Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >napraten<

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door Sapphire » di 09 mei, 2017 0:37

Update! Er is weer een hoop verschoven en gewijzigd, maar alles is weer bijgewerkt!

De actuele stand van zaken: viewtopic.php?p=1731764#p1731764" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ingka
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door ingka » di 09 mei, 2017 15:43

Helaas mag je mij weer van de bezoekerslijst halen. Ik heb mijn enkelbanden gescheurd en ga 4-6 weken alleen achterin een taxi mogen zitten :-S+

Onderstaande Caab kan bewonderd worden bij KCP, die wordt volgende week pas afgehaald die er dan wel een potje mee kan :O: :O:

Iedereen veel plezier toegewenst, ik had er graag bijgeweest

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door Sapphire » di 09 mei, 2017 16:18

Beterschap!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door Sapphire » wo 10 mei, 2017 8:51

Betalingen weer bijgewerkt!

Het wordt intussen wel spannend voor enkelen :idea:
Morgenmiddag 11 mei om 17:00 wordt de eindstand opgemaakt. Iedereen die dan niet betaald heeft is z'n plek kwijt en de mensen op de reservelijst zullen daar dankbaar gebruik van maken :)

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door Krizzie » wo 10 mei, 2017 17:59

Hoe is het met de tijdenlijst? :D

Gebruikersavatar
Geronimo1
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door Geronimo1 » wo 10 mei, 2017 18:14

Kom zo te zien zeker niet op de dyno. Daarom kom ik definitief als bezoeker.Dus geen betaling van mij!

Gebruikersavatar
DionHPT
Geregistreerd lid

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door DionHPT » wo 10 mei, 2017 21:52

Nou wilde erg graag de TTID op de bank hebben. Maar na mijn banksessie van begin vorige week is het tijd voor een andere intercoolertje.

Instead of that mijn cabrio met stage 3... hopelijk gaat hij de 270 pk en 400 nm wat hij moet doen waarmaken nu hij weer met de 14T draait. Dan mag hij zondag uit elkaar voor de upgrades van het nieuwe seizoen, 20T enzovoort.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! > betalen!

Bericht door Sapphire » do 11 mei, 2017 11:34

Update! Alle betalingen van definitieve deelnemers zijn tijdig binnengekomen (waarvoor dank!) :bluethumb: dus we kunnen zaterdag een vliegende start maken met dit evenement!

Vanmiddag verstuur ik het dagprogramma met tijden, waarna dit ook op het forum komt te staan voor geïnteresseerden die een specifieke run willen komen zien.

Graag tot dan!!!
Geronimo1 schreef:Kom zo te zien zeker niet op de dyno. Daarom kom ik definitief als bezoeker.Dus geen betaling van mij!
Geronimo, je conclusie is wat voorbarig denk ik. Het idee was dat iedereen die op de reservelijst stond (max. 10 personen) voor €35 later een run kon doen (mits vooraf betaald). Het is namelijk onmogelijk om mensen pas te laten betalen als ze gegarandeerd op de bank kunnen, dat wordt een administratief zootje last-minute, omdat veel mensen ook last-minute opeens niet kunnen etc. plus daarmee werk je in de hand dat mensen op het laatste moment gaan afhaken omdat ze nergens "aan vast zitten" met alle risico's voor de organisator van dien. Nu kan ik die aanvullen met mensen uit de reservelijst die reeds betaald hebben. Om je een idee te geven: ik heb nog 2 extra plekken erbij geregeld door de dag iets strakker te plannen en er zijn 8 mensen die zich hebben afgemeld + 2 personen die na betaling teruggegaan zijn naar de reservelijst ivm wijzigingen in de agenda. Dus de oorspronkelijke nummer "34" staat nu op 22! Die hadden dat ook nooit zien aankomen. Anyway, we zien elkaar zaterdag!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door Sapphire » do 11 mei, 2017 16:18

Update! Alle betalingen zijn binnen en het dagprogramma is rond!

> KLIK! <

dus....

KOMT DAT ZIEN ZATERDAG @ KCPERFORMANCE

Gebruikersavatar
Geronimo1
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door Geronimo1 » do 11 mei, 2017 23:15

Sapphire schreef:Update! Alle betalingen van definitieve deelnemers zijn tijdig binnengekomen (waarvoor dank!) :bluethumb: dus we kunnen zaterdag een vliegende start maken met dit evenement!

Vanmiddag verstuur ik het dagprogramma met tijden, waarna dit ook op het forum komt te staan voor geïnteresseerden die een specifieke run willen komen zien.

Graag tot dan!!!
Geronimo1 schreef:Kom zo te zien zeker niet op de dyno. Daarom kom ik definitief als bezoeker.Dus geen betaling van mij!
Geronimo, je conclusie is wat voorbarig denk ik. Het idee was dat iedereen die op de reservelijst stond (max. 10 personen) voor €35 later een run kon doen (mits vooraf betaald). Het is namelijk onmogelijk om mensen pas te laten betalen als ze gegarandeerd op de bank kunnen, dat wordt een administratief zootje last-minute, omdat veel mensen ook last-minute opeens niet kunnen etc. plus daarmee werk je in de hand dat mensen op het laatste moment gaan afhaken omdat ze nergens "aan vast zitten" met alle risico's voor de organisator van dien. Nu kan ik die aanvullen met mensen uit de reservelijst die reeds betaald hebben. Om je een idee te geven: ik heb nog 2 extra plekken erbij geregeld door de dag iets strakker te plannen en er zijn 8 mensen die zich hebben afgemeld + 2 personen die na betaling teruggegaan zijn naar de reservelijst ivm wijzigingen in de agenda. Dus de oorspronkelijke nummer "34" staat nu op 22! Die hadden dat ook nooit zien aankomen. Anyway, we zien elkaar zaterdag!


Dankje dat je de moeite neemt om dit zo uitgebreid toe te lichten. Had dit al begrepen. Zag dat 27 mensen voor mij al betaald hadden.Ik had dan mogelijk speciaal terug moeten komen op ander tijdstip. Dit is ondanks aantrekkelijke prijs geen optie voor mij.
Misschien komt de 9000 ook mee...In ieder geval tot zaterdag.

Gebruikersavatar
meerkoet
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door meerkoet » vr 12 mei, 2017 1:32

Morgen maar eens de tank met BP Ultimatum petroleum destillaat vullen, voor net die laatste extra pk's op de rollenbank.

Neemt iemand toevallig een Tech2 mee naar de me(e)ting?

Gebruikersavatar
RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door RoccoH » vr 12 mei, 2017 9:20

Ik denk dat KCP er wel eentje heeft? ;)

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door taaffert » vr 12 mei, 2017 13:28

Leuk man, heb er zin in. Tot morgen allemaal! :O:

Gebruikersavatar
Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door Sporthatch » vr 12 mei, 2017 17:41

Gewoon een simpel vraagje van een Belg, (en dit naar Nederlandse normen), zijn er broodjes voorzien? :twisted: :twisted: Of moeten we die zelf meebrengen? :roll:

Gebruikersavatar
postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Vermogensbankm(e)eting 13 mei @KCPerformance! >dagprogra

Bericht door postma » vr 12 mei, 2017 17:48

Nee, de lunch wordt verzorgd door KCPerformance :D

Plaats reactie