Meeting Utrecht 26 juni

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
bmwheaven
Geregistreerd lid

Meeting Utrecht 26 juni

Bericht door bmwheaven » di 17 mei, 2011 13:20

Even bericht aangepast.
26 juni lijkt de meeste mensen (helaas niet iedereen) goed uit te komen!
Plek: Amelisweerd/Rhijnauwen (Utrecht) - link
Tijd: 14u-17u
In de buurt: kleine kinderboerderij, pannekoekenrestaurant

Aanwezig:
GHIA
Doc
Valorian
Odin1899 - Saab 96 v4
Jornmetten
op
mennoherstel
0240613
pbrink
esalet
johanbentink
margreet
krizzie
drevar?
mr-toet-toet (hangt af van benzinegeld ;) )
bmwheaven

----------------------------------------oorspronkelijk bericht----------------------------------------------------
Beste allen,

Het lijkt me wel leuk om eens een Saabmeeting in Utrecht te organiseren. Ik heb een plek, dacht aan een hapje te eten (bbq?), wat te drinken en lekker Saabs kijken. Daarnaast kan ik (en misschien spreek ik wel voor meerdere mensen) wel wat technische hulp gebruiken bij mijn 96.
Is er animo hiervoor? Dan kan ik eens iets gaan plannen en organiseren! Ik dacht zelf aan eind juni!

Gr, Ilir

GHIA
Geregistreerd lid

Re: Interesse voor meeting in Utrecht?

Bericht door GHIA » di 17 mei, 2011 14:00

Hoi,

Klinkt leuk, als er in de buurt ook nog wat voor de kids te doen is.
Speeltuin oid...

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » di 17 mei, 2011 14:14

...Griftpark?

Valorian
Geregistreerd lid

Bericht door Valorian » di 17 mei, 2011 14:21

Lijkt me leuk!

Ook ik kan als kersverse Saab 99 eigenaar altijd nog wel ergens hulp bij gebruiken.

Griftpark, kun je daar ook parkeren dan? Is het niet mogelijk om een doe het zelf garage te strikken om mee te werken, dan kunnen bolides meteen de brug op, indien gewenst ;)

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » di 17 mei, 2011 15:00

Doc schreef:...Griftpark?
Het Griftpark is een geliefd en modern park midden in Utrecht. Het Griftpark is altijd open. De stadsboerderij en de speeltuin, met de toiletvoorzieningen, samen Griftsteede genaamd hebben openingstijden. Het is bij uitstek een park voor iedereen. Trekpleisters zijn de speeltuin, de stadsboerderij en het restaurant. Maar het Griftpark biedt veel meer. De natuurkern en de 220 meter lange vegetatiemuur bieden verrassende stadsnatuur. De grasvelden bij de vijver zijn ideaal voor een middag in de zon liggen. De uitzichtsheuvel biedt een prachtig blik op het park en de omliggende stad. Speciaal voor jongeren zijn de skatebaan en het basketbalveld. En uiteraard is er alle mogelijkheid een ommetje te maken. Activiteiten zijn er het hele jaar door. Van de evenementendag Solidair Griftpark tot kleinschalige kinderactiviteiten bij Griftsteede. Het Griftpark is een bezoek meer dan waard!

Dat klinkt top.

Kan dan wel 2 of 3 Saabjes regelen ... :mrgreen:

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » di 17 mei, 2011 15:37

Count me in! (IJs en weder dienende).

jornmetten
Geregistreerd lid

Bericht door jornmetten » di 17 mei, 2011 16:02

Ik woon in ieder geval de komende maand nog op 150meter van het Griftpark
Dus ik doe mee!

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » di 17 mei, 2011 19:28

Griftpark = betaald parkeren , geen plek ondanks dat

is de nieuwe parkeerplaats aan het begin van Groenekan, schuin tegenover het zwembad, richting Tuincentrum Overvecht niet veel beter? Veel plek en ruimte voor een veld saabjes.
Count me in 8)

jornmetten
Geregistreerd lid

Bericht door jornmetten » di 17 mei, 2011 22:21

tegenover de Griftpark parkeerplaats zit wel een cafe :wink:

bmwheaven
Geregistreerd lid

Bericht door bmwheaven » di 17 mei, 2011 22:48

Ik dacht zelf aan de plek bij DB's, bij station Zuilen. Daar is veel plek, kun je lekker rondjes rijden, kunnen we bbq-en zonder problemen en is lekker zonnig tot laat!
Helaas niks in de buurt voor de kids (er is wel een grasveld tegenover, iemand een opblaaskasteel thuis?)

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » di 17 mei, 2011 23:18

bmwheaven schreef: (er is wel een grasveld tegenover, iemand een opblaaskasteel thuis?)
Huur je ook voor 60-100 Eu/dag ...

Valorian
Geregistreerd lid

Bericht door Valorian » wo 18 mei, 2011 19:54

op schreef:Griftpark = betaald parkeren , geen plek ondanks dat
Zoiets zei ik ook al ja, maar kennelijk vond men het griftpark zo'n gave optie dat het ze niet uitmaakt dat je er onmogelijk een auto kwijt kunt, laat staan een wagenpark (zelfs al wil je betalen). Zo weet ik ook nog wel wat leuke plekken, bijv Domplein, Wilhelminapark, etc. ;)
op schreef:is de nieuwe parkeerplaats aan het begin van Groenekan, schuin tegenover het zwembad, richting Tuincentrum Overvecht niet veel beter? Veel plek en ruimte voor een veld saabjes.
Count me in 8)
Lijkt me geen gekke plek inderdaad, ben er nooit geweest maar is aan het randje van Utrecht en ideaal bereikbaar vanaf ring dus ook voor mensen van buiten de stad makkelijk.
bmwheaven schreef:Ik dacht zelf aan de plek bij DB's, bij station Zuilen. Daar is veel plek, kun je lekker rondjes rijden, kunnen we bbq-en zonder problemen en is lekker zonnig tot laat!
Helaas niks in de buurt voor de kids (er is wel een grasveld tegenover, iemand een opblaaskasteel thuis?)
Dat is ook een gave plek ja, lekker veel ruimte, ook om proefritjes te maken inderdaad. Zou overigens de eerste keer zijn dat ik dan met de auto naar station zuilen / db's ga. Woon namelijk 200 meter verderop ;)

mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door mennoherstel » wo 18 mei, 2011 22:21

Mag een A'dammer ook komen ? :D Dan graag.

0240613
Geregistreerd lid

Bericht door 0240613 » zo 22 mei, 2011 13:39

lijkt me leuk, afhankelijk van de datum ben ik ook van de partij. Anders een parkje in een plaatje in de buurt van utrecht. Ook leuke parkjes en gratis parkeren.

Kees

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » zo 22 mei, 2011 18:31

Amelisweerd, is ook groot speelveld, zandbak en evt pannekoeken eten.

Plaats reactie