Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Bericht
door Brandslang » do 17 nov, 2011 21:38
En vanwege deze opmerking maar vast even een topic hier geopend. Het is weer bijna december en dus tijd voor de jaarlijkse meeting bij
Het Elanderhus.
Mijn voorstel is om dit op donderdag 15 december of donderdag 22 december te plannen. Suggesties zijn natuurlijk welkom.
Wie komen er dit jaar?
1. Brandslang
2. ...
3. ...
4. ...
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
Bericht
door jeroengsi » do 17 nov, 2011 22:22
hebben ze daar wel hutspot

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » do 17 nov, 2011 23:30
Gaarne.
= liekt me fan-tas-tisch.
O, qua data. Zowel de 15e als de 22e komen mij prima uit. Een vrijdag wordt lastig voor mij, net als de meeste zaterdagen overigens.
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
Bericht
door schaafie!!! » vr 18 nov, 2011 0:00
Wordt het geen chinees restaurant gezien de laatste ontwikkelingen?
Op donderdagen gaat mij niet lukken dus ik sla deze keer over.
-
Henk TB
- Geregistreerd lid
Bericht
door Henk TB » vr 18 nov, 2011 0:03
Jelmer,
ik zou graag komen maar niet op een donderdagavond, liever een zaterdagavond
Erik een chinees hebben ze in Ommen toch ook wel
grt Henk
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » vr 18 nov, 2011 1:00
Haha zo is de meeting idd begonnen tegengas aan die zuiderlingen en volgens mij was het altijd met sneeuw.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 15 doe mijn best om erbij te zijn
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 18 nov, 2011 1:04
Lijkt mij wel wat alleen ik ben rond die tijd jarig dus weet niet of ik kan komen. Vorig jaar was het etentje op mijn verjaardag

Zet mij maar op de lijst o.v.
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Bericht
door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 1:11
Ik wil heel graag een keer mijn Scarabee groene hb naast de sedan van Brandslang hebben staan en ik kom graag in Gruning (heb daar ook mijn vrouw 'gehaald'), dus ik ga hier zeker over nadenken. Ik ben alleen een bijzonder klusje voor een klant aan het plannen en weet nog niet wanneer dat gaat plaatsvinden danwel klaar is. Mijn komst is daar wel van afhankelijk.
Een flink O.V dus....
Ooh P.S.: ik eet geen dooie dieren, dus ik hoop wel dat ze daarvoor een alternatief hebben

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » vr 18 nov, 2011 1:19
mennoherstel schreef: ik eet geen dooie dieren,
levend schijnen ze wel lekker te zijn

-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Bericht
door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 1:31
En daarom moeten we dat zo laten

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 18 nov, 2011 1:33
Behoorlijke offset Menno!

Wel een schitterende foto. Ik moet ook eens een fotoshoot met mijn auto doen ! Meestal geen zin dus trek ik na het wassen 2 minuten uit voor een iPhone foto op de oprit
Als het Elanderhus geen vegetarische kaart heeft breng ik wel wat knäckebröd mee !
-
inactief
- Geregistreerd lid
Bericht
door inactief » vr 18 nov, 2011 1:40
Ik wil best komen bikken, maar niet op 'n donderdag avond...
't moet wel en dag zijn dat ik de volgende (zater- of zon-) dag vrij ben!
GrIJnS
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Bericht
door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 1:41
Precies 2 argumenten waarom: 2 minuten en iphone.
Neem de tijd om een leuke foto te bedenken en gebruik een camera die je handmatig kunt instellen.
Dan nog een photoshop sausje en klaar.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 18 nov, 2011 2:00
I know, ik moet er meer tijd (en zin) voor uittrekken. Met mijn Canon EOS digital en een goed stukje "glas" moet het wel lukken
Trouwens met een iPhone kun je ook bloedstollende foto's maken, op het fotoforum waar ik lid van ben heeft iemand een serie "mijn leven door een iphone lens" en daar zitten heel mooie platen tussen (op 800 pixels althans

)
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Bericht
door mennoherstel » vr 18 nov, 2011 2:04
Zo is het! Misschien samen eens iets afspreken......