demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
yrhen
Geregistreerd lid

Bericht door yrhen » zo 27 sep, 2009 19:15

ha thom,
mijn voorbehoud is weg: 9:30 - 10:00 ben ik present [als je tenminste een pbtje stuurt met een adres]. Want ik begrijp ik moet eerder zijn dan robbert. ik neem een verlanglijstje, en mijn caab mee - zien wat er past.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 27 sep, 2009 19:23

@Robbert: pedagogisch is meppen uit den boze, didactisch daarentegen...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 sep, 2009 19:30

pb'tje met adres e.d. komt nog wel weet ik uit ervaring :)

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 27 sep, 2009 20:17

yrhen schreef:ha thom,
mijn voorbehoud is weg: 9:30 - 10:00 ben ik present [als je tenminste een pbtje stuurt met een adres]. Want ik begrijp ik moet eerder zijn dan robbert. ik neem een verlanglijstje, en mijn caab mee - zien wat er past.
De specifieke cabrio dingen mag jij hebben. Ik heb een drie deurs.

yrhen
Geregistreerd lid

Bericht door yrhen » zo 27 sep, 2009 20:36

Robbert schreef:De specifieke cabrio dingen mag jij hebben. Ik heb een drie deurs.
je bent genereus. ik heb geen idee hoe specifiek de r.a.verlichting is :lol: - ben al eens eerder afgekeurd op een barst in het glas - maar ik denk dat er best een redelijke verdeling van de buit gaat komen.
het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er nog meer mensen op azen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 sep, 2009 20:39

de achterlampen van de cabrio zijn dezelfde als 2/4 deurs 900 sedan. de cabrio is gebaseerd op een 2drs 900 carrosserie.

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » zo 27 sep, 2009 20:42

de opkomst wordt inderdaad hoog, maar goed dat er meerdere auto's uit elkaar gaan!

DEELNEMERS (update 27-09-2009): 0. Thom
1. Sapphire
2. Rombouts
3. Dasdaas
4. LaurensT
5. Menno
6. Ruud 9.3
7. Dick Pruis
8. Azul2001
9. Jurgen
10. Panhead
11. Arvid (?)
12. Rhinobirds
13. DiedX
14. Hannes
15. Yrhen
16. Robert Jansen
17/18. Jlampe + Berend Jan
19/20. Arnoud + broer
21. Fiction
22. Robbert
23. .... (meer aanmeldingen mogelijk)

yrhen
Geregistreerd lid

Bericht door yrhen » zo 27 sep, 2009 20:45

dank je sapphire, dat de caab van de 2-sedan komt wist ik, maar ik heb nog nooit bewust naar de achterkant van een 3/5 deurs gekeken [hou niet zo van dat model]. het lijkt overigens wel logisch dat een coupe andere achterlichten moet hebben.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 sep, 2009 20:52

Thom schreef:de opkomst wordt inderdaad hoog
Nou ja, de ervaring leert ons dat je nog maar moet afwachten wie er uiteindelijk ook echt komt... dus ik zou er niet vanuit gaan dat alle 3 de auto's volledig kaal raken...
yrhen schreef:het lijkt overigens wel logisch dat een coupe andere achterlichten moet hebben.
dat klopt dan ook, er zijn basically 2 type achterlichten, idd voor de 2/4 drs en de 3/5 drs. en dan heb je nog kleine verschillen zoals my79 (enige jaar met enkele achterlichten ipv dubbele op de klep) heeft een compleet andere unit met chromen rand, de sedan bestond toen nog niet als zodanig.

LaurensT
Geregistreerd lid

Bericht door LaurensT » zo 27 sep, 2009 20:58

Ik kom samen met Panhead in 1 auto, dus qua parkeerplaatsen kunnen we samen op de lijst staan.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 27 sep, 2009 21:00

Gelukkig maar, anders werd het proppen op dat grasveldje van Thom :lol:

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » zo 27 sep, 2009 21:05

Tot nu toe zijn er nog niet meer dan 20 auto's gekomen en dat was goed te doen. Anders rijd ik van mijzelf wel wat weg naar elders op het terrein.

Ik heb de limiet van 25 deelnemers meer gesteld omdat wel iedereen de gelegenheid moet hebben om te kunnen sleutelen - met 10 man aan een auto lijkt mij teveel.

Er is mij gisteren nog een auto aangeboden, als er nog (veel) meer aanmeldingen komen overweeg ik deze ook te laten komen (nog een 99 uit 1978).

En in het allerergste geval doe ik het hek open van een 2e grasveld aan het begin van het huis, daar kan nog eens een veelvoud staan als het moet.

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » zo 27 sep, 2009 22:53

Als de Saab dan toch gesloopt wordt ... :cry:

Sleutel ik mee.

Heb ik interesse in de aandrijflijn en evt. automatenbak.

Gr. Eelco

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » zo 27 sep, 2009 22:55

-1. Het ziet er niet uit dat Arvid op tijd af komt. Mocht het veranderen dan krijg je een PB!

Wim van den Heuvel
Donateur
Donateur

Bericht door Wim van den Heuvel » ma 28 sep, 2009 11:26

Thom, als je nog een plekje hebt kom ik samen met Leon

Plaats reactie