Vermogensbankmeeting Goes II 13 Oktober pag. 14. details

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Vermogensbankmeeting Goes II 13 Oktober pag. 14. details

Bericht door 93-SS-ARC » za 21 jul, 2007 19:29

Beste virtuele dorpsgenoten :)

Daar blijkt dat de trappelende paardjes onder diverse motorkappen binnen afzienbare tijd (weer) eens gemeten/gefinetuned moeten worden. En sommigen willen checken of die fabrieks pk,s nog kloppen, of gewoon omdat het zo gezellig is.
Is wederom het idee ontstaan voor een vermogensbank meeting bij Tovami/Ruud Frederiks in Goes. Dit keer georganiseerd door forum genoot DC en mijzelf 93-SS-ARC.
De keuze voor Goes was snel gemaakt door de goede ervaringen met Ruud en de lokatie tijdens de vorige succesvolle meeting georganiseerd door Vyv.

De dag zal er alsvolgt uitzien: Er is plek voor maximaal 15 personen en de kosten zullen zo rond de e40,- liggen. Om 9:00 begint de meeting en zal de gehele dag in beslag nemen tot een uur of 16:00. Afhankelijk van het aantal deelnemers hebben we allemaal een +/- 30-45min op de bank en is het mogelijk nog evt. aanpassingen aan de onsteking/Apc te doen.
Als je de gehele dag blijft is het verstandig je lunch mee te brengen of de nodige contanten voor de Mc Donalds nabij de lokatie :wink:

De precieze datum ligt nog niet vast omdat we eerst graag inventariseren of er alweer voldoende geintreseerden zijn voor een dergelijke meeting, evt. inspraak in de datum is dus (nog) mogelijk. Mijn voorkeur gaat uit naar een weekend in Oktober zodat een ieder nog voldoende voorberijdings tijd heeft en er voor evt. afvallers nog vervanging gezocht kan worden.

Mocht je meer willen weten over hoe zo,n dag eruit ziet kan je in dit topic alles vinden wat je zoekt.

De reeds aangemelde deelnemers :D

The final list:
Zeker en vast:
1.DC Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero
2.93-SS-ARC Red Arrow #123 T8 1987
3.Ruud Saab 900S 2.0T Nordic st-3
4.Tgremlin Saab 900SE-T Maptun st-1 94
5.Haagcaab Saab 9.3 2.0T SE cabrio maptun st-1 99
6.Sander-900 turboS 1992
7.Turbobakk 9000 Aero aut. Maptun st-1
8.Margreet en d,r boys 900T16S Aero 85
9.Waxle 900 t16S Aero 88
10.Dasdaas 900T8 rood of zwart
11.Jelger 99 GLsuper CC M75 Bi-Fuel of 900 Turbo 3 M83?
12.DJ Volvo S80 T6 LPG
13.Theun210 9-3 2.0 Turbo 99
14.Tenfour en z,n girls 96V4 (voorbehoud datum)
15.Mark van Beek 900 T16S Aero '87

Maximum aantal deelnemers berijkt inschrijving gesloten!

Reserve:
1.BMW TD
2.Vyv Red Arrow 125 T8
3.R(ed) Arrow T8 87
4.Turboflix 1992 T90016s Tuned: Stage-1 kit by Trentsaab

Toeschouwers:
1.Taafferd Saabientje of Doeffy
2.Daantje Dikke vette 900NG Cabrio
3.Vyv Red Arrow 125 T8
4.R(ed) Arrow T8 87
5.Titus 900S 2.0 “Beverly” Scarabee 96
Afbeelding
Afbeelding

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » za 21 jul, 2007 20:24

Onder voorbehoud van overleg met de andere boy ;)

Komt dat zien: :lol:

Afbeelding

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » za 21 jul, 2007 22:45

ben er ook graag weer bij dus... :wink:

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » za 21 jul, 2007 23:54

dasdaas schreef:ben er ook graag weer bij dus... :wink:
Je staat erbij Daan welke bolide word het dit keer RA? 8)

taaffert
Geregistreerd lid

Re: Vermogensbankmeeting Goes II Oktober 2007

Bericht door taaffert » zo 22 jul, 2007 1:51

93-SS-ARC schreef:Beste virtuele dorpsgenoten :)

