Sleuteldag/'sleutelcursus' 99 Den Haag 7 feb
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
thomkins
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
Adres gestuurd, peebee even als je het niet hebt ontvangen. Morgen droog (lijkt het, maar bel morgenochtend even als je twijfelt aan de condities alhier).
Lage-druk koppelen, Jelger weet er inderdaad het fijne van, maar volgens mij is het: toerental zo goed als kwaad aanpassen aan die van de gewenste versnelling (dus optrekken als je terug wil schakelen, v.v.), paar keertjes niet tot bodem / relatief zacht pompen, dan vol tot de bodem en de pook naar de gewenste stand raggen. Hoop dat ik het goed beschrijf
Lage-druk koppelen, Jelger weet er inderdaad het fijne van, maar volgens mij is het: toerental zo goed als kwaad aanpassen aan die van de gewenste versnelling (dus optrekken als je terug wil schakelen, v.v.), paar keertjes niet tot bodem / relatief zacht pompen, dan vol tot de bodem en de pook naar de gewenste stand raggen. Hoop dat ik het goed beschrijf
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Mennö
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid
Met dank aan Arnout, Vincent, Diederik, Jelger en Robbert (en de morele steun van Berry en Taaf) rijdt het autootje weer. Klus duurde zoals verwacht langer dan verwacht en voldeed dus precies aan de verwachtingen. Euvel bleek, na het slopend demonteren van de oude en goede koppelingsplaat, de afgesleten spiebanen op de prise-as bakzijde te zijn. Gelukkig waren er prise-as en koppelingsplaat in huis. Morgen evn op het gemakje de koppeling afstellen en wat losgekomen draadjes vastzetten en we rijden weer. Dank u!
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Top!
Hier nog een kleine sfeerimpressie.

Berry kon het toch niet laten ook even wat te doen

Mennëäüx zoals we hem kennen, met een peukie en wijzend naar anderen die het werk (beter moeten) doen

Ik vond het in elk geval gezellig er even geweest te zijn.
Mennëäüx, ik wist niet dat Dick Jol jouw buurman was.
Hier nog een kleine sfeerimpressie.

Berry kon het toch niet laten ook even wat te doen

Mennëäüx zoals we hem kennen, met een peukie en wijzend naar anderen die het werk (beter moeten) doen

Ik vond het in elk geval gezellig er even geweest te zijn.
Mennëäüx, ik wist niet dat Dick Jol jouw buurman was.