Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » wo 09 sep, 2009 17:53
Natuurlijk komt de SAAB ook mee

-
ronaldjedc
- Geregistreerd lid
Bericht
door ronaldjedc » do 10 sep, 2009 11:19
Het is nog mogelijk in te schrijven (voor in elk geval de rondleiding, bbq en ontbijt) tot 15 september!
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
Bericht
door Eddy237 » do 10 sep, 2009 20:27
Ik kom in ieder geval, met of zonder Werli........we komen echter alleen zaterdag en blijven niet overnachten......maar BBQ-en wel graag mee!!
En nee, ik neem geen lekkernijen mee waar slagroom in voorkomt, AzuL!!!!!!!
Groeten, Eddy237
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
Bericht
door Eddy237 » do 10 sep, 2009 20:30
Waar en hoeveel betalen, over het hoofd gezien?
Greetz, Eddy237
-
HdL
- Geregistreerd lid
Bericht
door HdL » do 10 sep, 2009 20:48
Zie inschrijfformulier pagina 1.
-
HdL
- Geregistreerd lid
Bericht
door HdL » ma 14 sep, 2009 9:58
Inschrijven is nog steeds mogelijk

-
RoccoH
- Donateur (5x)

Bericht
door RoccoH » ma 14 sep, 2009 12:05
Wij gaan het helaas niet redden, zitten al volgepland dat weekend...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » ma 14 sep, 2009 18:57
Wellicht nog andere gegadigden?
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » ma 14 sep, 2009 19:57
zal betaling nog even regelen, aan het kijken met welk voiture, aangezien Madamme nog nagekeken mag worden (verdomde automaat weer)
Zou zomaar een Chevy pick up kunnen worden (past niet op het terrein dus wees maar niet bang).
Anders zet ik de kantoorslet maar in (als die het doet

-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » ma 14 sep, 2009 22:30
Desnoods haal ik je op in een zeer descente 9-3.
Thuisbrengen na uitreiking snoepzak kan geregeld worden

-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Bericht
door Bert van Beek » di 15 sep, 2009 18:28
Mag mijn Saab 96 tweetakt ook meedoen met de rit?
Ik heb wel niet zoveel PK's als de grotere broers en zussen, maar ik kan wel een aardig rookpluimpje weggeven bij het wegrijden
Bert
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » di 15 sep, 2009 19:01
Waarom zou dat niet mogen?

-
Boef_Arjen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Boef_Arjen » wo 16 sep, 2009 22:58
potverdueri. mooi initiatief dit. Zeker als ex ex-bewonder van de maasstad! Maarrr moet werken dan

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 16 sep, 2009 23:01
Kreeg via Hyves nog een aanmelding binnen voor vier personen. Altijd gezellig!

-
Hannes
- Forum Admin
Bericht
door Hannes » wo 16 sep, 2009 23:15
Leuk mannen, gaat goed. Ik ben er zelf jammer genoeg niet bij.
Ik moet mijn collega's leren zeilen dat weekend.
Groet,
Hannes