ribbekes 14/3 19uur
-
werli
- Donateur (2x)

ribbekes 14/3 19uur
ja
http://www.google.be/imgres?q=spareribs ... =112&ty=40" onclick="window.open(this.href);return false;
edit ; bestway is de man van de financiën
als je toezegd dat je komt word je ook verwacht en is er gereserveerd en zal bestway je daarop aanspreken !!!
dus als je niet zeker bent of nog maar denkt dat je buik en hoofdpijn tegelijk gaat hebben ................
http://www.google.be/imgres?q=spareribs ... =112&ty=40" onclick="window.open(this.href);return false;
edit ; bestway is de man van de financiën
als je toezegd dat je komt word je ook verwacht en is er gereserveerd en zal bestway je daarop aanspreken !!!
dus als je niet zeker bent of nog maar denkt dat je buik en hoofdpijn tegelijk gaat hebben ................
-
werli
- Donateur (2x)

Re: ribbekes
nu zet ik het een week op voorhand
weer niet goed
en ik vind dat ik al 1 x onterecht blaam heb gekregen vandaag ,misschien daarom wat kariger met info
als ik in het begin weinig tekst zet laat het me toe later nog wat in te vullen
straks gaan hier 32 pagina's geschreven worden over, parkings, badeendjes, koeien die gevingerd dienen te worden
zeemeerminnen
weer niet goed
en ik vind dat ik al 1 x onterecht blaam heb gekregen vandaag ,misschien daarom wat kariger met info
als ik in het begin weinig tekst zet laat het me toe later nog wat in te vullen
straks gaan hier 32 pagina's geschreven worden over, parkings, badeendjes, koeien die gevingerd dienen te worden
zeemeerminnen
-
werli
- Donateur (2x)

Re: ribbekes
nu ben ik benieuwd wie die andere gaan invullengfgf schreef:U riep?werli schreef:badeendjes
-
Red lady
- Geregistreerd lid
Re: ribbekes 14/3 19uur
Helaas helaas helaas...
Woensdag is tegenwoordig statistiekcursus-dag voor mij
Euhmm.... zoiets gfgf???
Edit: Te ranzig bij nader inzien...
Woensdag is tegenwoordig statistiekcursus-dag voor mij
Euhmm.... zoiets gfgf???
Edit: Te ranzig bij nader inzien...
-
Maarten
- Lid van verdienste
Heb geen cursus vingeren, moet gewoon werken. 
-
millerman
- Donateur (3x)

Ik ook. Hard werken om het recordaantal van Gijs te verbreken 
-
bestway
- Donateur (2x)

Ik lees dat ik mij niet hoef aan te melden en dat ik geloof ik heel lief voor Werner moet zijn want ik heb schijnbaar iets verkeerd gezegd vandaag .........
Hoe waren de broodjes werner