Meeting+Tourrit Twente 12-06 Enschede
-
bennie
- Geregistreerd lid
Re: Saab Meeting Twente 12-06 Enschede
Als we ook gaan rijden kom ik ook wel ff meeten! 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Nou, ik ben net terug van het eerste stuk (eigenlijk tweede stuk) en persoonlijk vind ik het nu al een leuke tocht. Ik gok dat dit gedeelte ongeveer een klein uurtje rijden is. Het stuk dat ik morgen ga doen komt denk ik op iets meer dan een uur. Daarbij nog een pauze op een schitterende locatie en we hebben een mooie middaginvulling lijkt mij zo.
Morgen ga ik de rest doen. Ik houdt jullie op de hoogte.
Groet, Jelmer
(heeft nog nooit eerder een tourrit uitgezet maar heeft de smaak te pakken) 
Morgen ga ik de rest doen. Ik houdt jullie op de hoogte.
Groet, Jelmer
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Re: Meeting+Tourrit Twente 12-06 Enschede
De meeting zal beginnen met koffie en eventueel lunch (op eigen kosten) en zal in de middag een tourrit bevatten met een prachtige locatie als tussenstop. Middagprogramma is gepland in een tijdsbestek van ongeveer 3 uur met een ruime pauze.
-
brinky
- Donateur

Is de locatie bij het CBR... heb ik dat goed?
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Helemaal goed, met dank aan Henk TB. 
-
odin1899
- Donateur

Helaas, mijn Saabje staat vooralsnog bij de Saabdokter en zal volgend weekeinde nog niet klaar zijn. Hopelijk is er nog wat ander oud spul om de boel op te leuken
.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Hey Jelmer,
weet je zeker dat dat restaurant op 1e pinksterdag open is? Ik zie openingstijden staan van maandag t/m vrijdag.......
Ik zal me niet met de organisatie bemoeien haha.............maar het zal zo jammer zijn als we voor een dichte deur staan........
Woensdag as gaan we de 900 weer opbouwen, dus als het een beetje meezit kan ik die vol trots showen zondag en weer mee
!!
Randolph
weet je zeker dat dat restaurant op 1e pinksterdag open is? Ik zie openingstijden staan van maandag t/m vrijdag.......
Ik zal me niet met de organisatie bemoeien haha.............maar het zal zo jammer zijn als we voor een dichte deur staan........
Woensdag as gaan we de 900 weer opbouwen, dus als het een beetje meezit kan ik die vol trots showen zondag en weer mee
Randolph
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
brinky schreef:Is de locatie bij het CBR... heb ik dat goed?
Zie hier het antwoord op jouw vraag Randolph, alles is geregeld...Brandslang schreef:Helemaal goed, met dank aan Henk TB.
Wat leuk dat de 900 weer in elkaar gaat. Ik ben echt heel erg benieuwd naar het resultaat en hoop hem zondag te mogen bewonderen. Goed bezig!!
Zo even wat eten en dan maar weer eens een stukje tourrit uitzetten. Heb er alweer zin in!
-
joachiem
- Geregistreerd lid
de blauwe staat gewoon in de garage hoor en ben druk met helpen/sleutelen aan saabjes van andere liefhebbers+audi coupe klaar maken voor verkoop...veel werk niet veel tijd dus elk uurtje in het weekend moet er geklust worden as maanden,zeker nu er een echt lassapparaat aanwezig is heb ik het druk.Arbilen schreef:Joachiem is vast het geld van 'admiraaltje' aan het verbrassen in dat weekend
Nieuw projectje Joachiem?
Veel plezier volgend weekenden
-
herrick
- Geregistreerd lid
Zet mij ook maar op de lijst, ik ben erbij.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
@odin1899: Jammer dat je er niet bij kan zijn. Had jouw 96 graag in het gezelschap gehad. Veel beterschap voor hem/haar gewenst, dat de Saabdokter voor een goed herstel mag zorgen.
@herrick: Ik zet je in de lijst, leuk dat je erbij bent.
Zojuist de rest van de tourrit afgemaakt. Het eerste stuk tot de tussenstop zal denk ik een uur en een kwartier rijden zijn en het tweede gedeelte ongeveer een uur. Voor het programma zal ik een kwartiertje ruimer rekenen.
Ik zal voor elke aangemelde Saab een routeboek in orde maken en deze uitdelen aan het begin van de dag.
Wordt een lekker stukje sturen.
De route bevat stukken autoweg waar we graag wat turbo's horen fluiten en gaat ook over een heleboel kleine weggetjes waar er rustig van de omgeving genoten kan worden. Zorg dat de Saab er klaar voor is en ik zie jullie graag verschijnen. Tot volgende week!
Zojuist de rest van de tourrit afgemaakt. Het eerste stuk tot de tussenstop zal denk ik een uur en een kwartier rijden zijn en het tweede gedeelte ongeveer een uur. Voor het programma zal ik een kwartiertje ruimer rekenen.
Ik zal voor elke aangemelde Saab een routeboek in orde maken en deze uitdelen aan het begin van de dag.
Wordt een lekker stukje sturen.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Brandslang schreef:brinky schreef:Is de locatie bij het CBR... heb ik dat goed?Zie hier het antwoord op jouw vraag Randolph, alles is geregeld...Brandslang schreef:Helemaal goed, met dank aan Henk TB.![]()
Helemaal gerustgesteld haha.......
Wat leuk dat de 900 weer in elkaar gaat. Ik ben echt heel erg benieuwd naar het resultaat en hoop hem zondag te mogen bewonderen. Goed bezig!!
Anders ik wel......ik zou 'm ong 2 a`3 weken kwijt zijn.........ik moet het inmiddels al 2 maanden zonder doen.......
Ik hoop echt dat we woensdag en/of donderdag heel erg goed opschieten en zondag weer blinkend de weg op kunnen gaan......
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Kun je de auto op de verzamelplek laten staan? Stel dat mensen graag met andere mee rijden voor de toerrit?Brandslang schreef:@odin1899: Jammer dat je er niet bij kan zijn. Had jouw 96 graag in het gezelschap gehad. Veel beterschap voor hem/haar gewenst, dat de Saabdokter voor een goed herstel mag zorgen.
Wordt een lekker stukje sturen.De route bevat stukken autoweg waar we graag wat turbo's horen fluiten en gaat ook over een heleboel kleine weggetjes waar er rustig van de omgeving genoten kan worden. Zorg dat de Saab er klaar voor is en ik zie jullie graag verschijnen. Tot volgende week!
-
michiel
- Donateur (2x)

Ik kom ook even buurten, maar weet nog niet of ik ook tijd heb voor de tourrit. 
-
bestway
- Donateur (2x)

Hoi Jelmer ................... ik ben op vakantie andres had ik zeker geprobeerd ook eens jouw kant op te komen ....................... veel plezier, mooi weer en een mooie toertocht