Saabforum meeting: Saabs aan de Maas (18-08-2007)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gesloten
Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » wo 11 jul, 2007 16:59

Annatje schreef::oops: :oops: :oops: Mogen er ook kids mee? Iemand anders die ook zijn kinderen in de leeftijd 9/5/3 mee neemt??? Allemaal jongens, overigens.... :applause:
Neem mijn kinderen ook mee, Caitlin 5 jaar en Max 3 jaar oud.
Zou leuk zijn als er meerdere speelmaatjes zijn.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 17 jul, 2007 21:58

Kan ik mij nog aanmelden? Voor zaterdag, puzzelrit, bbq, niet overnachten (we gaan s'avonds weer terug naar Zeeland).

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 17 jul, 2007 22:40

Ja hoor, kan nog! Gezellig!

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 17 jul, 2007 23:19

Margreet schreef:Ja hoor, kan nog! Gezellig!
Gaaf, bij deze dan... of zijn daar nog aanvullende handelingen voor nodig?

In ieder geval ikzelf met partner, met de 900SE 2.0T.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » di 17 jul, 2007 23:23

tgremlin schreef:
Margreet schreef:Ja hoor, kan nog! Gezellig!
Gaaf, bij deze dan... of zijn daar nog aanvullende handelingen voor nodig?

In ieder geval ikzelf met partner, met de 900SE 2.0T.
Hoi tgremlin,

Inschrijven kan middels onderstaande link:

inschrijven.htm

Op pagina 1 staat tevens nog aanvullende informatie...

Tot volgende maand! :P

Roger

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 17 jul, 2007 23:28

Tenfour schreef:Hoi tgremlin,

Inschrijven kan middels onderstaande link:

inschrijven.htm

Op pagina 1 staat tevens nog aanvullende informatie...

Tot volgende maand! :P

Roger
Inschrijving verzonden. Morgen even de betaling doen :wink:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 17 jul, 2007 23:40

Oh shit ik zie dit topic nu pas. Ik zou graag langskomen op zaterdag maar zo'n puzzeltocht zie ik eigenlijk niet echt zitten. Ga liever wat over auto's lullen met de rest vd kliek. Hoe lang duurt die puzzeltocht en is het nog mogelijk om in te schrijven???

pidi
Geregistreerd lid

Re: Saabforum meeting: Saabs aan de Maas (18-08-2007)

Bericht door pidi » wo 18 jul, 2007 8:26

Hoi, Ik ben reeds samen met mijn vrouw, via Rolver, opgegeven voor deelname aan de tocht. Nu wil ik graag nog 3 personen extra opgeven die willen meerijden, verdeeld over twee auto's, de Saab van Rolf en mijn Cabrio, kan dat nog nu de inschrijfdatum verlopen is, Graag even bericht terug s.v.p. Bedankt alvast
Piet Span

Groeten van de organisatie:
HdL, ronaldjedc, Margreet, Taaffert, Tenfour, Sergej, Hannes en Sander[/quote]

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 18 jul, 2007 8:40

pidi schreef:Hoi, Ik ben reeds samen met mijn vrouw, via Rolver, opgegeven voor deelname aan de tocht. Nu wil ik graag nog 3 personen extra opgeven die willen meerijden, verdeeld over twee auto's, de Saab van Rolf en mijn Cabrio, kan dat nog nu de inschrijfdatum verlopen is, Graag even bericht terug s.v.p. Bedankt alvast
Piet Span
Aangezien de beheerder van het inschrijfformulier momenteel op vakantie is (Sander), zijn alle aanmeldingen tot nader bericht nog steeds van harte welkom! 8) Zijn jullie allen ook aanwezig tijdens de BBQ?
Oosthoek schreef:Oh shit ik zie dit topic nu pas. Ik zou graag langskomen op zaterdag maar zo'n puzzeltocht zie ik eigenlijk niet echt zitten. Ga liever wat over auto's lullen met de rest vd kliek. Hoe lang duurt die puzzeltocht en is het nog mogelijk om in te schrijven???
Het is zeker mogelijk om alleen deel te nemen aan de BBQ... Volgens mij zijn er meerdere forumleden die niet gaan deelnemen aan de toer/puzzeltocht. Hoe meer saabzielen hoe meer saabvreugde :wink:

