
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Re: ribbekes
Zo... weer veilig (en snel!) thuis!! Hoop jullie ook...
Was erg geslaagd mannen... kom graag een volgende keer weer gezellig mee doen
Was erg geslaagd mannen... kom graag een volgende keer weer gezellig mee doen
-
bestway
- Donateur (2x)

Het was weer lekker ............................ en gezellig

-
gfgf
- Donateur (2x)

De hekkensluiter is ook thuis. Was leuk, bijna alle mannen wisten zich redelijk aan te passen aan het feit dat er een dame in het gezelschap was! De moeite van het omrijden zeker waard.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
[]Jullie hebben je keurig !! gedragen hoor 
Slaap lekker....
Slaap lekker....
-
millerman
- Donateur (3x)

Ging wel lekker rap op de terugweg he Jos? Ik voelde trouwens iets raars bij volgas! Het leek alsof er even een slang van de turbo losschoot en vervolgens weer vastzat. Even afbouwen op gas en vervolgens weer oppakken. Ik denk dat ik voor het eerst heb meegemaakt dat de LPG installatie weer op benzine overschakelde bij hoog vermogen. Dat punt moet ik nog wel iets eerder laten zetten.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Geen politieagenten lid van het forum hoop ik....Nairua schreef:Red Lady kan trouwens ook goed gasgeven. 220... Ongehoord.
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Berichtje op nu.nl zojuist...
http://www.nu.nl/economie/2464864/-saab ... -zijn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou ja... wij hebben er al een he
http://www.nu.nl/economie/2464864/-saab ... -zijn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou ja... wij hebben er al een he
-
bestway
- Donateur (2x)

Ging wel lekker, inderdaad ............. vond jouw reactie alleen wel wat traagmillerman schreef:Ging wel lekker rap op de terugweg he Jos? Ik voelde trouwens iets raars bij volgas! Het leek alsof er even een slang van de turbo losschoot en vervolgens weer vastzat. .
Minstens 4 van de aanwezigen bij het ribbekes eten soliciteerden op de huisreis hoge boetes en inbeslagname van rijbewijs en misschien wel verbeurtverklaren van auto's