Meeting Midden Nederland II
-
ervani
- Geregistreerd lid
Meeting Midden Nederland II
Op dit moment nog geen datum voor de tweede editie van de Saabmeeting Midden Nederland. Maar wat wel gemeld kan worden is het feit dat de eerste plannen voor deze tweede editie in de maak zijn.
Als voorschot op de daadwerkelijke start van de organisatie bij deze alvast een oproep aan mensen die ons 'team' willen versterken. Wij kunnen binnen de organisatie nog twee a drie extra mensen gebruiken die willen helpen bij het organiseren van het evenement.
Als voorschot op de daadwerkelijke start van de organisatie bij deze alvast een oproep aan mensen die ons 'team' willen versterken. Wij kunnen binnen de organisatie nog twee a drie extra mensen gebruiken die willen helpen bij het organiseren van het evenement.
-
ervani
- Geregistreerd lid
Volgend weekend hebben wij met de organisatie een eerste premeeting voor de tweede editie van de Saabmeeting Midden Nederland.
Wij kunnen echter wel alvast een tipje van de sluier oplichten:
We zakken iets af naar het Zuiden en zullen deze keer in de omgeving van Apeldoorn (de Veluwe) het evenement organiseren. We hebben al een prachtige locatie op het oog die wij als basis zullen gaan gebruiken.
Er zal wederom een toertocht worden uitgezet met aansluitend een meeting. Hoogstwaarschijnlijk zal er ook weer een fotoshoot georganiseerd gaan worden en we zijn bezig met een aantal nieuwe ideeen.
Wij zijn nog steeds opzoek naar mensen die ons 'team' willen versterken. Op dit moment wordt de organisatie gevormd door: Brinky, Sidney Polak, Sapphire, Denniz, Jonathas 900s en Ervani.
Meer nieuws volgt snel.
Wij kunnen echter wel alvast een tipje van de sluier oplichten:
We zakken iets af naar het Zuiden en zullen deze keer in de omgeving van Apeldoorn (de Veluwe) het evenement organiseren. We hebben al een prachtige locatie op het oog die wij als basis zullen gaan gebruiken.
Er zal wederom een toertocht worden uitgezet met aansluitend een meeting. Hoogstwaarschijnlijk zal er ook weer een fotoshoot georganiseerd gaan worden en we zijn bezig met een aantal nieuwe ideeen.
Wij zijn nog steeds opzoek naar mensen die ons 'team' willen versterken. Op dit moment wordt de organisatie gevormd door: Brinky, Sidney Polak, Sapphire, Denniz, Jonathas 900s en Ervani.
Meer nieuws volgt snel.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Ervani schreef zelf laatst:
Orde in de Chaos is misschien een beetje te kort door de bocht omschreven. Maar de kalender met meetings staat wel erg vol. Overal worden er meetings georganiseerd. Is het verstandig om eens te kijken of we een beetje structuur in de evenementen kunnen brengen? Ik kan mij voorstellen dat de 'community' meer heeft aan twee a drie goede evenementen per jaar dan aan elke maand ergens een bijeenkomst.
-
ervani
- Geregistreerd lid
@Waxle: het is geen verplichting om te komen, wij organiseren slechts met vol enthousiasme voor mensen die het leuk vinden om langs te komen. Zie het niet als een verplichting en al zeker niet als straf.
@ Edward: je hebt gelijkt tenminste het ligt vooral meer naar het Oosten en een heel klein beetje naar het westen. Dus mijn topigrafisch gevoel heeft mij in de steek gelaten. Komt omdat ik als Amsterdammer vaak over de A1 rij en dan ga ik voor mijn gevoel naar het Zuiden (alles beneden de rivieren is Zuid). En dan kom ik eerst de afslag voor Soesterberg tegen en daarna pas Apeldoorn... Maar je hebt gelijk
@ Edward: je hebt gelijkt tenminste het ligt vooral meer naar het Oosten en een heel klein beetje naar het westen. Dus mijn topigrafisch gevoel heeft mij in de steek gelaten. Komt omdat ik als Amsterdammer vaak over de A1 rij en dan ga ik voor mijn gevoel naar het Zuiden (alles beneden de rivieren is Zuid). En dan kom ik eerst de afslag voor Soesterberg tegen en daarna pas Apeldoorn... Maar je hebt gelijk
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
@Waxleervani schreef:@Waxle: het is geen verplichting om te komen, wij organiseren slechts met vol enthousiasme voor mensen die het leuk vinden om langs te komen. Zie het niet als een verplichting en al zeker niet als straf.
@ ervani : vertel mij niks, mijn richtingsgevoel en topografische kennis zijn okee.
Weet zo-wie-zo Apeldoorn wel te vinden, zelfs zonder hulp van Tom
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
ervani schreef:Uddelermeer? waar ligt dat? Ah Google Earth geeft de oplossing.... Uddelermeer? eh... eh... ik zeg (nog) niets

http://www.uddelermeer.nl/
-
ervani
- Geregistreerd lid