Saabforum meeting: Saabs aan de Maas (foto's vanaf P9)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 09 sep, 2009 17:53

Natuurlijk komt de SAAB ook mee :P :wink:

Gebruikersavatar
ronaldjedc
Geregistreerd lid

Bericht door ronaldjedc » do 10 sep, 2009 11:19

Het is nog mogelijk in te schrijven (voor in elk geval de rondleiding, bbq en ontbijt) tot 15 september!

Gebruikersavatar
Eddy237
Geregistreerd lid

Bericht door Eddy237 » do 10 sep, 2009 20:27

Ik kom in ieder geval, met of zonder Werli........we komen echter alleen zaterdag en blijven niet overnachten......maar BBQ-en wel graag mee!!

En nee, ik neem geen lekkernijen mee waar slagroom in voorkomt, AzuL!!!!!!!



Groeten, Eddy237

Gebruikersavatar
Eddy237
Geregistreerd lid

Bericht door Eddy237 » do 10 sep, 2009 20:30

Waar en hoeveel betalen, over het hoofd gezien?



Greetz, Eddy237

Gebruikersavatar
HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » do 10 sep, 2009 20:48

Zie inschrijfformulier pagina 1.

Gebruikersavatar
HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » ma 14 sep, 2009 9:58

Inschrijven is nog steeds mogelijk :D

Gebruikersavatar
RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » ma 14 sep, 2009 12:05

Wij gaan het helaas niet redden, zitten al volgepland dat weekend...

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 14 sep, 2009 18:57

Wellicht nog andere gegadigden?

Gebruikersavatar
nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 14 sep, 2009 19:57

zal betaling nog even regelen, aan het kijken met welk voiture, aangezien Madamme nog nagekeken mag worden (verdomde automaat weer)
Zou zomaar een Chevy pick up kunnen worden (past niet op het terrein dus wees maar niet bang).
Anders zet ik de kantoorslet maar in (als die het doet ;-)

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 14 sep, 2009 22:30

Desnoods haal ik je op in een zeer descente 9-3.
Thuisbrengen na uitreiking snoepzak kan geregeld worden :wink:

Gebruikersavatar
Bert van Beek
Geregistreerd lid

meeting

Bericht door Bert van Beek » di 15 sep, 2009 18:28

Mag mijn Saab 96 tweetakt ook meedoen met de rit?

Ik heb wel niet zoveel PK's als de grotere broers en zussen, maar ik kan wel een aardig rookpluimpje weggeven bij het wegrijden

Bert

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » di 15 sep, 2009 19:01

Waarom zou dat niet mogen? :lol:

Gebruikersavatar
Boef_Arjen
Geregistreerd lid

Bericht door Boef_Arjen » wo 16 sep, 2009 22:58

potverdueri. mooi initiatief dit. Zeker als ex ex-bewonder van de maasstad! Maarrr moet werken dan :(

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 16 sep, 2009 23:01

Kreeg via Hyves nog een aanmelding binnen voor vier personen. Altijd gezellig! :)

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 16 sep, 2009 23:15

Leuk mannen, gaat goed. Ik ben er zelf jammer genoeg niet bij.

Ik moet mijn collega's leren zeilen dat weekend.

Groet,

Hannes

Plaats reactie