SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 12 feb, 2007 16:49

S@@bman schreef:Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bji staan :shock: .
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.
Haha, tenzij je nog niemand kende natuurlijk zoals ik, nou ja bijna niemand dan, alleen Vinz en 10-4 had ik ooit in den lijve ontmoet...

Gebruikersavatar
maurice1970
Geregistreerd lid

Bericht door maurice1970 » ma 12 feb, 2007 16:49

Sander schreef:
maurice1970 schreef:
nelfrikandel schreef: Ik wil niet ongeduldig lijken, maar ben superbenieuwd naar filmbeelden... :computer2:
ik wil ook niet ongeduldig lijken....
Ik heb ook staan filmen... maar ga niet te veel van mijn filmtalent verwachten... Ik heb mijn filmactiviteiten al terug gekeken... tja het geeft een beeld. Zo vaak film ik nu ook weer niet :?
Ik zal als ik tijd heb een compilatie maken.

Sander
Sander,
waar het om gaat is de inspanning en niet het uiteindelijke resultaat! Het is al mooi genoeg dat je uberhaupt film hebt!
Dus: :bluethumb: die filmbeelden kunnen nu al niet meer stuk

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 feb, 2007 16:54

taaffert schreef:
S@@bman schreef:@taaffert: leuk dat er toch iemand een foto van mijn 900 genomen heeft :wink: .
Uiteraard, zeker ook met die mooi gemaakte inca's erop :D

Maarreh, heb je te weinig nieuwe mensen leren kennen dan ofzo?
Oh neen, dat zeker niet, hoor.
Het is toch altijd zo dat je eerst ff met de bekenden bijpraat.
Dat je eerst met bekenden gaat praten, is normaal, maar ik had gewoon de indruk dat het bij velen daarbij bleef.

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 12 feb, 2007 16:54

S@@bman schreef:
Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bij staan :shock: .
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.
viel mij ook op,volgende keer maar een stoelendans doen,om elkaar zo bij naam en toenaam te leren kennen
:lol:





s@@bman schreef: @nacra: doordat ik de hele tijd achter je reed richting Autotron, ben ik helemààl overtuigd geraakt van walnootbruin.
Ik ben momenteel dan ook intens gelukkig dat ik ooit met een gelijkaardige 99 op de baan zal zijn :P .
dank u dank u

mooi he :P :wow:

Gebruikersavatar
Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 12 feb, 2007 16:56

S@@bman schreef:Kan iemand van de administrators eigenlijk vertellen waar om de Saabs uiteindelijk niet per kleur zijn geplaatst geworden zijn (geen kritiek, hoor, vraag het me gewoon af).
Ik had de indeling bij me (gelamineerd en wel..):
Afbeelding
Deze bleek bij aankomst al niet meer echt praktisch, omdat de parkeerplaats al bijna vol stond...

Ik had zaterdag pas tijd om een indeling te maken en deze was door omstandigheden wat laat af...
De volgende keer maken we een indeling eerder bekend ;)

Sander

Gebruikersavatar
Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » ma 12 feb, 2007 17:03

Dat liep een beetje mis ja, hadden het plan om er vroeg te zijn, maar toen we aankwamen stonden er al aardig wat. Tja, om dan iedereen weer te laten verplaatsen... Denk dat als je zoiets echt goed wilt doen je een afgesloten terrein (of hal met zulk weer :D ) moet hebben dat je van tevoren markeert met bordjes, heb je er ook geen vreemde auto's tussen staan.
Dus wie heeft er zo'n terrein of een aardige werkgever waar het in het weekend mag?


Ik heb de paar mensen die ik al kende gesproken, maar ook een hoop nieuwe mensen leren kennen, leuk hoor!

Gebruikersavatar
Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 12 feb, 2007 17:06

S@@bman schreef: @marknett: toen we een uur na jou richting parking vertrokken, bleek jouw (pracht)auto nog steeds op de parking te staan.
Ben je te voet naar huis vertrokken :twisted: ?
U bent abuis waarde S@@bman :wink: Mijn auto en ik zijn gezamelijk vertrokken. Ik denk dat je deze hier op de voorgrond bedoelt.
(Naam van de SFer is me even ontschoten ....)

Afbeelding

Dit is de mijne ... met plastiek rondom ...

Afbeelding

ps. 't was gezellig ....

Gebruikersavatar
Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 12 feb, 2007 17:08

Afbeelding
Ik vind die blauwe wel mooi :D

Sander

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 12 feb, 2007 17:09


Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 feb, 2007 17:17

nacra 93 schreef:
S@@bman schreef:
Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bij staan :shock: .
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.
viel mij ook op,volgende keer maar een stoelendans doen,om elkaar zo bij naam en toenaam te leren kennen
:lol:
Een dansje rond de Saabs lijkt me nog gepaster :P .
s@@bman schreef: @nacra: doordat ik de hele tijd achter je reed richting Autotron, ben ik helemààl overtuigd geraakt van walnootbruin.
Ik ben momenteel dan ook intens gelukkig dat ik ooit met een gelijkaardige 99 op de baan zal zijn :P .
dank u dank u

mooi he :P :wow:
Wat heet; mijn gemoed schoot bijna vol op een bepaald moment 8) .

@marknett: ik heb me inderdaad vergist :oops: .

Gebruikersavatar
Rob77
Geregistreerd lid

Bericht door Rob77 » ma 12 feb, 2007 17:21

S@@bman schreef:
leuk dat er toch iemand een foto van mijn 900 genomen heeft
check even de fotogallerij onder meetings: foto 27. :wink: (Dat is toch die van jou?)

Gr,

Rob.

Gebruikersavatar
Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » ma 12 feb, 2007 17:25

Sander schreef:Ik vind die blauwe wel mooi :D
Sander
Dat is ie zeker ..! Spotless. Je kent de eigenaar? ,., :wink:
nacra 93 schreef:ha de mystery quest
Inderdaad ...
Tijdje staan praten, maar naam vergeten. Slordig :oops: Auto is trouwens een aantal malen voorbij gekomen bij 'gespot/NL'. Was in het noorden des lands ergens. Anyway... hele mooie auto.

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 feb, 2007 17:29

Rob77 schreef:S@@bman schreef:
leuk dat er toch iemand een foto van mijn 900 genomen heeft
check even de fotogallerij onder meetings: foto 27. :wink: (Dat is toch die van jou?)

Gr,

Rob.
Ik had niet gezien dat jouw album meerdere pagina's had :oops: .
Maar het klopt, dat is de mijne:

Afbeelding

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 12 feb, 2007 17:32

Wanneer ga je er witte pinkers op doen Bert?

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 12 feb, 2007 17:34

taaffert schreef:Wanneer ga je er witte pinkers op doen Bert?
Nooit van mijn leven :wink: .

Ik dacht dat je me beter kende...

Plaats reactie