9-5 OG/NG Meeting: zaterdag 2-11

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: 9-5 OG/NG Meeting: zaterdag 2-11

Bericht door Lady9-5NG » zo 03 nov, 2013 8:46

Menno, enorm bedankt voor de mooie foto's!!!!

Stuka
Geregistreerd lid

Bericht door Stuka » zo 03 nov, 2013 9:01

Mooie foto's! Een leuke herinnering aan een leuke middag.

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » zo 03 nov, 2013 9:42

Menno, ook bedankt voor de mooie foto's.

bob_z
Geregistreerd lid

9-5 OG/NG Meeting: zaterdag 2-11

Bericht door bob_z » zo 03 nov, 2013 9:56

[/quote]Ja, die is van Remco. Hij woont in Duitsland, vandaar...
Was wel een grappig moment: we zaten even op te warmen met een klein groepje en wat bakken koffie bij de Starbucks toen één van ons plots riep: "Verrek! Daar komt een 9-5 SC aan!!!!", waarna we vervolgens zo'n beetje over elkaar heen rollend ten overstaan van allemaal andere, verbaasde, niet-Saabist-gasten naar buiten holden om de SC 'staande te houden'... Remco had zich niet aangemeld, dus het was een echte verrassing, dat hij kwam...!
(Ja, ik overdrijf graag wat, maar zo kwam het op mij over...)[/quote]

Ik kan me het enthousiasme zó voorstellen, ik was ook he-le-maal gek geworden!

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » zo 03 nov, 2013 10:24

gfgf schreef: Inderdaad, de jeugd heeft de toekomst! Stond je ook nog in de file bij Woerden Kees? Ik was maar net op tijd voor de piepers, Moeke stond al met de deegroller in de deuropening te wachten! :roll: :wink:

Groeten, Kees
Ja, één of andere sukkel van Rijkswaterstaat was vergeten de spitsstrook open te gooien. Toen ik bij Nieuwerbrug was ging die ineens open. Kon het gas er nog even op.
Geen deegroller voor mij, opdracht om zoonlief bij het zwembad op te halen, daarna aan de tagliatelle met een heerlijk Argentijns wijntje...

@ Menno, valt me nog mee dat je die Honda Jazz, die ik bijna op de voorbumper had, niet op de foto hebt.

gfgf
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door gfgf » zo 03 nov, 2013 12:04

johnb52 schreef:Viel me op de terugweg wel op dat sommige automobilisten al dachten dat t zondag was, en gerust rond de 100 op een 3 en vierbaansweg reden, en dan niet op de rechter rijstrook, maar de middelste of de derde...
Ik heb je niet achter me zien rijden...

Nine
Geregistreerd lid

Bericht door Nine » zo 03 nov, 2013 12:10

Mooie prenten Menno.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » zo 03 nov, 2013 12:13

gfgf schreef:
johnb52 schreef:Viel me op de terugweg wel op dat sommige automobilisten al dachten dat t zondag was, en gerust rond de 100 op een 3 en vierbaansweg reden, en dan niet op de rechter rijstrook, maar de middelste of de derde...
Ik heb je niet achter me zien rijden...

Klopt, anders was een van ons de verkeerde kant op gereden ;)

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » zo 03 nov, 2013 13:56

Jeetje, er had nog een SC kunnen komen. Zie de reactie op FaceBook van Markus L*frentz (SAAB-dealer) uit Kiel, Duitsland:Afbeelding

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » zo 03 nov, 2013 14:06

Volgende keer een dergelijke meeting ook op FB kenbaar maken, reclame is erg belangrijk! :P :wink:

bart1963
Geregistreerd lid

Bericht door bart1963 » zo 03 nov, 2013 14:07

Wij waren er met een kombi, maar helaas nergens een foto van de onze (Blauwe V70 :oops: SAAB was in staking!!!

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » zo 03 nov, 2013 14:34

Brandslang schreef:Volgende keer een dergelijke meeting ook op FB kenbaar maken, reclame is erg belangrijk! :P :wink:
Dat had ik zeker ook gedaan in al mijn 9-5NG-gerelateerde groepen (ik beheer oa de groepen: The SAAB 9-5 NG Connection, SAAB 9-5 Club en de Saab 9-5 NG pagina). Ik had er alleen een gesloten event van gemaakt (als mensen interesse in de meeting hadden, moesten ze me een PB sturen) omdat er anders een soort Project X-gebeuren zou kunnen gaan plaatsvinden en daar was ik wat angstig voor… Ik had ook Markus L*frentz al persoonlijk uitgenodigd voor de meeting, maar hij was bang dat hij de enige anderstalige op een relatief klein event zou zijn en voelde daar niet heel veel voor. Hij had het wel over een Nederlandse vriend die in Duitsland woonde met een SC, maar ik wist weer niet dat dat Remco was…
En zo gaan die dingen...

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » zo 03 nov, 2013 14:38

bart1963 schreef:Wij waren er met een kombi, maar helaas nergens een foto van de onze (Blauwe V70 :oops: SAAB was in staking!!!
Volgende keer beter… Was wel grappig om even een Zweedse broeder er tussen te hebben...

bart1963
Geregistreerd lid

Bericht door bart1963 » zo 03 nov, 2013 15:32

imdezwart schreef:
bart1963 schreef:Wij waren er met een kombi, maar helaas nergens een foto van de onze (Blauwe V70 :oops: SAAB was in staking!!!
Volgende keer beter… Was wel grappig om even een Zweedse broeder er tussen te hebben...
Mijn 9-3 cabrio voorzien van een andere Di....starten en lopen als of er nooit iets mis was geweest....weer helemaal happy. :D :D :O:

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » zo 03 nov, 2013 15:36

Ow, goed bezig geweest Ingrid!
Zo gaan die dingen inderdaad, al met al was het toch een super meeting. Volgende keer in Enschede om zo toch wat meer Duitse 9-5NG SS en SC te lokken? #lekkerdichtbij :wink:

Plaats reactie