Toeschouwers:
1.Taafferd
:donot:

TaafferT

Met vriendelijke groet,

Uw virtuele buurman 8)

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Re: Vermogensbankmeeting Goes II Oktober 2007

Bericht door 93-SS-ARC » zo 22 jul, 2007 9:04

taaffert schreef:
93-SS-ARC schreef:Beste virtuele dorpsgenoten :)

Toeschouwers:
1.Taafferd
:donot:

TaafferT

Met vriendelijke groet,

Uw virtuele buurman 8)
ja buur als je niet mee doet maak ik er automatisch voltooid verleden tijd van :lol: Nee hoor sorry Taaff it wont happen again :oops:

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 22 jul, 2007 13:23

Leuk leuk! Ik zal erbij zijn als toeschouwer, want voorzie voor die tijd geen echte aanpassing aan mijn auto (wel familiaal :wink: ). Indien er veel afmeldingen komen op het laatste moment dan kan je op mij rekenen om hem er bij te zetten.

Groeten, Vivian

Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 22 jul, 2007 13:26

Vyv schreef:Leuk leuk! Ik zal erbij zijn als toeschouwer, want voorzie voor die tijd geen echte aanpassing aan mijn auto (wel familiaal :wink: ). Indien er veel afmeldingen komen op het laatste moment dan kan je op mij rekenen om hem er bij te zetten.

Groeten, Vivian

Afbeelding
Je kan kijken wat ie op de vermogensbank doet met de kleine in het stoeltje achterin :D

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 22 jul, 2007 13:28

taaffert schreef:...Je kan kijken wat ie op de vermogensbank doet met de kleine in het stoeltje achterin :D
Die is er dan nog niet, als het goed is :o

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 23 jul, 2007 0:16

Heel misschien kom ik met de Saab 96V4 om deze eens uit te testen... Dit hangt voornamelijk af van de gekozen dag in oktober:

(6&7 okt = Viking, 13 okt KLIP III, 20 okt = 2e onderdelendag, 28 okt = vechtdalrit)

Hmmm, alleen zaterdag de 27-ste zou wat mij betreft geschikt zijn :roll: En dat is tevens mijn verjaardag :P

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 23 jul, 2007 0:38

Tenfour schreef:Heel misschien kom ik met de Saab 96V4 om deze eens uit te testen... Dit hangt voornamelijk af van de gekozen dag in oktober:

(6&7 okt = Viking, 13 okt KLIP III, 20 okt = 2e onderdelendag, 28 okt = vechtdalrit)

Hmmm, alleen zaterdag de 27-ste zou wat mij betreft geschikt zijn :roll: En dat is tevens mijn verjaardag :P
Hmm dan hadden ze het ookwel saabtober kunnen noemen als de blaadjes van de bomen vallen en de Saabjes ieder weekend van stal gaan :D
Is wel erg gaaf een 96 erbij ben erg benieuwd hoe dat er op n vermogensbank uitziet, waarschijnlijk de oudste auto die ruud ooit binnen heeft gehad :lol:

Wie weet kan de datum nog naar eind september :roll:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 24 jul, 2007 11:49

Voor mij maakt het allemaal niet zo veel uit als het maar in het weekend is! En het liefst een zaterdag, maar ik weet niet wat gebruikelijk is.

Heb er wel zin an! :wink:

Groeten!
Ruud

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 24 jul, 2007 12:42

Ik neem aan dat die zaak op zondag gesloten is? Dus een zaterdag wordt het zeker.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 24 jul, 2007 12:54

ik sta graag op de reserve lijst.

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » di 24 jul, 2007 13:10

Toeschouwers:
.....
2.Daantje Dikke vette 900NG Cabrio
.....
:lol: de wielen misschien :lol: ...de rest is nog niet zo dik en vet als ik zou willen :wink: Maar bedankt voor het compliment :wink:

Leuk dat ik niet de enige toeschouwer ben.......dat belooft weer een gezellig dagje te worden :nod:

Plaats reactie