katja schreef: ik ga ook weer een poging doen !
2e Koffietafelmeeting 22 november Slot Zeist
-
esalet
- Donateur (8x)

-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
$enna
- Geregistreerd lid
-
$enna
- Geregistreerd lid
Ja leuk!
Moet zeggen dat ik al allemaal ritjes aan het plannen ben om maar zoveel mogelijk in die auto te zitten
Wel even een vraag waarvan ik hoop dat iemand een antwoord heeft voor mij.
Deze auto heeft een tijdje stil gestaan bij de dealer. Weet niet precies hoelang, maar zal zeker niet minder dan 8 a 9 maanden zijn. Na even aan de kabel gezeten te hebben startte hij direct en liep ook stationair mooi.
Maar, tijdens de rit voelde ik dat wanneer ik het gas opengooide dat hij ietwat haperde. Nu vermoed ik zelf dat dit gewoon komt doordat hij wat lang stil gestaan heeft en alles nog doorgesmeerd moet worden. Kan iemand dat vermoeden bevestigen en of een andere oorzaak aanwijzen?
Moet zeggen dat ik al allemaal ritjes aan het plannen ben om maar zoveel mogelijk in die auto te zitten
Wel even een vraag waarvan ik hoop dat iemand een antwoord heeft voor mij.
Deze auto heeft een tijdje stil gestaan bij de dealer. Weet niet precies hoelang, maar zal zeker niet minder dan 8 a 9 maanden zijn. Na even aan de kabel gezeten te hebben startte hij direct en liep ook stationair mooi.
Maar, tijdens de rit voelde ik dat wanneer ik het gas opengooide dat hij ietwat haperde. Nu vermoed ik zelf dat dit gewoon komt doordat hij wat lang stil gestaan heeft en alles nog doorgesmeerd moet worden. Kan iemand dat vermoeden bevestigen en of een andere oorzaak aanwijzen?
-
millerman
- Donateur (3x)

Bekend Saab-fenomeen geloof ik$enna schreef:Moet zeggen dat ik al allemaal ritjes aan het plannen ben om maar zoveel mogelijk in die auto te zitten
Helaas heb ik te weinig technische kennis om je vraag te beantwoorden. Als het na een tijdje rondrijden niet weg is, lijkt het me niet meer 'op gang komen'. Andere forumleden kunnen een betere diagnose stellen, probeer vooral het 9-5 forum even!
-
$enna
- Geregistreerd lid
-
katja
- Geregistreerd lid
-
savaan76
- Geregistreerd lid