demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL
-
yrhen
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

De specifieke cabrio dingen mag jij hebben. Ik heb een drie deurs.yrhen schreef:ha thom,
mijn voorbehoud is weg: 9:30 - 10:00 ben ik present [als je tenminste een pbtje stuurt met een adres]. Want ik begrijp ik moet eerder zijn dan robbert. ik neem een verlanglijstje, en mijn caab mee - zien wat er past.
-
yrhen
- Geregistreerd lid
je bent genereus. ik heb geen idee hoe specifiek de r.a.verlichting isRobbert schreef:De specifieke cabrio dingen mag jij hebben. Ik heb een drie deurs.
het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er nog meer mensen op azen.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Thom
- Donateur

de opkomst wordt inderdaad hoog, maar goed dat er meerdere auto's uit elkaar gaan!
DEELNEMERS (update 27-09-2009): 0. Thom
1. Sapphire
2. Rombouts
3. Dasdaas
4. LaurensT
5. Menno
6. Ruud 9.3
7. Dick Pruis
8. Azul2001
9. Jurgen
10. Panhead
11. Arvid (?)
12. Rhinobirds
13. DiedX
14. Hannes
15. Yrhen
16. Robert Jansen
17/18. Jlampe + Berend Jan
19/20. Arnoud + broer
21. Fiction
22. Robbert
23. .... (meer aanmeldingen mogelijk)
DEELNEMERS (update 27-09-2009): 0. Thom
1. Sapphire
2. Rombouts
3. Dasdaas
4. LaurensT
5. Menno
6. Ruud 9.3
7. Dick Pruis
8. Azul2001
9. Jurgen
10. Panhead
11. Arvid (?)
12. Rhinobirds
13. DiedX
14. Hannes
15. Yrhen
16. Robert Jansen
17/18. Jlampe + Berend Jan
19/20. Arnoud + broer
21. Fiction
22. Robbert
23. .... (meer aanmeldingen mogelijk)
-
yrhen
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Nou ja, de ervaring leert ons dat je nog maar moet afwachten wie er uiteindelijk ook echt komt... dus ik zou er niet vanuit gaan dat alle 3 de auto's volledig kaal raken...Thom schreef:de opkomst wordt inderdaad hoog
dat klopt dan ook, er zijn basically 2 type achterlichten, idd voor de 2/4 drs en de 3/5 drs. en dan heb je nog kleine verschillen zoals my79 (enige jaar met enkele achterlichten ipv dubbele op de klep) heeft een compleet andere unit met chromen rand, de sedan bestond toen nog niet als zodanig.yrhen schreef:het lijkt overigens wel logisch dat een coupe andere achterlichten moet hebben.
-
LaurensT
- Geregistreerd lid
-
Thom
- Donateur

Tot nu toe zijn er nog niet meer dan 20 auto's gekomen en dat was goed te doen. Anders rijd ik van mijzelf wel wat weg naar elders op het terrein.
Ik heb de limiet van 25 deelnemers meer gesteld omdat wel iedereen de gelegenheid moet hebben om te kunnen sleutelen - met 10 man aan een auto lijkt mij teveel.
Er is mij gisteren nog een auto aangeboden, als er nog (veel) meer aanmeldingen komen overweeg ik deze ook te laten komen (nog een 99 uit 1978).
En in het allerergste geval doe ik het hek open van een 2e grasveld aan het begin van het huis, daar kan nog eens een veelvoud staan als het moet.
Ik heb de limiet van 25 deelnemers meer gesteld omdat wel iedereen de gelegenheid moet hebben om te kunnen sleutelen - met 10 man aan een auto lijkt mij teveel.
Er is mij gisteren nog een auto aangeboden, als er nog (veel) meer aanmeldingen komen overweeg ik deze ook te laten komen (nog een 99 uit 1978).
En in het allerergste geval doe ik het hek open van een 2e grasveld aan het begin van het huis, daar kan nog eens een veelvoud staan als het moet.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid