Meeting Zuid-Nederland - 12-13 april VOORLOPIG UITGESTELD!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
tgremlin
Geregistreerd lid

Meeting Zuid-Nederland - 12-13 april VOORLOPIG UITGESTELD!

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 10:33

Ik heb plannen om een meeting in Zeeland (Zeeuws-Vlaanderen) te organiseren medio april/mei 2008. Deze meeting zal plaatsvinden op een zaterdag met uitloop naar zondag. Ik heb de beschikking over een locatie met ruime parkeergelegenheid (minstens 80 auto's), catering (zaterdag-avond lekker met zijn allen eten, lopend buffet enzo), en mogelijkheid voor (goedkope) overnachting met ontbijt.

Ik heb een ludiek idee voor een bijzondere toerrit door het Zeeuwse en aansluitende Belgische landschap. Dit moet ik nog verder uitwerken (tijd zat) dus daarover later meer.

In eerste instantie wil ik graag input hebben over voorkeuren voor de datum zodat we een datum kunnen prikken en ik serieus aan het organiseren kan slaan. Ook hoor ik graag of er mede-forummers uit de regio zijn die mee willen helpen met de organisatie. Ook leuke suggesties voor de verdere invulling van dit evenement hoor ik natuurlijk graag.

Kom maar op :wink:

LET OP: Nieuwe info op pagina 5

Actuele deelnemerslijst:

1. tgremlin + mevr. tgremlin (900NG + 9000)
2. nics + partner (9-3)
3. tenfour + margreet (900 Turbo 16S Aero)
4. daantje + partner (900NG Cabrio)
5. dasdaas +1

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 26 aug, 2007 12:16

Het wordt een fenomeen, die SAABforum meetings...

Gezien de locatie zou ik proberen ook wat Belgen uit de buurt bij de organisatie te betrekken, die moeten er zat onder handbereik zitten, en Gent en/of Knokke in de tour betrekken... En dan een datum in het voorjaar kiezen, zodat we lekker aan zee kunnen uitwaaien.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 12:33

nelfrikandel schreef:Het wordt een fenomeen, die SAABforum meetings...

Gezien de locatie zou ik proberen ook wat Belgen uit de buurt bij de organisatie te betrekken, die moeten er zat onder handbereik zitten, en Gent en/of Knokke in de tour betrekken... En dan een datum in het voorjaar kiezen, zodat we lekker aan zee kunnen uitwaaien.
Je beschrijft vrijwel exact mijn plannen :wink:

We zitten in de buurt van Breskens en de toertocht zal zeker in de buurt van Knokke (strand enzo) komen.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » zo 26 aug, 2007 13:18

Goed plan, vooral de overnachting (camping neem ik aan?).
Was heel gezellig bij Saabjes aan de Maas om daarna gezamenlijk iets te eten en nog even na te borrelen.

Als er meer bekend is wil ik zeker ook komen.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » zo 26 aug, 2007 18:56

Overnachting is geen camping maar een soort hotel/jeugdherberg achtig iets. Als er genoeg interesse is voor camperen dan hebben we daar vast ook een oplossing voor :wink:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 28 aug, 2007 8:34

Titel maar even aangepast zodat het duidelijk is dat het in het voorjaar is. Suggestie van Jos (onze snack-koning) vindt ik heel goed (lekker uitwaaien enzo). Graag dus reacties over de mogelijke maand waarin we dit gaan doen: maart, april of mei (zelf vindt ik achter in maart wel een idee). Kortom, laat me weten wat jullie denken/wensen zodat ik de accomodatie kan boeken (optie nemen) en beginnen met de verdere planning.

Er zijn ook mogelijkheden om bijvoorbeeld tegelijk met de toerrit een speelmiddag voor kinderen te organiseren (springkussen, clowns,sminken, etc. inclusief professionele begeleiding), dus als er genoeg potentiele deelnemers zijn die hun kinderen mee willen nemen dan hoor ik dat ook graag.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 28 aug, 2007 10:16

tgremlin schreef: als er genoeg potentiele deelnemers zijn die hun kinderen mee willen nemen dan hoor ik dat ook graag.
dat ga ik niet meer redden, maar ben toch graag vd partij...

natuurlijk!

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 28 aug, 2007 11:49

Wederom een goed en leuk initiatief!!

Wellicht kan met de planning van de definitieve datum rekening gehouden worden met alle Saab-gerelateerde evenementen (van de Saabclub, het Saabforum en mogelijk andere initiatieven).

Sander

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 28 aug, 2007 12:49

Sander schreef:Wederom een goed en leuk initiatief!!
Dank je, en suggesties zijn natuurlijk welkom :wink:
Wellicht kan met de planning van de definitieve datum rekening gehouden worden met alle Saab-gerelateerde evenementen (van de Saabclub, het Saabforum en mogelijk andere initiatieven).
Dat is wel de bedoeling, vandaar dat ik al vroeg begin met de eerste voorbereidingen. Enig idee wanneer die 'evenementen kalender' hier op het forum beschikbaar gaat zijn?

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 28 aug, 2007 22:00

Ik ben dan helaas (?!) een tijdje woonachtig in Tsjechië en ik was mooi niet van plan mn Saabje hier achter te laten. Zal tot mijn spijt dus niet aanwezig kunnen zijn :(

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 02 sep, 2007 22:50

dasdaas schreef:
tgremlin schreef: als er genoeg potentiele deelnemers zijn die hun kinderen mee willen nemen dan hoor ik dat ook graag.
dat ga ik niet meer redden, maar ben toch graag vd partij...

natuurlijk!
Heeft ze je nog niets verteld dan?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 02 sep, 2007 22:53

Mijn gedachte: Zeeuws vlaanderen is voor veel mensen écht wel een uithoek. Je bent zomaar 3 uur onderweg om weer terug een beetje centraal in NL te komen, na zo'n evenement. Ik kreeg de indruk in Alphen dat vele Forummers enthousiaste kampeerders zijn... Suggestie: Zoek een locatie met kampeergelegenheid, maar ook evt een jachthaven, bungalowpark (lambal-grienprak, of hoe heeten die ook al weer) of basic hotelletje in de buurt, prik een (lang) weekend in het voorseizoen dat niet middenin een vakantie valt, en je hebt een klapperrrrrr. Misschien wel geen 70+ deelnemens, zoals vandaag, maar wel een hele groep kampeerenthousiaste SAAB gekken met toppola's, tentjes en kipcaravans. Kampvuurtje, gitaartje... 8)

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 02 sep, 2007 23:23

Voor mij is Zeeuws Vlaanderen niet zo ver weg en ben dus van de partij :headbang2:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 02 sep, 2007 23:27

Zoals het bij Saabjes aan de Maas was, dat is een prettige hoeveelheid mensen.

Zeeland is voor mij prima te doen, ik ga er wel bij zijn.
En kamperen, daar ben ik altijd wel voor in.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 03 sep, 2007 0:02

Lijkt me supertof, das vlak voor de examens dus een mooie mentale training :D

Hoop wel dat ik tegen die tijd een Saab heb om mee te nemen, tot nu toe was dat altijd het probleem bij meetings :oops:

Plaats reactie