We komen voor de klets, koffie en gezelligheid
Workshop / Klusdag in Rijen (NB) - za 9 Mei 2009
-
Daantje
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ook dat nog idd ja. Zoals ik al schreef is het vervangen van de bak volgens mij niet het enige werk aan deze auto.Wouter schreef:Ik vraag me vooral af of een onderblok dat een aantal maanden/jaren open en bloot ligt, overleeft. Daar zit nu toch wel (vliegroest) aan. Als je dat nu met een bak weer terug plaatst, zou het me niks verbazen dat de krukas na vijf minuten uit z'n lagers loopt.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
ff naar een ander topic:DaVinz schreef:ik zal eens foto's makenbrinky schreef:Leg me eens uit hoe je een blok zonder bak in een 900 krijgt...
viewtopic.php?t=55618&highlight=
-
robertw
je haalt nu twee auto door de war, de witte is een 2.1 16v uit 1993Sapphire schreef:Da's misschien ook een leuke demonstratie. Echt moeilijk is het niet namelijk en toch wel een aantal mensen die deze klus steeds maar voor zich uitschuiven... Ben benieuwd naar de witte LPTrobertw schreef:is er iemand die mij deze dag met het plaatsen van een primair 7 kan helpen?
/rw
de LPT is zwart en uit 1992.
/rw
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
robertw
-
mangox
- Geregistreerd lid
Hmm om miss is het dus beter niet met de giffin te komen voor BS als er teveel tijd in gaat zitten ( heb geen ervaring mee. Maar heb ook geen 2 linker handen ) ik weet niet of het dingen ingewikkelder maakt als ik met de V6 kom voor BS onderzoek? Is er nog meer informatie over het reinigen / onderhou van het leer in de auto ?
Haaha Gezellig Daantje dat je ook komt dankzij jou ben ik aan dit forum verslaafd geraakt
Haaha Gezellig Daantje dat je ook komt dankzij jou ben ik aan dit forum verslaafd geraakt
-
brinky
- Donateur

-
Robbert
- Donateur (6x)