27-06-2010 Ringtrip
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: 27-06-2010 Ringtrip
Worstenbroodjes liggen klaar voor morgen! En een tip: om naar de afgesproken parkeerplaats (op verzoek van A85) te komen, kan de TomTom verwezen worden naar de straat 'In der Stroth' te Meuspath.
-
a85
- Geregistreerd lid
Hey, gezien dat jullie om 10:00 uur verzamelen en nog een super gezonde ontbijt doen zal het wel wat later worden dan 12:30.
Zal er zelf rond 13:00 zijn. Maar ik heb wat mobiele nummers, dus dat zal helemaal goed komen.
En ik heb mijn gratis achtbaan kaartje gevonden van vorige jaar (toen was het stuk)
Tot morgen!
Zal er zelf rond 13:00 zijn. Maar ik heb wat mobiele nummers, dus dat zal helemaal goed komen.
En ik heb mijn gratis achtbaan kaartje gevonden van vorige jaar (toen was het stuk)
Tot morgen!
-
Dessel
- Geregistreerd lid
Ben er helaas niet geraakt... Maar hoe viel de drukte mee, veel moois of spectaculairs gezien en zelf veel rondjes gedaan?
-
millerman
- Donateur (3x)

Was een leuke dag! Rode armen en een rood gezicht
Zelf niet gereden, wel veel gekeken. Zat genoeg leuks bij, vooral A85 heeft de meeste auto's gefotografeerd. Mijn fotootjes komen straks ergens. Of morgen. Ofzo.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Conclusie: 240 open doet weinig afbreuk aan de staat van je kapsel, het windscherm blijft ook nog gewoon rechtop staan...
Buitentemperatuur van 30 gragden, intake air van 35 graden bij volle sjas snelweg, bij stukken 80 ging ie naar de 45 graden.
Wat een ONTZETTEND VERMOIENDE maar wel Zupercoole dag!
Ow, en duitsers zijn stom, rijden net als turken toeterend met vlaggen door de straten als ze een x winnen!
Buitentemperatuur van 30 gragden, intake air van 35 graden bij volle sjas snelweg, bij stukken 80 ging ie naar de 45 graden.
Wat een ONTZETTEND VERMOIENDE maar wel Zupercoole dag!
Ow, en duitsers zijn stom, rijden net als turken toeterend met vlaggen door de straten als ze een x winnen!
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Heeij, was zeker een leuke dag! Moest Udenhout gisteren helaas overslaan maar dit compenseerd aardig
volgende keer neem ik wel zonnebrand mee
gelukkig wel mijn maptunpetje bij,anders was het bolleke net zo rood geweest
ach, rood is een mooi contrast met de zilvergrijze Caab
als er nou maar geen kreeft gespot wordt in een Caab
veel gezien en verder lekker relaxed
bedankt voor de gezelligheid mannen
grtz
Sabriolet
volgende keer neem ik wel zonnebrand mee
gelukkig wel mijn maptunpetje bij,anders was het bolleke net zo rood geweest
ach, rood is een mooi contrast met de zilvergrijze Caab
als er nou maar geen kreeft gespot wordt in een Caab
veel gezien en verder lekker relaxed
bedankt voor de gezelligheid mannen
grtz
Sabriolet
-
millerman
- Donateur (3x)

En wat een schitterende timing ook... Met 4 Saabs naar de ring, ik raakte achter en mijn navigatie gaf me een iets andere binnendoorweg. Met Boyd alleen dus vanuit 3 richtingen aan komen rijden. Ik reed de parkeerplaats op (die ook weer uit meerdere delen bestaat) en zie ineens net de 2 cabrio's hun dakje dichtdoen terwijl ze een plekje zoeken. Goede timing dus, ik kon nog zo aansluiten. Zie ik in de spiegel achter me de zwarte Viggen van A85! Vanuit 3 richtingen op de seconde gelijk aan komen, doe dat maar eens na zonder planning 
-
a85
- Geregistreerd lid
hey, een erg leuke dag. Ben zelf ook super rood nu 
Heb een paar fotos gemaakt, zal ze de komende dagen uploaden.
Heb een paar fotos gemaakt, zal ze de komende dagen uploaden.
-
Maarten
- Lid van verdienste
Verbrand vanwege de felle zon, maagzuur van de Currywurst mit Pommes, m'n auto had kuren, twee keer een volle tank afgerekend op dezelfde dag, fototoestel en tuinstoelen vergeten, de achtbaan deed het nog steeds niet, trage bediening bij de McDonalds, bekaf aan het eind van de dag.......en toch zou ik het morgen meteen over doen. 
schiet eens op met die foto's!!
schiet eens op met die foto's!!
-
millerman
- Donateur (3x)

De enige woorden Duits die Maarten spreekt: "Currywurst mit Pommes!"
Op de snelweg heen:

Naar de Ring:

Bij de Ring:

Ze zijn de 'Thirsty Brothers', maar als je ze vandaag zag zou 'Hungry Brothers' beter zijn...

Andere bocht bij de Ring:

Ongelukje verderop:

WK werd ook bekeken:

Er werd ook nog iets in een Radical klasse gedaan op het circuit:

En weer naar huus:

Piepende bandjes (klik voor filmpie):

Op de snelweg heen:

Naar de Ring:

Bij de Ring:

Ze zijn de 'Thirsty Brothers', maar als je ze vandaag zag zou 'Hungry Brothers' beter zijn...

Andere bocht bij de Ring:

Ongelukje verderop:

WK werd ook bekeken:

Er werd ook nog iets in een Radical klasse gedaan op het circuit:

En weer naar huus:

Piepende bandjes (klik voor filmpie):

-
Jeroen
- Geregistreerd lid
Jaaaa, alweer een dag die garant stond voor toffe auto's, maar nog belangrijker: brandend maagzuur, dit brandde even hard als de zon op die dag! Het sublieme dieet van wobro's. curryworst, hamburgers, gevulde koeken wierp zijn vruchten af.
Was weer een leuke dag...doodmoe...en toch nix gedaan?!?!
tot een volgende keer!
Was weer een leuke dag...doodmoe...en toch nix gedaan?!?!
tot een volgende keer!