27 April kofferbakverkoop Beetsterzwaag, Wie komen nog meer?
-
Fred.H
- Geregistreerd lid
Hoop wel dat er wat moois komt.
Even de routebeschrijving ivm de weg opbreking.
Op de snelweg neem de afslag Beetsterzwaag, rij beetsterzwaag in.
Ong 300 mtr in de hoofdstraat is een afslag naar links (kortehemmen is hier aangegeven) volg de bordjes doorgaand verkeer.
Na/in het bos op de Y kruising links aanhouden.
Volg de weg tot in Kortehemmen.
Op kruising in Kortehemmen linksafslaan, aan de rechterkant van de weg staat het boord Boornbergum, voor dit bord is onze oprit, met borden aan het hek.
Voor de mensen die bekend zijn in drachten,
rij de jachthaven voorbij, tegenover de ingang van de wijk de Sanding is een afslag naar links, rij door tot in Kortehemmen, ga op kruising rechts.
Voor het bord Boornbergum rechts de oprit op.
Voor iedereen geldt dat je inrijverboden of borden met doorgaand rijverkeer gestremd moet negeren, wij zijn wel bereikbaar.
Auto Cosmetics is open van 14.00 tot ong 18.00.
Auto Cosmetics Drachten
Galhoeke 8
9211 RG Drachten
06-46427769
Nogmaals, ik hoop dat er wat moois komt.
Tot zondag,
Groet,
Fred
Even de routebeschrijving ivm de weg opbreking.
Op de snelweg neem de afslag Beetsterzwaag, rij beetsterzwaag in.
Ong 300 mtr in de hoofdstraat is een afslag naar links (kortehemmen is hier aangegeven) volg de bordjes doorgaand verkeer.
Na/in het bos op de Y kruising links aanhouden.
Volg de weg tot in Kortehemmen.
Op kruising in Kortehemmen linksafslaan, aan de rechterkant van de weg staat het boord Boornbergum, voor dit bord is onze oprit, met borden aan het hek.
Voor de mensen die bekend zijn in drachten,
rij de jachthaven voorbij, tegenover de ingang van de wijk de Sanding is een afslag naar links, rij door tot in Kortehemmen, ga op kruising rechts.
Voor het bord Boornbergum rechts de oprit op.
Voor iedereen geldt dat je inrijverboden of borden met doorgaand rijverkeer gestremd moet negeren, wij zijn wel bereikbaar.
Auto Cosmetics is open van 14.00 tot ong 18.00.
Auto Cosmetics Drachten
Galhoeke 8
9211 RG Drachten
06-46427769
Nogmaals, ik hoop dat er wat moois komt.
Tot zondag,
Groet,
Fred
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
Azul
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Frisk
- Donateur

Zoals ik het heb begrepen zijn enthousiaste saabliefhebbers altijd welkom op dit soort meetings!Ik heb zelf ook niets in de verkoop en ben ook niet op zoek naar onderdelen.Ik ben gewoon benieuwd welke mensen op dit soort meetings afkomt.In dit geval: wie zit er op het saabforum uit deze regio en in welke auto's rijden zij.De verwachtingen zijn dat het prachtig weer is. De locatie is trouwens Kortehemmen en niet Beetsterzwaag volgens initiatiefnemer Theun (zie eerdere posts in dit topic).Misschien de topictitel even wijzigen?Dus Henk Jan; kom gerust even langs in het Friese land.Dan ben ik in ieder geval niet de enige in een formidabele reisauto: de 9000!
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Hanzestad1
- Geregistreerd lid
-
Azul
- Geregistreerd lid
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid