Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Leuke reportage Nikita!
Zo naar de foto's in het café kijkende mis ik een aantal mensen die er bij SAAB-twente nog wel bij waren. Zijn die zoekgeraakt? Heeft iemand al een Amber-alert uit laten gaan?
Zo naar de foto's in het café kijkende mis ik een aantal mensen die er bij SAAB-twente nog wel bij waren. Zijn die zoekgeraakt? Heeft iemand al een Amber-alert uit laten gaan?
-
Henk TB
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
zie oa 1 posting eerder 
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Het kan heel goed dat er een paar mensen misten die wel bij de dealer in Hengelo aanwezig waren,aantal ging niet mee met het ritje en 3 saabjes waren de weg kwijt geraakt door de stoplichten maar die mensen waren er met 15min en zaten al snel aan de koffie.
Ritje was kort maar was toch wel leuk om even een half uurtje met die mooie saabjes te rijden door tukkerland
MIjn foto,s














Ritje was kort maar was toch wel leuk om even een half uurtje met die mooie saabjes te rijden door tukkerland
MIjn foto,s














-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Leuke foto's! Veel bekende wagens. Van wie is die 9000 zalmneus op de eerste foto?
Bijschrift: "Had ik d'r maar nooit verkocht!
"

Bijschrift: "Had ik d'r maar nooit verkocht!

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Zo te zien heb ik een erg leuke dag gemist.
Is die laatste foto de Zwarte Dame?
Is die laatste foto de Zwarte Dame?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
dat buiten beentje, wat die van de persoon die een GT heeft gekocht?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Gaat het over de rode 9000 aero? Van Lennart?
Vond overigens (geheel persoonlijk) de auto nog een stuk fraaier met oranje pinkers en rechte aero's.
Leuk Bob, dat heb je niet vaak dat je later nog eens aan je ex mag zittengroup1850 schreef:Ja dat is idd de zwarte dame op de winterwielen. Nou ja ze staat er nog goed bij en met Ray68 de afspraak gemaakt dat ie binnenkort langskomt voor wat onderhoud en dan wil ik gelijk toch weer even wat extra aandacht aan mijn (ex) meisje geven.
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
zwarte porsche...hij heeft een 900GT gekochtSapphire schreef:Gaat het over de rode 9000 aero? Van Lennart?
Leuk Bob, dat heb je niet vaak dat je later nog eens aan je ex mag zittengroup1850 schreef:Ja dat is idd de zwarte dame op de winterwielen. Nou ja ze staat er nog goed bij en met Ray68 de afspraak gemaakt dat ie binnenkort langskomt voor wat onderhoud en dan wil ik gelijk toch weer even wat extra aandacht aan mijn (ex) meisje geven.Vond overigens (geheel persoonlijk) de auto nog een stuk fraaier met oranje pinkers en rechte aero's.
-
Henk TB
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Bedoel je de mijne saphire, die groene 9000 cd, samen met de rode aero de enige 2 9000's , kan niet missen 
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Je weet wel, zo'n luchtgekoelde 6 cylinder VW Kever die je in Enter voor veel te veel geld kunt laten onderhouden.brinky schreef:Porsche???
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Onderhoud is idd aan de prijs .......
maar het klinkt wel heeel erg lekker (toch?)
-
MISTY
- Geregistreerd lid
Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Beter dan de meeste saabjes.....ridethewinds schreef:Onderhoud is idd aan de prijs .......maar het klinkt wel heeel erg lekker (toch?)
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011
Ha, dat je zelf twijfelt zegt al heel watridethewinds schreef:maar het klinkt wel heeel erg lekker (toch?)
Ach 3 inch JT op een Turbo klinkt ook mooi, vooral met een afblaasgeluid.
