En ik wil ook meee op die fotodag, want dit is kwa fotografie vrij matig... Ik hoop dat de anderen wat acceptabelere plaatjes hebben geschoten.
Foto's mini-9000 meeting te Zundert 16-6-07
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Foto's mini-9000 meeting te Zundert 16-6-07
Men neme een flinke hoosbui, een drassig boerenerf, 5 9000's (MY 1987 tot en met 1997) en wat SAAB gekken (MY 1967 tot +/-1989) en een zeer verveelde mini frikandel (MY 2001), waardoor deze papa na wat inderhaast geschoten fotootjes meteen weer moest wieberen...

En ik wil ook meee op die fotodag, want dit is kwa fotografie vrij matig... Ik hoop dat de anderen wat acceptabelere plaatjes hebben geschoten.
-
Greg
- Geregistreerd lid
Het was inderdaad een erg gezellige dag! Jammer dat het weer niet meezat, maar het is wel voor herhaling vatbaar, dan met de auto's wassen en evt een BBQ?
Jammer dat je er vrij snel weer vandoor moest Jos, de volgende keer kan je hopelijk wat langer blijven.
We zijn nadat jij weg was gegaan, en de buien voorbij waren nog even in het bos wat foto's gaan maken van de 9000 van Roel en Wouter.
Hier wat foto's van vandaag:

Er volgen nog een paar.
Jammer dat je er vrij snel weer vandoor moest Jos, de volgende keer kan je hopelijk wat langer blijven.
We zijn nadat jij weg was gegaan, en de buien voorbij waren nog even in het bos wat foto's gaan maken van de 9000 van Roel en Wouter.
Hier wat foto's van vandaag:

Er volgen nog een paar.
-
wouterve
- Geregistreerd lid
Het was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Greg, nog bedankt voor de goeie frituurmaaltijd!
Ook nog bedankt voor het turbologo trouwens voor op de grill: ik heb het er thuis meteen in het laatste spoortje licht nog even stevig opgeschroefd en 't staat goed
.
Ik heb trouwens ook nog even een bijzonder stomme fout van me hersteld: tijdens het vervangen van die reflectorplaat was ik dus mooi vergeten de stekker van de verlichting terug vast te zetten, met als gevolg geen kenteken- en achteruitrijverlichting
. De bekledingsplaat hoefde er gelukkig niet helemaal af om die stekker terug te steken! Tsja, haastige spoed is zelden goed...maar het werkt nu in ieder geval weer!
Leuk om al die 9000's eens bij elkaar te zien. Die van Nel/Jos kende ik al, maar ook de anderen zien er goed uit: die van Roel heeft echt een bijzonder mooie kleur (Le Mans-blauw was het toch?) en Greg heeft echt twee bijzonder nette exemplaren staan: zowel die grijze als die rode zijn allebei echt bijzonder mooi. De rode bekleding van de grijze is echt tè goed!
Ook nog bedankt voor het turbologo trouwens voor op de grill: ik heb het er thuis meteen in het laatste spoortje licht nog even stevig opgeschroefd en 't staat goed
Ik heb trouwens ook nog even een bijzonder stomme fout van me hersteld: tijdens het vervangen van die reflectorplaat was ik dus mooi vergeten de stekker van de verlichting terug vast te zetten, met als gevolg geen kenteken- en achteruitrijverlichting
Leuk om al die 9000's eens bij elkaar te zien. Die van Nel/Jos kende ik al, maar ook de anderen zien er goed uit: die van Roel heeft echt een bijzonder mooie kleur (Le Mans-blauw was het toch?) en Greg heeft echt twee bijzonder nette exemplaren staan: zowel die grijze als die rode zijn allebei echt bijzonder mooi. De rode bekleding van de grijze is echt tè goed!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
roelf1974
- Geregistreerd lid
't Was gezellig. Bedankt voor het onthaal Greg. Hopelijk de volgende keer geen "Belgisch" weer. En Le Mans blauw is het inderdaad, Greg.
Zoals gisteren reeds gezegd ben ik dus een beetje te laat vertrokken voor mijn volgende afspraak. Ik heb mijn beroemde rustige rijstijl dan maar (heel even) overboord gegooid... Neen, niet in Nederland.

Zoals gisteren reeds gezegd ben ik dus een beetje te laat vertrokken voor mijn volgende afspraak. Ik heb mijn beroemde rustige rijstijl dan maar (heel even) overboord gegooid... Neen, niet in Nederland.

-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
wouterve
- Geregistreerd lid
Gezien dit topic als titel "Foto's van..." heeft: misschien even de foto opvragen, inscannen en hier postennelfrikandel schreef:Nog een souvernirtje van deze meeting, of althans de van terugrit hiervandaan naar huis, mogen ontvangen, van de CJIB vrienden... En ik maar piekeren, wat had ik nou op de Antwerpseweg (N263) in Zundert gemeente Rijsbergen te zoeken op 16-06-2007... Gelukkig kon ik dat hier nog terugvinden
-
roelf1974
- Geregistreerd lid
Hey Jos, je reed nochtans toen toch nog niet op V-Power ?nelfrikandel schreef:Nog een souvernirtje van deze meeting, of althans de van terugrit hiervandaan naar huis, mogen ontvangen, van de CJIB vrienden... En ik maar piekeren, wat had ik nou op de Antwerpseweg (N263) in Zundert gemeente Rijsbergen te zoeken op 16-06-2007... Gelukkig kon ik dat hier nog terugvinden