Workshop / Klusdag in Rijen (NB) - za 9 Mei 2009

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » zo 29 mar, 2009 10:36

Zo dichtbij......komen wij natuurlijk ook even kijken 8)

We komen voor de klets, koffie en gezelligheid :wink: en natuurlijk niet te beroerd een handje toe te steken als dat nodig is :wink:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 29 mar, 2009 11:10

brinky schreef:Leg me eens uit hoe je een blok zonder bak in een 900 krijgt...
ik zal eens foto's maken :wink:

robertw

Bericht door robertw » zo 29 mar, 2009 12:18

is er iemand die mij deze dag met het plaatsen van een primair 7 kan helpen?

/rw

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 29 mar, 2009 16:04

Wouter schreef:Ik vraag me vooral af of een onderblok dat een aantal maanden/jaren open en bloot ligt, overleeft. Daar zit nu toch wel (vliegroest) aan. Als je dat nu met een bak weer terug plaatst, zou het me niks verbazen dat de krukas na vijf minuten uit z'n lagers loopt.
Ook dat nog idd ja. Zoals ik al schreef is het vervangen van de bak volgens mij niet het enige werk aan deze auto. ;)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 29 mar, 2009 16:05

robertw schreef:is er iemand die mij deze dag met het plaatsen van een primair 7 kan helpen?

/rw
Da's misschien ook een leuke demonstratie. Echt moeilijk is het niet namelijk en toch wel een aantal mensen die deze klus steeds maar voor zich uitschuiven... Ben benieuwd naar de witte LPT ;)

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 29 mar, 2009 17:57

DaVinz schreef:
brinky schreef:Leg me eens uit hoe je een blok zonder bak in een 900 krijgt... :roll:
ik zal eens foto's maken :wink:
ff naar een ander topic:
viewtopic.php?t=55618&highlight=

robertw

Bericht door robertw » zo 29 mar, 2009 18:35

Sapphire schreef:
robertw schreef:is er iemand die mij deze dag met het plaatsen van een primair 7 kan helpen?

/rw
Da's misschien ook een leuke demonstratie. Echt moeilijk is het niet namelijk en toch wel een aantal mensen die deze klus steeds maar voor zich uitschuiven... Ben benieuwd naar de witte LPT ;)
je haalt nu twee auto door de war, de witte is een 2.1 16v uit 1993
de LPT is zwart en uit 1992.

/rw

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 29 mar, 2009 18:43

Oh foutje mijnerzijds. In alletwee zou een 7 primair mijnsinziens fijn zijn, beide auto´s hebben zo´n fijne ultra korte bak namelijk (tenzij vervangen). Kom je nou met de witte of de zwarte :lol: ?

robertw

Bericht door robertw » zo 29 mar, 2009 18:52

Oh foutje mijnerzijds. In alletwee zou een 7 primair mijnsinziens fijn zijn, beide auto´s hebben zo´n fijne ultra korte bak namelijk (tenzij vervangen). Kom je nou met de witte of de zwarte Laughing ?
no worries, ik kom met beide want van zwartje moet ik nog wat aan de onderkant doen.

/rw

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » zo 29 mar, 2009 19:50

Hmm om miss is het dus beter niet met de giffin te komen voor BS als er teveel tijd in gaat zitten ( heb geen ervaring mee. Maar heb ook geen 2 linker handen ) ik weet niet of het dingen ingewikkelder maakt als ik met de V6 kom voor BS onderzoek? Is er nog meer informatie over het reinigen / onderhou van het leer in de auto ?

Haaha Gezellig Daantje dat je ook komt dankzij jou ben ik aan dit forum verslaafd geraakt :)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 29 mar, 2009 20:14

Wat een klussen die dag :shock:
Ben erg benieuwd 8)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 29 mar, 2009 20:48

Ik heb een 8 klepper i-tje op het oog die ik wil ombouwen naar 16 klepper turbo. Is er nog plek in het pand voor mij?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 29 mar, 2009 21:17

Als je dat in hetzelfde tempo doet als de puzzelrit moet dat lukken.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 29 mar, 2009 21:27

Maar wil jij me dan niet helpen, Robbert?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 29 mar, 2009 21:37

brinky schreef:Maar wil jij me dan niet helpen, Robbert?
Tuurlijk. Met -5 punten moet dat lukken.

Plaats reactie