DynoMEET bij Tovami - update (!) 09-09-09 (p17)
-
AlexJ
- Donateur

Bij Tholen heb ik ooit gehoord dat een run 30-45 minuten per auto duurt. Gezien het rush-rush gebeuren zou dit neerkomen op 5uur voor 10 auto's, dus 8uur klaar. Wel jammer dat het dan allemaan snel zou moeten, en het idee zou kunnen ontstaan dat er afgeraffeld wordt. Wat is het idee van Tovami hierover?
-
ralph_m
- Donateur (5x)

-
Sander
- Forum Admin
Ze hebben mij verzekerd dat ze door gaan tot iedereen aan de beurt is geweest. Tot 22:00 bijvoorbeeld zou geen probleem zijn.
Ook zal er iets met eten (frietjes) geregeld worden.
Zij vonden het ook echt heel vervelend.
Het is inderdaad goed om een tijdschema op te stellen voor de deelnemers die van ver moeten komen.
Geef bij mij de afstand op van hoever je moet komen, zodat ik een planning kan maken.
1. 300km - group1850
2. 133km - Berry
3. 128km - ralph_m
4. 121km - AlexJ
#. 205km - Aero_9000 (maar kan later)
#. 205km - Sapphire (maar kan later)
#. 156km - Sander (maar blijft tot het eind
)
#. 130km - Robbert (maar kan later)
Ook zal er iets met eten (frietjes) geregeld worden.
Zij vonden het ook echt heel vervelend.
Het is inderdaad goed om een tijdschema op te stellen voor de deelnemers die van ver moeten komen.
Geef bij mij de afstand op van hoever je moet komen, zodat ik een planning kan maken.
1. 300km - group1850
2. 133km - Berry
3. 128km - ralph_m
4. 121km - AlexJ
#. 205km - Aero_9000 (maar kan later)
#. 205km - Sapphire (maar kan later)
#. 156km - Sander (maar blijft tot het eind
#. 130km - Robbert (maar kan later)
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Nog even een vraagje voor Sander (als je het weet)... is het ook mogelijk dat men tijdens de run e.e.a. finetuned? Dan heb ik het niet over ontsteking e.d., maar de carb. Op basis van meting het mengsel wat bijstellen? Hij hangt toch al aan de CO meter tijdens de run... Of is dat een brug te ver bij Tovami en moet 'ie dan echt naar BCCP (die kunnen het zeker!) 
-
brinky
- Donateur

Als je zelf je afstel tool mee neemt kan er evt afgesteld worden (tot op zekere hoogte). Maar het begint met een meting... pas daarna weet je pas wat je moet gaan stellen.
Ik moet 276km. Later op de middag/avond is geen probleem... wil sowieso proberen om de hele middag/avond aanwezig te zijn (gewoon omdat het zo leuk is
).
Ik moet 276km. Later op de middag/avond is geen probleem... wil sowieso proberen om de hele middag/avond aanwezig te zijn (gewoon omdat het zo leuk is
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
joachiem
- Geregistreerd lid