Noordelijk Diner bij het Elanderhus

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Noordelijk Diner bij het Elanderhus

Bericht door Brandslang » do 17 nov, 2011 21:38

En vanwege deze opmerking maar vast even een topic hier geopend. Het is weer bijna december en dus tijd voor de jaarlijkse meeting bij Het Elanderhus.

Mijn voorstel is om dit op donderdag 15 december of donderdag 22 december te plannen. Suggesties zijn natuurlijk welkom.

Wie komen er dit jaar?

1. Brandslang
2. ...
3. ...
4. ...

Gebruikersavatar
jeroengsi
Geregistreerd lid

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door jeroengsi » do 17 nov, 2011 22:22

hebben ze daar wel hutspot :lol:

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door Henk-Jan » do 17 nov, 2011 23:30

Gaarne.

= liekt me fan-tas-tisch. :wink:



O, qua data. Zowel de 15e als de 22e komen mij prima uit. Een vrijdag wordt lastig voor mij, net als de meeste zaterdagen overigens.

Gebruikersavatar
schaafie!!!
Geregistreerd lid

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door schaafie!!! » vr 18 nov, 2011 0:00

Wordt het geen chinees restaurant gezien de laatste ontwikkelingen? :D

Op donderdagen gaat mij niet lukken dus ik sla deze keer over.

Gebruikersavatar
Henk TB
Geregistreerd lid

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door Henk TB » vr 18 nov, 2011 0:03

Jelmer,

ik zou graag komen maar niet op een donderdagavond, liever een zaterdagavond 8)

Erik een chinees hebben ze in Ommen toch ook wel :roll: :P

grt Henk

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door nacra 93 » vr 18 nov, 2011 1:00

Haha zo is de meeting idd begonnen tegengas aan die zuiderlingen en volgens mij was het altijd met sneeuw.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 15 doe mijn best om erbij te zijn

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door Sapphire » vr 18 nov, 2011 1:04

Lijkt mij wel wat alleen ik ben rond die tijd jarig dus weet niet of ik kan komen. Vorig jaar was het etentje op mijn verjaardag :P Zet mij maar op de lijst o.v.

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 1:11

Ik wil heel graag een keer mijn Scarabee groene hb naast de sedan van Brandslang hebben staan en ik kom graag in Gruning (heb daar ook mijn vrouw 'gehaald'), dus ik ga hier zeker over nadenken. Ik ben alleen een bijzonder klusje voor een klant aan het plannen en weet nog niet wanneer dat gaat plaatsvinden danwel klaar is. Mijn komst is daar wel van afhankelijk.

Een flink O.V dus.... :roll:

Afbeelding

Ooh P.S.: ik eet geen dooie dieren, dus ik hoop wel dat ze daarvoor een alternatief hebben :-P+

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door nacra 93 » vr 18 nov, 2011 1:19

mennoherstel schreef: ik eet geen dooie dieren,
levend schijnen ze wel lekker te zijn :-P+

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 1:31

En daarom moeten we dat zo laten ;-)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door Sapphire » vr 18 nov, 2011 1:33

Behoorlijke offset Menno! :wow: Wel een schitterende foto. Ik moet ook eens een fotoshoot met mijn auto doen ! Meestal geen zin dus trek ik na het wassen 2 minuten uit voor een iPhone foto op de oprit :lol:

Als het Elanderhus geen vegetarische kaart heeft breng ik wel wat knäckebröd mee !

inactief
Geregistreerd lid

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door inactief » vr 18 nov, 2011 1:40

Ik wil best komen bikken, maar niet op 'n donderdag avond...
't moet wel en dag zijn dat ik de volgende (zater- of zon-) dag vrij ben!

GrIJnS

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 1:41

Precies 2 argumenten waarom: 2 minuten en iphone.
Neem de tijd om een leuke foto te bedenken en gebruik een camera die je handmatig kunt instellen.

Dan nog een photoshop sausje en klaar.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door Sapphire » vr 18 nov, 2011 2:00

I know, ik moet er meer tijd (en zin) voor uittrekken. Met mijn Canon EOS digital en een goed stukje "glas" moet het wel lukken :)

Trouwens met een iPhone kun je ook bloedstollende foto's maken, op het fotoforum waar ik lid van ben heeft iemand een serie "mijn leven door een iphone lens" en daar zitten heel mooie platen tussen (op 800 pixels althans :lol:)

Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Elanderhus Meeting

Bericht door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 2:04

Zo is het! Misschien samen eens iets afspreken......

Plaats reactie