20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
turboflix
Donateur
Donateur

20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » zo 25 sep, 2011 22:46

Hallo iedereen.

:megafon: ALGEMENE MEDEDELING! :besserwisser:

Laat ons nog even weten (als je het al weet )..HOE LAAT je denkt te arriveren. :!:
IEDEREEN is welkom vanaf 12uur. Als je er al om 12 uur kan zijn..dan horen we dat graag nog even ivm hoeveelheid te bereiden broodjes etc..

liefst melden per pb...ook als je voor de zekerheid ons mobiele nummer wilt hebben mocht je bang zijn dat je het niet kan vinden..

we horen graag!!

grtz, flixina



okee mensen!.in aparte topic.
20 november 2011 is het weer zover: de vermaarde prewinter snertmeeting 2nd edition.

voor een indruk : kijk op viewtopic.php?f=52&t=87919" onclick="window.open(this.href);return false;
veel plaatjes/filmpjes etc..

hieronder de text van vorig jaar

ontvangst vanaf 12u...en voor de hongerigen is er een broodje kaas/koffie/thee/fris/koekies/chips etc..later in de middag snert volgens beproefd recept van de achterbuurman een begenadigd kok :lol:

Maak je geen zorgen indien Snert niet je favoriete goedje is, laat het wel even weten, dan worden er alternatieven geboden :!:
Ook voor kids is er wat lekkers..

er is ruime prive parkeergelegenheid, een overdekte ruimte, een ruime tuin/weiland met veel r u i m t e (neem vooral je Saab-laarzen,Saab-vlieger en Saab-voetbal mee :lol: ) en bovenal: leuk volk!
Banden trappen en slap ouwehoeren :green_blah: is toegestaan evenals het inwinnen en geven van al dan niet terzake doende adviezen :besserwisser:

Toerritten van- en naar de lokatie zijn aan te bevelen, is mooi gebied !
graag aangeven of je zou willen komen of stuur een pb. Ook leuk is te vermelden met welk vervoersmiddel je denkt te arriveren...

Iedereen is welkom , ook onaangekondigd, maar dan geen garantie op Snert!

Hieronder de aanmeldlijst (met geschahtte aankomsttijden) die continu ververst zal worden:

01- Turboflix en Turboflixin(a)
01a: - TAAFFERT
02- Esalet (ca 1200)
03- Lalleman93 (ca 1400-1430 uur met 3 saabs!..hoe doettiedat??)
04- Injectie met vrouw en dochtertje.
05- Frans47
06- Krizzie (ca 1300)
07- Millerman (ca 1730)
08 -Margreet (ca 1330 of eerder!)
09- Sabriolet (ca 1400 mogelijk met sabrioletta .. wauw!!) :wow:
10- G-ice (ca 1500...maar kan ook eerder of later zijn...DAT is pas nuttige info..wahahahaaaa)
11- lex 9-3 cabrio
12 - katja
13- Maarten (wegens laffe rijstijl 5 minuten NA G-ice)...
14 - bestway
15- Azul2001 (met double trouble !)
16 - mr-toet-toet (ca 1200)
17 - sb90 (ca1200)
18 - brandslang kan helaas niet
19 - werli (met G-ice)
20 - Soned...krijgt zijn gele sonnet-monster niet gestart..ff afwachten...)
21 - Chyron (ca 1330-1400, met lady)
22 - Sam185 (ca 1200-1300) kan helaas niet
23 - rombouts (ca 1230-1300 samen met RVL Estate 9-3)..
24 - nove mille (ca 12:30 maar geen broodjes!)
25 - Joopyboy (ca 1300-1330)
26 - 4001242 - Antje en Willem (saabsnert) ca 1230
27 - JP
28 - Vyv ,met vrouw en kids (Sam 2,5 en Lotte 4) ! kan helaas niet
29 - 9000Slurbo
30 - ba(r)tje, met vriendin!
31 - Nine
32 - Dave H.
33 - i pa , joep97 en fb8 (1300-1400)
34 - evo (na 15:00 uur met Guust 7, Veerle 5, Willemijn 4)
35 - Powertje
36 - kawaman
37 - madman: kan helaas niet
38 - Henk TB : kan helaas niet
39 - Oosthoek
40 - Robke ( ca 1500-1530)
41 - 9000-95 (ca 1300-1400)
42 - RVL Estate 9-3 (ca 1230-1300 samen met rombouts)
43 - Texpert (ca 1330)
44 - snitjer (2 volwassen en mogelijk nog 1 a 2 minderjarig grut...)
45 - Tenfour (ca 1730...)
46 - Yke (ca 1730...)
47 - AeroR (ca 1300)
48 - berta (Hennie en Lian, ca 1330)
49 - emile
50 - maurice1970
51 - Robinson1 (ca 1800)
52 - AHA! (ca 1300),althans als de mist opgetrokken is...
53 - Eddie (ca 1400)
54 - Niekw (ca 1500u, met 6 man.. :shock: )




