Saab en Golfmeeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Saab en Golfmeeting

Bericht door Guido900T » vr 10 aug, 2007 17:44

Hallo,

Zijn hier forummers die de golfclubs weleens ter hand nemen?

Misschien een idee om dat eens in groepsverband te doen? Vooraf kunnen de Saabs geïnspecteerd worden. Gedurende de ronde kan daar verder over worden gekletst.

Belangstellenden?

groet, Guido :D

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » vr 10 aug, 2007 18:39

Ik heb een set en een GVB, en daarnaast geloof ik dat ik ongeveer 1 maal per jaar op de baan sta. Maar geloof me, dan heeft het meer iets van ploegen weg dan golfen.

PJJ
Geregistreerd lid

Saab en Golfmeeting

Bericht door PJJ » vr 10 aug, 2007 20:41

Prima idee. Ik doe mee! 9-3 Cabrio (1999) en GVB.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 10 aug, 2007 23:43

MXL schreef:Ik heb een set en een GVB, en daarnaast geloof ik dat ik ongeveer 1 maal per jaar op de baan sta. Maar geloof me, dan heeft het meer iets van ploegen weg dan golfen.
GVB=
1 Groot Vaar Bewijs
2 Griezelig Veel Boeken
3 Gastritus Voor Beginners
4 G*VerBomme
5..........

PJJ
Geregistreerd lid

Bericht door PJJ » vr 10 aug, 2007 23:54

marq101, als je zo'n reactie geeft vooral NIET meedoen.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » za 11 aug, 2007 0:00

he gut, ik vind deze opmerking van hem nog enigzins braaf

Kommop marc! :lol:

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » za 11 aug, 2007 0:00

MXL schreef:Ik heb een set en een GVB, en daarnaast geloof ik dat ik ongeveer 1 maal per jaar op de baan sta. Maar geloof me, dan heeft het meer iets van ploegen weg dan golfen.
Idem hier, set en GVB present maar niveau redelijk afwezig :). Ik ben er op zich best voor in en als ik dit zo lees is er in ieder geval één iemand waar ik me qua niveau prima aan kan meten. Kunnen we ons samen schamen ;)!

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 11 aug, 2007 0:02

PJJ schreef:marq101, als je zo'n reactie geeft vooral NIET meedoen.
Smaakt GVB ergens naar?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 11 aug, 2007 0:29

Golfvaardigheidsbewijs om met een stok tegen een balletje te slaan :headbang2: :headbang3: :green_many:
klaar om te wenden .........ree.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » za 11 aug, 2007 0:33

Ik heb wel een set maar helaas net niet, op 2 slagen na, mijn GVB gehaald. Volgens de examinatrice zat er iets teveel risico in mijn spel. :?

Dus, als we op een baan spelen waarbij GVB niet verplicht is kom ik ook.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 11 aug, 2007 1:27

nacra 93 schreef:Golfvaardigheidsbewijs om met een stok tegen een balletje te slaan :headbang2: :headbang3: :green_many:
klaar om te wenden .........ree.
Zeg je dat als je een mep geeft tegen dat balletje :?:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 11 aug, 2007 1:30

Marc van Beek schreef:Ik heb wel een set maar helaas net niet, op 2 slagen na, mijn GVB gehaald. Volgens de examinatrice zat er iets teveel risico in mijn spel. :?
Eigenlijk is dat een geweldige opmerking als je beseft over wat voor spelletje we het hebben. Hoe speel je minder gevaarlijk golf is dan de vraag.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 11 aug, 2007 7:08

marq101 schreef: Hoe speel je minder gevaarlijk golf is dan de vraag.
Goeie vraag,
dat vragen we aan de examinatrice als ze is bijgekomen van de uppercut, die ze kreeg na de poging om een birdie te slaan.
(kwestie van goed aimen :wink: )

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » zo 12 aug, 2007 12:29

geen gvb maar raak t balletje wel want regelmatig clinics en 15 jaar gehockeyed,,

..ik doe mee !

en indien nodig kan ik een gvb meenemen metr mijn achternaam erop :wink:

gr,

fx

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » zo 12 aug, 2007 21:24

marq101 schreef:
Marc van Beek schreef:Ik heb wel een set maar helaas net niet, op 2 slagen na, mijn GVB gehaald. Volgens de examinatrice zat er iets teveel risico in mijn spel. :?
Eigenlijk is dat een geweldige opmerking als je beseft over wat voor spelletje we het hebben. Hoe speel je minder gevaarlijk golf is dan de vraag.
Risico in mijn spel moet je meer zien als een bocht op de hole afsnijden door te proberen over een boom heen te slaan, of in 1x vanaf de afslag over de plas water mikken (meestal hoor je dan "plons"), i.p.v. eerst 1 slag voor het water te maken en dan 1 slag over het water.

Verder maak ik niet graag gebruik van mijn ijzertjes, wat in sommige gevallen tactisch toch wel iets slimmer was geweest.

En de laatste put uit balorigheid met 1 hand doen (en dan ook nog missen) was de bekende druppel.

Plaats reactie