Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
DNZ
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door DNZ » zo 16 jan, 2011 21:22

Leuke reportage Nikita!

Zo naar de foto's in het café kijkende mis ik een aantal mensen die er bij SAAB-twente nog wel bij waren. Zijn die zoekgeraakt? Heeft iemand al een Amber-alert uit laten gaan?

Gebruikersavatar
Henk TB
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door Henk TB » zo 16 jan, 2011 22:17

zie oa 1 posting eerder :mrgreen:

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door joachiem » zo 16 jan, 2011 22:38

Het kan heel goed dat er een paar mensen misten die wel bij de dealer in Hengelo aanwezig waren,aantal ging niet mee met het ritje en 3 saabjes waren de weg kwijt geraakt door de stoplichten maar die mensen waren er met 15min en zaten al snel aan de koffie.

Ritje was kort maar was toch wel leuk om even een half uurtje met die mooie saabjes te rijden door tukkerland :O:

MIjn foto,s
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door Sapphire » zo 16 jan, 2011 22:44

Leuke foto's! Veel bekende wagens. Van wie is die 9000 zalmneus op de eerste foto?

Bijschrift: "Had ik d'r maar nooit verkocht! :("

Afbeelding

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door Krizzie » zo 16 jan, 2011 23:32

Zo te zien heb ik een erg leuke dag gemist. ;-(+

Is die laatste foto de Zwarte Dame? 8)

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door turbopilot » zo 16 jan, 2011 23:55

dat buiten beentje, wat die van de persoon die een GT heeft gekocht?

Gebruikersavatar
MISTY
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door MISTY » ma 17 jan, 2011 0:01

[]yep!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door Sapphire » ma 17 jan, 2011 0:13

Gaat het over de rode 9000 aero? Van Lennart?
group1850 schreef:Ja dat is idd de zwarte dame op de winterwielen. Nou ja ze staat er nog goed bij en met Ray68 de afspraak gemaakt dat ie binnenkort langskomt voor wat onderhoud en dan wil ik gelijk toch weer even wat extra aandacht aan mijn (ex) meisje geven.
Leuk Bob, dat heb je niet vaak dat je later nog eens aan je ex mag zitten ;) Vond overigens (geheel persoonlijk) de auto nog een stuk fraaier met oranje pinkers en rechte aero's.

Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door brinky » ma 17 jan, 2011 0:14

Porsche??? :)

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door joachiem » ma 17 jan, 2011 0:16

Sapphire schreef:Gaat het over de rode 9000 aero? Van Lennart?
group1850 schreef:Ja dat is idd de zwarte dame op de winterwielen. Nou ja ze staat er nog goed bij en met Ray68 de afspraak gemaakt dat ie binnenkort langskomt voor wat onderhoud en dan wil ik gelijk toch weer even wat extra aandacht aan mijn (ex) meisje geven.
Leuk Bob, dat heb je niet vaak dat je later nog eens aan je ex mag zitten ;) Vond overigens (geheel persoonlijk) de auto nog een stuk fraaier met oranje pinkers en rechte aero's.
zwarte porsche...hij heeft een 900GT gekocht :D goede keuze natuurlijk :O:

Gebruikersavatar
Henk TB
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door Henk TB » ma 17 jan, 2011 0:20

Bedoel je de mijne saphire, die groene 9000 cd, samen met de rode aero de enige 2 9000's , kan niet missen :wink:

Gebruikersavatar
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door jwaterink » di 18 jan, 2011 21:14

brinky schreef:Porsche??? :)
Je weet wel, zo'n luchtgekoelde 6 cylinder VW Kever die je in Enter voor veel te veel geld kunt laten onderhouden. :twisted:

Gebruikersavatar
ridethewinds
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door ridethewinds » di 18 jan, 2011 23:05

Onderhoud is idd aan de prijs ....... :wink: maar het klinkt wel heeel erg lekker (toch?)

Gebruikersavatar
MISTY
Geregistreerd lid

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door MISTY » wo 19 jan, 2011 0:02

ridethewinds schreef:Onderhoud is idd aan de prijs ....... :wink: maar het klinkt wel heeel erg lekker (toch?)
Beter dan de meeste saabjes..... :D

Gebruikersavatar
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Twentsche-Saab Meeting Zondag 16-1-2011

Bericht door jwaterink » wo 19 jan, 2011 0:22

ridethewinds schreef:maar het klinkt wel heeel erg lekker (toch?)
Ha, dat je zelf twijfelt zegt al heel wat :lol:

Ach 3 inch JT op een Turbo klinkt ook mooi, vooral met een afblaasgeluid.

Plaats reactie