Groet,

Roger

pidi
Geregistreerd lid

Bericht door pidi » wo 18 jul, 2007 15:37

Hoi Roger, Ja daar nemen wij allen graag aan deel. Groetpietspan
Tenfour schreef:
pidi schreef:Hoi, Ik ben reeds samen met mijn vrouw, via Rolver, opgegeven voor deelname aan de tocht. Nu wil ik graag nog 3 personen extra opgeven die willen meerijden, verdeeld over twee auto's, de Saab van Rolf en mijn Cabrio, kan dat nog nu de inschrijfdatum verlopen is, Graag even bericht terug s.v.p. Bedankt alvast
Piet Span
Aangezien de beheerder van het inschrijfformulier momenteel op vakantie is (Sander), zijn alle aanmeldingen tot nader bericht nog steeds van harte welkom! 8) Zijn jullie allen ook aanwezig tijdens de BBQ?
Oosthoek schreef:Oh shit ik zie dit topic nu pas. Ik zou graag langskomen op zaterdag maar zo'n puzzeltocht zie ik eigenlijk niet echt zitten. Ga liever wat over auto's lullen met de rest vd kliek. Hoe lang duurt die puzzeltocht en is het nog mogelijk om in te schrijven???
Het is zeker mogelijk om alleen deel te nemen aan de BBQ... Volgens mij zijn er meerdere forumleden die niet gaan deelnemen aan de toer/puzzeltocht. Hoe meer saabzielen hoe meer saabvreugde :wink:

Groet,

Roger

Sergej
Geregistreerd lid

Bericht door Sergej » wo 18 jul, 2007 19:42

Oosthoek schreef:maar zo'n puzzeltocht zie ik eigenlijk niet echt zitten. Hoe lang duurt die puzzeltocht???
Komt goed uit dan voor je ;-) Ik ben zelf ook geen puzzelaar en gezien het te verwachten weer (midden augustus) hebben we ervoor gekozen een niet al te lange toertocht uit te zetten. Je wilt met dat weer ook niet de hele dag in de auto zitten.
Je moet rekening houden met een tocht van max. 120 km en een duur van ca. 2 uur.
Grtz,
Sergej

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 22 jul, 2007 23:59

Berry schreef:Ook ik heb net het formulier ingevuld voor de full-monty... ik denk dat er wel genoeg tijd overblijft om te lullen over Saab gerelateerde zaken...

1 Silver Arrow + 2 personen.

Kunnen we er nog bij (grote tent)?

SaaBerry
Je inschrijving is ontvangen!

Volgens mij is er nog wel plek voor jullie tent :)

Deze week ontvangt iedereen een mail met laatste details.

Er is nog even de mogelijkheid om in in te schrijven.

Wie dus nog wel komen, het kan nog :)

Groeten,
Sander

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 30 jul, 2007 1:23

Is er een passantensteiger bij de jachthaven? En hoe is de passantenplaats gelegen, kwa dicht bij de vaste wal of juist helemaal op de kop? En wat zijn de kosten van een overnachting daaraan (lengte 14,5 meter / diepgang 1.40)?

HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » di 31 jul, 2007 13:58

Hallo Nel,

Passantensteiger is aanwezig, kleine compacte haven, dus niet ver lopen.
Liggeld bedraagt 1 euro per mtr. incl. electra.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 31 jul, 2007 16:39

Thx. Ik ga bekijken of ik een boot van iemand mag lenen, heb ik meteen slaapplaats...

Gesloten