Ook bij slecht weer zitten we overdekt, dus geen zorgen..

en hieronder ADRES en de ROUTEBESCHRIJVING:

adres: Krommenhoek 4a, 5398 KH Maren-Kessel, Lith

volg de geur van snert, rookworst en spek... mocht die je ontgaan, volg dan gewoon een willekeurige Saab, uiteindelijk komt het regelmatig voor dat de gps je naar de dijk stuurt.. heet ook Krommenhoek maar huisnummer 4a vind je er niet. Mocht je daar belanden. rijdt de krommenhoek uit rechts naar beneden (links is water) , steek de weg bver (en dat stukje heet ook krommenhoek, laatste huisje rechts..)

het meest eenvoudige is op de A2, afslag 20 (Rosmalen) te nemen, kom je vanuit Utrecht einde afrit bij rotonde rechts aanhouden, direct daarna weer rechts en bij de volgende verkeerslichten gewoon rechtdoor. Vanaf Eindhoven (let op dat je werkelijk afslag 20 neemt) is het einde afrit rechts

vervolgens bij de grote kruising (aan de overkant zie je B-wise) verkeerslichten linksaf richting Lith. Deze weg blijf je alsmaar volgen (rechts van je de Gamma, daarna 2 rotondes rechtdoor, passeer nieuwbouwwijken), vervolgens maakt de weg een scherpe bocht naar rechts (einde Rosmalen), buitengebied in, en ongeveer 3 km verder (je rijdt op de HUSTENWEG, er kan geflitst worden) , zie je links een wit huisje en ongeveer op die hoogte ga je ,de inmiddels 3e straat naar rechts (doodlopend) , dat is de Krommenhoek...NA het eerste huis zie je rechts een verharde parkeerplaats: je raadt het al...daar parkeren...huis ernaast is de bestemming.
VERZOEK om NIET hard te rijden in de Krommenhoek....
EXTRA HINT: als je eenmaal op de HUSTENWEG zit , is het bij km paaltje 4,5 !!

Adres: Krommenhoek 4a, 5398 KH Maren-Kessel

Ik zal iedereen ons mobiele nummers sms-en per pb.voor het geval dat....

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door taaffert » zo 25 sep, 2011 23:39

Gezellig

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Krizzie » ma 26 sep, 2011 6:28

Wordt weer een lekker dagje smullen! :wow:

Vorige keer was erg gezellig! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Margreet
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Margreet » ma 26 sep, 2011 11:30

Genoteerd!

Gebruikersavatar
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Sabriolet » ma 26 sep, 2011 12:53

Staat in de agenda
hoop het nu wel mee te beleven

grt
Sabriolet 8)

lex 9-3 cabrio
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door lex 9-3 cabrio » ma 26 sep, 2011 20:23

Was leuk vorige keer, kom nu ook graag weer ff buurten.
En lekker snert eten en bandentrappen natuurlijk.

Groeten Alex.

inactief
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door inactief » ma 26 sep, 2011 20:28

Heey hallooow,

a'k kan kommik,...
(zou wel eens samen kunnen vallen met jaarlijks Texel uitje of verjaardag van een van mijn scheppers!)

Gr Gijs

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door millerman » ma 26 sep, 2011 20:30

Ik sta al op de gastenlijst 8)

Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door katja » ma 26 sep, 2011 20:45

Ik zal het eens in de agenda noteren. Zal wel met eigen auto komen deze x

Gebruikersavatar
bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door bestway » ma 26 sep, 2011 21:26

De agenda was nog blank op 20 november dus heb ik met grote letters "SNERT ETEN" ingevuld !! :lol:

Aangezien ik altijd mijn agenda gehoorzaam :wink: zal ik dus aanwezig zijn ............

Er is trouwens schijnbaar sprake van voorkennis want ik sta al op de lijst ......... :mrgreen:

Gebruikersavatar
jepserr
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door jepserr » ma 26 sep, 2011 22:39

een ergere datum hadden jullie niet kunnen kiezen. dan kan ik echt niet weg hier :( volgende keer dan maar. veel plezier alvast allemaal!

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door taaffert » ma 26 sep, 2011 22:45

Zeg Flix, ben je me aan het boycotten?
Pas op hè, ik weet waar je huis woont, je motor toert én je auto rijdt.

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » ma 26 sep, 2011 23:32

al zo vanzelfsprekend dat je erbij bent ....
u heeft een speciaal nummerke he?

wahahahahaa..
taaffert schreef:Zeg Flix, ben je me aan het boycotten?
Pas op hè, ik weet waar je huis woont, je motor toert én je auto rijdt.

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » wo 28 sep, 2011 12:21

en ons Azulleke is er ook weer bij :D

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Krizzie » wo 28 sep, 2011 14:12

SB90 mis ik nog! :-P+

Plaats reactie