Haha, tenzij je nog niemand kende natuurlijk zoals ik, nou ja bijna niemand dan, alleen Vinz en 10-4 had ik ooit in den lijve ontmoet...S@@bman schreef:Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bji staan.
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.
SAABforum-meeting op 11/02/07 te Rosmalen - MET VIDEO!! p.73
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
maurice1970
- Geregistreerd lid
Sander,Sander schreef:Ik heb ook staan filmen... maar ga niet te veel van mijn filmtalent verwachten... Ik heb mijn filmactiviteiten al terug gekeken... tja het geeft een beeld. Zo vaak film ik nu ook weer nietmaurice1970 schreef:ik wil ook niet ongeduldig lijken....nelfrikandel schreef: Ik wil niet ongeduldig lijken, maar ben superbenieuwd naar filmbeelden...![]()
Ik zal als ik tijd heb een compilatie maken.
Sander
waar het om gaat is de inspanning en niet het uiteindelijke resultaat! Het is al mooi genoeg dat je uberhaupt film hebt!
Dus:
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Oh neen, dat zeker niet, hoor.taaffert schreef:Uiteraard, zeker ook met die mooi gemaakte inca's eropS@@bman schreef:@taaffert: leuk dat er toch iemand een foto van mijn 900 genomen heeft.
Maarreh, heb je te weinig nieuwe mensen leren kennen dan ofzo?
Dat je eerst met bekenden gaat praten, is normaal, maar ik had gewoon de indruk dat het bij velen daarbij bleef.Het is toch altijd zo dat je eerst ff met de bekenden bijpraat.
-
nacra 93
- Donateur

viel mij ook op,volgende keer maar een stoelendans doen,om elkaar zo bij naam en toenaam te leren kennenS@@bman schreef:
Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bij staan.
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.
dank u dank us@@bman schreef: @nacra: doordat ik de hele tijd achter je reed richting Autotron, ben ik helemààl overtuigd geraakt van walnootbruin.
Ik ben momenteel dan ook intens gelukkig dat ik ooit met een gelijkaardige 99 op de baan zal zijn.
mooi he
-
Sander
- Forum Admin
Ik had de indeling bij me (gelamineerd en wel..):S@@bman schreef:Kan iemand van de administrators eigenlijk vertellen waar om de Saabs uiteindelijk niet per kleur zijn geplaatst geworden zijn (geen kritiek, hoor, vraag het me gewoon af).

Deze bleek bij aankomst al niet meer echt praktisch, omdat de parkeerplaats al bijna vol stond...
Ik had zaterdag pas tijd om een indeling te maken en deze was door omstandigheden wat laat af...
De volgende keer maken we een indeling eerder bekend
Sander
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Dat liep een beetje mis ja, hadden het plan om er vroeg te zijn, maar toen we aankwamen stonden er al aardig wat. Tja, om dan iedereen weer te laten verplaatsen... Denk dat als je zoiets echt goed wilt doen je een afgesloten terrein (of hal met zulk weer
) moet hebben dat je van tevoren markeert met bordjes, heb je er ook geen vreemde auto's tussen staan.
Dus wie heeft er zo'n terrein of een aardige werkgever waar het in het weekend mag?
Ik heb de paar mensen die ik al kende gesproken, maar ook een hoop nieuwe mensen leren kennen, leuk hoor!
Dus wie heeft er zo'n terrein of een aardige werkgever waar het in het weekend mag?
Ik heb de paar mensen die ik al kende gesproken, maar ook een hoop nieuwe mensen leren kennen, leuk hoor!
-
Marknett
- Lid van verdienste
U bent abuis waarde S@@bmanS@@bman schreef: @marknett: toen we een uur na jou richting parking vertrokken, bleek jouw (pracht)auto nog steeds op de parking te staan.
Ben je te voet naar huis vertrokken?
(Naam van de SFer is me even ontschoten ....)

Dit is de mijne ... met plastiek rondom ...

ps. 't was gezellig ....
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Een dansje rond de Saabs lijkt me nog gepasternacra 93 schreef:viel mij ook op,volgende keer maar een stoelendans doen,om elkaar zo bij naam en toenaam te leren kennenS@@bman schreef:
Wat ik echter heel frappant vond, was het feit dat bij aankomst iedereen gewoon de mensen opzocht die hij/zij al kent en daar vervolgens bijna de hele dag bleef bij staan.
Niet echt wat je een 'meeting' noemt, als je het mij vraagt.
![]()
Wat heet; mijn gemoed schoot bijna vol op een bepaald momentdank u dank us@@bman schreef: @nacra: doordat ik de hele tijd achter je reed richting Autotron, ben ik helemààl overtuigd geraakt van walnootbruin.
Ik ben momenteel dan ook intens gelukkig dat ik ooit met een gelijkaardige 99 op de baan zal zijn.
mooi he![]()
@marknett: ik heb me inderdaad vergist
-
Rob77
- Geregistreerd lid
-
Marknett
- Lid van verdienste
Dat is ie zeker ..! Spotless. Je kent de eigenaar? ,.,Sander schreef:Ik vind die blauwe wel mooi![]()
Sander
Inderdaad ...nacra 93 schreef:ha de mystery quest
Tijdje staan praten, maar naam vergeten. Slordig
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid

