10 jaar Saabforum meeting.

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gesloten
Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 10 jaar Saabforum meeting

Bericht door Sporthatch » di 08 jan, 2013 20:34

millerman schreef:
Sporthatch schreef:...vriendjespolitiek...wij Belgen goed zijn in iets geregeld te krijgen
Goed regelen en politiek, fijne combi in België :twisted:
Ik heb het wel over de burgers en niet over de politiekers, want die kennen er geen kl...n van.

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » di 08 jan, 2013 20:38

Sporthatch schreef:Toch wel raar dat een Belg aan dit topic moet rammelen, en dat er dan plots toch wel iets concreets uit de bus komt.
En neen dit is geen vriendjespolitiek, maar gewoon een feit dat, wij Belgen goed zijn in iets geregeld te krijgen. :twisted:
:D

Dus jij neemt het Belgische deel voor je rekening?
Zou mooi zijn, wil die witte van je wel eens in het live bewonderen. Caab mag ook.

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » di 08 jan, 2013 20:41

blue city schreef:
Sporthatch schreef:Toch wel raar dat een Belg aan dit topic moet rammelen, en dat er dan plots toch wel iets concreets uit de bus komt.
En neen dit is geen vriendjespolitiek, maar gewoon een feit dat, wij Belgen goed zijn in iets geregeld te krijgen. :twisted:

Dus jij neemt het Belgische deel voor je rekening?
Zou mooi zijn, wil die witte van je wel eens in het live bewonderen. Caab mag ook.
Aan die Belgen valt niet veel te regelen, voor zover ik weet zijn het er twee.

imker
Geregistreerd lid

Bericht door imker » di 08 jan, 2013 20:44

In Belgie rammelt wel alles hoor en van regelen is er niet veel sprake :lol: :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 08 jan, 2013 20:44

Er hoeft niemand aan het topic te rammelen om wat gedaan te krijgen, het komt helemaal goed. Natuurlijk staat het je vrij initiatief te nemen en 9 mei naar Radio Kootwijk te gaan, weet dan wel dat je daar zonder vergunning/toestemming niet zomaar met 100 man mag aankomen aangezien het een beschermd monument is. Vorige keer (dat was in 2006/2007 ofzoiets) kregen we geen toestemming en waren we er vanaf Januari mee bezig waar de meeting in September was....

Het zal op meer plekken vooraf toestemming vereisen, vandaar dat het handig is als er daadwerkelijk iets georganiseerd/overlegd gaat worden en volgens mij gaat dat helemaal goed komen alleen gaat dit topic al een beetje op de vrije loop, komt door het enthousiasme zal ik maar zeggen ;)

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » di 08 jan, 2013 20:50

Er hoeft niemand aan het topic te rammelen om wat gedaan te krijgen
Oei oei, toch niet in je gat gebeten.

Randolph
Geregistreerd lid

Bericht door Randolph » di 08 jan, 2013 20:55

Sapphire schreef: komt door het enthousiasme zal ik maar zeggen ;)
Ik snap best dat het e.e.a geregeld en aangevraagd moet worden, maar zonder het bovengenoemde enthousiasme valt
er ook niks te regelen :wink:

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » di 08 jan, 2013 20:57

Kootwijk of niet, mei is maar een paar nachtjes slapen. lunteren, putten, 't zal wat.
We kunnen natuurlijk Myrthe uit Haren vragen, die had het binnen een paar dagen voor elkaar :D En de politie werkte mee. ;-(+

:O:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 08 jan, 2013 20:57

@Sporthatch Nee helemaal niet hoor, geen zorgen. Maar laten we eerst een organiserend comité vormen en een definitieve lokatie bepalen, waarvan we ook zekerheid hebben dat het evenement mag plaatsvinden daar. Jacco (Nacra) en ik zijn sowieso van de partij, wie een handje wil helpen roept maar, want met z'n 2'en wordt het wel erg veel werk :)

edit: @Randolph helemaal waar, probeerde het ook met een positieve insteek te zeggen ;)
blue city schreef: We kunnen natuurlijk Myrthe uit Haren vragen, die had het binnen een paar dagen voor elkaar :D En de politie werkte mee. ;-(+
:lol:

Chilly-Pepper
Donateur
Donateur

Bericht door Chilly-Pepper » di 08 jan, 2013 20:59

En met de laatste wijze woorden van sapphire na denderend in de oortjes, gaan nu alle kibbelende Nederlanders, onze geliefde zuiderburen, alle in niet in Belgie of Nederland wonende Saab liefhebbers, in iedere drukke stad (ja ja daar ook) spoorslags de Mancave weer in of gaat spontaan op straat c.q. garage aan de slag met de geliefde bolide om ons Saabrijders, tzt zich beter dan best te kunnen presenteren!...,pfffff dat was een bekkie vol

Randolph
Geregistreerd lid

Bericht door Randolph » di 08 jan, 2013 20:59

Weet ik Lennard!! :wink: Succes met de voorbereiding mannen!!

redmervand
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door redmervand » di 08 jan, 2013 21:08

Mooi initiatief!
En als het dan toch op de Veluwe gaat gebeuren wil ik best m'n handjes laten wapperen, dus als er hulp nodig is hoor ik het wel! :)

Wel weer jammer dat ik dan niet een flink stuk kan rijden maar ja, volgende keer beter 8)

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » di 08 jan, 2013 21:24

Kijk da's mooi. Dat zijn er al 5plus die de handjes uit de mouwen willen steken. Kan niet mis gaan. Nu nog een paar uit het Zuiden en Zuidwesten en het is kompleet.

:O:

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » do 10 jan, 2013 18:26

Ik kom sowieso langs! Als er hulp nodig is wil ik ook best het eea doen!

Skalare
Geregistreerd lid

Bericht door Skalare » ma 14 jan, 2013 0:44

Lijkt me hartstikke tof.
Mooi in mei oid.
En Hangar 2 is natuurlijk de juiste locatie. Veel ruimte en goed aan te rijden.
Wel graag ruim van tevoren aangeven zodat ik verlof kan nemen. (werk vaak in het weekend en zou dit niet willen missen)

:P :P

Gesloten