ribbetje a volonté
-
werli
- Donateur (2x)

Re: ribbetje a volonté
[]met die mooie viggen
een man zo groot als een beer(tje)
mvg werner
een man zo groot als een beer(tje)
mvg werner
-
Maarten
- Lid van verdienste
Fijn dat je rekening houdt met mijn structureel belabberde financiële situatie.werli schreef:...en best betaalbaar.....dat is voor de volgende keer zodat maarten ook eens mee kan.
Staat de meeste van jullie trouwens best goed, zo´n zwart balkje over het gezicht.
-
werli
- Donateur (2x)

[]verdorie zo had ik het niet gelezen
het is eerder dat ik probeer het voor iederèèn zo financièèl zo aantrekkelijk mogelijk te houden
en met name jou een dag te prikken dat je eens niet hoeft te werken (workaholic )
mvg werner
het is eerder dat ik probeer het voor iederèèn zo financièèl zo aantrekkelijk mogelijk te houden
en met name jou een dag te prikken dat je eens niet hoeft te werken (workaholic )
mvg werner
-
bestway
- Donateur (2x)

[/quote]
; de regering moet gevormd zijn anders hebben we die discussie weer
[/quote]
De Belgische of de Hollandse? ............ laten we daar maar niet op wachten .............. ik hou mijn mond wel de volgende keer
; de regering moet gevormd zijn anders hebben we die discussie weer
[/quote]
De Belgische of de Hollandse? ............ laten we daar maar niet op wachten .............. ik hou mijn mond wel de volgende keer
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Gister weer een kleine ribbekes-meet gedaan. Aanleiding was een SF-Pakketdienst ritje.
Het was weer gezellie! Sorry voor de baggerkwaliteit foto's. Werli, aka RibbekesMan, kon er niet bij zijn... Iemand nog slachtafval voor z'n deur gezet?

Het was weer gezellie! Sorry voor de baggerkwaliteit foto's. Werli, aka RibbekesMan, kon er niet bij zijn... Iemand nog slachtafval voor z'n deur gezet?

-
bestway
- Donateur (2x)

Als iemand dat bij Werli voor zijn deur heeft gezet dan hoop ik niet dat er dezelfde lucht afkwam als die wij ter plekke geroken hebben.......

Nu binnenkort weer snert eten en daarna gaan we met Millerman tapas eten in Eindhoven.............

Nu binnenkort weer snert eten en daarna gaan we met Millerman tapas eten in Eindhoven.............
-
Scanner
- Geregistreerd lid
Onbeperkt... in Eindhoven?
Dat klinkt goed!!!!
Dat klinkt goed!!!!
-
millerman
- Donateur (3x)

Yep, het is ook prima te eten. Ook leuk: kost 16,50. Niet heel duur toch?
-
inactief
- Geregistreerd lid
Da's voor nix, wanneer gaan we, en gaan we vooraf karten? 
-
bestway
- Donateur (2x)

Karten die ik dan alleen naar kijken want ik pas daar denk ik niet zo goed in............

-
inactief
- Geregistreerd lid
Of een gebroken vanalles...
Misschien mag jij met die vlaggetjes zwaaien dan?!
Of je doet je pitspoezen pakje aan en komt energy dranjes aansjouwen met een paraplu!
Zoveel leuke rollen om te vervullen aldaar
Karten duurt toch maar een goede 20 min, dus zo'n enorme aanslag op je geduld zal dat niet zijn...
Misschien mag jij met die vlaggetjes zwaaien dan?!
Of je doet je pitspoezen pakje aan en komt energy dranjes aansjouwen met een paraplu!
Zoveel leuke rollen om te vervullen aldaar
Karten duurt toch maar een goede 20 min, dus zo'n enorme aanslag op je geduld zal dat niet zijn...