Workshop / Klusdag in Rijen (NB) - za 9 Mei 2009
-
Markmans
- Donateur

-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
geert1
- Geregistreerd lid
-
Markmans
- Donateur

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
geert1
- Geregistreerd lid
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
geert1
- Geregistreerd lid
nee niemand krijgt mijn metertjes en lederen stuur en ook niet mijn Saabklokje en ook niet mijn hoofdsteunen met kussentjesaZuL2001 schreef:Hangt ook een beetje af van de andere bezoekers
Als die loaded is met begerenswaardige opties, dan is het hopen dat hij niet naar binnen op het demontage plekje geparkeerd wordt
Ik zou om de hoek parkeren Geert
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
wilbert95
- Geregistreerd lid
Het eruit halen van het schuifdak is zelfs in een half uur te doen als je weet welke schroeven je los moet maken. Als je de hemel ook opnieuw wilt bekleden ben je wel even bezig maar met ze tweeën is ook dit zeer goed te doen. Wel heb je dan een grote tafel nodig want dit werkt een stuk makkelijker. Neem bv een tuin tafel mee
Ik heb deze klus een keer met Wouter, Bas en Coen gedaan. Toen deden we twee hemels tegelijk en waren we negen uur bezig ofzo. Het meeste tijd waren we kwijt met het zoeken naar schroeven die bas was kwijtgeraakt om zn schuifdak terug te plaatsen

Ik heb deze klus een keer met Wouter, Bas en Coen gedaan. Toen deden we twee hemels tegelijk en waren we negen uur bezig ofzo. Het meeste tijd waren we kwijt met het zoeken naar schroeven die bas was kwijtgeraakt om zn schuifdak terug te plaatsen

-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
-
wlkts
- Geregistreerd lid
-
Ben Dover
- Geregistreerd lid
Oke... schrijf mij ook maar in.
Echt om de hoek is t niet voor me, maar ik kom zeker kijken. Ff tegen de bandjes schoppen en kijken wat er gepimpt kan worden...
Is het niet met deze, dan is het wel met de "nieuwe" zwarte vector. Oh yeah!
PS Wat moet ik precies intikken op m'n gpsje (of heb ik niet goed gekeken
)
Echt om de hoek is t niet voor me, maar ik kom zeker kijken. Ff tegen de bandjes schoppen en kijken wat er gepimpt kan worden...
Is het niet met deze, dan is het wel met de "nieuwe" zwarte vector. Oh yeah!
PS Wat moet ik precies intikken op m'n gpsje (of heb ik niet goed gekeken