Nurburgring 2012

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
inactief
Geregistreerd lid

Re: Nurburgring 2012

Bericht door inactief » di 19 jun, 2012 13:17

We hebben de zaterdag besteed aan diverse reparaties en het tunen van onder andere de rode Viggen van Philip. Philip kon niet wachten om de ring op te gaan met zijn stage 4 Viggen. De eerste twee rondes heb ik mee kunnen rijden. De Viggen reed heerlijk (en was aan het einde van de dag nog steeds op de baan).

Hierna vroeg Hanm of ik een rondje mee wou rijden, uiteraard was het springen, zingen en dansen. Wat kan Hanm goed sturen! Soepel en beheerst maar ontzettend hard kwam hij iedere keer perfect uit. Een geprepareerde Swift op de ring kan in de bochten prima mee!

Redelijk diep in de middag, na even slijmen en hééél lief vragen mocht ik een rondje met de érg gedreven en ervaren Peter mee, die zijn uiterste best deed om onder de 8 minuten te gaan rijden... Wauw, dat ging ontzettend hard. 30 cm achter een motorrijder in de kombocht claxoneren en knipperlicht aanzetten (die zitten bij de caterham op de bijrijders kant, als schakelaars). Wat kan die man rijden, heerlijk!

Ik wil ook een Caterham! 8) :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » di 19 jun, 2012 16:32

Wat een gezellig weekend was dit :mrgreen:! Kei veel lol gehad en weer een hoop ervaringen rijker!
Bijrijder van de rode viggen mogen zijn en van hanm. En dan zie je pas wat sturen is!

Snel maar is een ritje naar SE plannen!

sturgis
Geregistreerd lid

Bericht door sturgis » wo 20 jun, 2012 15:05

ah, jammer, ik kreeg de indruk dat het enkel ging om bier zuipen naast de piste, en dat doe je m.i. beter als er ook iets te zien is, vandaar dat ik maar lekker thuis ben gebleven en Le Mans heb gekeken in plaats van op zondag eens af te zakken...

Leek wel erg veel volk (dat ik niet vertrouw) op de ring aan de foto's te zien, dus had het misschien toch een maat voor niets geweest.

Misschien binnen enkele weken eens door de week gaan kijken? Zal dan wel een pak minder volk zijn dan in het weekend zeker?

inactief
Geregistreerd lid

Nurburgring 2012

Bericht door inactief » wo 20 jun, 2012 15:42

Geeft niets hoor, we zijn er inmiddels aan gewend dat we altijd de zelfde gezichten zien en dat van de overige aanmelders misschien 10% komt opdagen. ;)

Er komen vast meer kansen dit of volgend jaar!

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » wo 20 jun, 2012 19:48

Blindstra schreef:Ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn. Zal ik evo verrassen wat een 911 GT3 allemaal kan 8) :wink:
Zou tof zijn! Enne, ik heb geen illusies hoor... Al zou ik ooit een 911 (voor even) kunnen bijhouden met mijn 9-3 dan nog ga ik het afleggen bij de eerst beste bocht :P

Da's nog een van die zaken op mijn verlanglijstje... zo'n mooie 911 Turbo...

zucht, zwijmel, zucht...

Afbeelding

zucht, zwijmel, zucht.... nog eventjes sparen... :mrgreen:

wouter1220
Donateur
Donateur

Nurburgring 2012

Bericht door wouter1220 » wo 04 jul, 2012 1:04

22/23 juli ben ik weer op de ring te vinden!!!

Zijn er nog andere enthousiastelingen??

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » vr 13 jul, 2012 1:24

Interessante video:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qPkGDEpLa0I[/youtube]

Saab 9-3 Aero 2.8T V6

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » vr 13 jul, 2012 8:44

wouter1220 schreef:22/23 juli ben ik weer op de ring te vinden!!!
Zijn er nog andere enthousiastelingen??

Zondag de 22e July bij goed weer present :!:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » vr 13 jul, 2012 8:57

Als ik niks beters heb te doen, kachel ik misschien ook wel even langs. Gaan vast wel meer man mee.

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » vr 13 jul, 2012 9:40

Ik dacht dat we dan naar Trollhatten gingen...? Of ging jij niet mee?

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » vr 13 jul, 2012 9:42

Heb nog geen bevestiging of plannen gezien, maar daarom ook 'als ik niks beters heb te doen' ;)
Trollhattan valt zeker onder 'iets beters'!

Hanm
Lid van verdienste

Nurburgring 2012

Bericht door Hanm » vr 13 jul, 2012 9:45

Als jullie naar T komen, plan dan ook ff een ritje Västerås in: midsolnattsrally van 18-22 Juli... :-)

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » vr 13 jul, 2012 17:31

Hè Max, hoe zit dat met die planning? Ik wil ook naar die dinges... :-)

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

maxmink93
Geregistreerd lid

Nurburgring 2012

Bericht door maxmink93 » vr 13 jul, 2012 21:12

Het kwam niet echt over dat jullie echt mee wilden... Maar blijkbaar toch wel :)! Ik ben nu bezig met de planning van de reis en kosten.
Het internet hier doet weer is crap maar als het lukt werk ik vanavond het topic bij op "het" forum ;-)!
HM heb ik al een Pb gestuurd!

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » di 17 jul, 2012 18:10

Het weerbericht is de Schleiffe gangers gunstig gezind. Wie kan ik er nu gaan tegenkomen Zondagmiddag? ( Zaterdag is het nog wel nat is de voorspelling)

Plaats reactie